Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat

Vierailija
07.07.2015 |

Miksi lihavat juovat aina light limsoja?! Esimerkiksi anoppini on reilusti ylipainoinen ja syö suurimman osan viikosta ulkona. Huvittaa kun joka kerta kun olemme syömässä yhdessä, hän tilaa jotain epäterveellistä ja juomaksi coca cola lightin. Mutta niinhän sitä sanotaan että lihavat niitä juovat. Mutta olikos se nyt ihan samaa tavaraa zeron kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää yleistämistä! Mä oon läski ja juon aina vettä!

Vierailija
2/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo koskaan limsaa BMI 46. Oliko muuta mitä halusit tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään siitä enemmän. So?

Vierailija
4/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei tee mulle verensokerin äkkinousua. Eipä ne silti terveellisiä ole, vähentää pitäis.

Vierailija
5/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikkiin light-tuotteisiin sisältyy tietty itsepetos. Joskus huvittaa, kun minä itse tilaan kahvilassa mehevän suklaakakun tai jotakin muuta tosi törkyä, ja sen lisäksi sovinnaisesti light-juoma. :D 

... Mutta tiedä sitten, pitääkö tästä vääntää lihavuuskeskustelu. Onpa tullut nähtyä ihan langanlaihojakin, jotka käytännössä sammuttavat nälkänsä light-limsoilla. Lihavien näpeistä on vain kivempi tehdä havaintoja. Minäkin varmaan olen huvittanut montaa ihmistä, kun kehtaan ruhoni kanssa syödä hyväskää. 

Vierailija
6/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sokerilimppareiden mausta. 

Vierailija
7/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan juo lightlimsoja. Ne on pahoja. Jos joskus juon limsaa niin ihan sokerilimsaa sitten. 170cm/92kg.

Vierailija
8/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tässä nyt kaiken muun lisäksi vielä juoda sokerivettä, että lihoisi vielä suuremmaksi?

Vierailija
9/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, mutten halua turhia kaloreita limusta kun maistuu kalorittomanakin minusta ihan samalta

Vierailija
10/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon sokerittomia limuja aina kun limua juon. En ole koskaan tykännyt sokerisista versioista, niistä jää vain paha maku suuhun. Lisäksi, jos tilaan jotain ruokaa niin miksi pitäisi vielä lisätä sitä kalorimäärää sokerilimsalla? En ole koskaan ymmärtänyt tuota, eikö varsinkin meidän lihavien pitäisi vähentää sitä syötyä ja juotua kalorimäärää? Ulkona syödessä tilaankin yleensä juomaksi kivennäisvettä niin eipähän tarvitse kanssaihmisillä hirnua että läski laardikasa se luulee että light-limuista olisi jotain hyötyä. 

Vierailija
11/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:37"]Typerää yleistämistä! Mä oon läski ja juon aina vettä!
[/quote]

Sama.

Vierailija
12/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juo light-limsaa koska hänellä on diabetes.

Vierailija
13/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo sokerillisia koska niistä tulee limaa kurkkuun eivätkä vie janoa. En tosin ole ylipainoinen mutta en mikään langanlaihakaan.

Vierailija
14/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut yhden tuttava (mies) joka aina juo vain light limsoja ja on ihan järkky lihava

Vierailija
15/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:56"]

Olen myös huomannut yhden tuttava (mies) joka aina juo vain light limsoja ja on ihan järkky lihava

[/quote]

... joten pääsemme takaisin alkuasetelmaan: miksi IHAN KAIKKI läskit juo vain light-limsoja. Kun yksikin on jo nähty. :-)

Vierailija
16/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alipainoinen ja juon aina light-limsaa. En tykkää sokerilimuista, ne on jotenkin ällömakeita, ei vie janoa, hampaisiin jää inhottava kerros ja onhan ne kaloritkin ihan turhia kun vastaava tuote löytyy kalorittomana.

Vierailija
17/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Se tietyllä tapaa itsepetosta. On helppo ajatella, että jos vetää mäkkäriaterian plussana niin mitä järkeä ottaa light limsa. No on siinä toki sen verran järkeä, että monta sataa turhaa kaloria jää pois. Itse olen hiukan pyöreä/muodokas ja juon zero/light colaa aina kun limsaa juon, Tykkään enemmän sen mausta (ei ole niin makeaa kuin tavallinen) ja en halua sitä kalori ja sokeri määrää mikä normilimsasta tulee. Mutta Juu jos on 150kg ja syö pelkkää mättöä, niin eipä Se limsa siinä paljon paina, jos sitä nyt ei litratolkulla päivässä vedä.

Vierailija
18/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:40"]Kai kaikkiin light-tuotteisiin sisältyy tietty itsepetos. Joskus huvittaa, kun minä itse tilaan kahvilassa mehevän suklaakakun tai jotakin muuta tosi törkyä, ja sen lisäksi sovinnaisesti light-juoma. :D 

... Mutta tiedä sitten, pitääkö tästä vääntää lihavuuskeskustelu. Onpa tullut nähtyä ihan langanlaihojakin, jotka käytännössä sammuttavat nälkänsä light-limsoilla. Lihavien näpeistä on vain kivempi tehdä havaintoja. Minäkin varmaan olen huvittanut montaa ihmistä, kun kehtaan ruhoni kanssa syödä hyväskää. 
[/quote]
Luuletko, että on tietty raja, jonka jälkeen kalorit eivät enää vaikuta? Tietysti on parempi nipistää edes jostain kuin kiskoa napaansa sekä limsan että leivoksen kalorit. Mielestäsi on varmasti myös itsepetosta lähteä lenkille, jos on syönyt levyllisen suklaata, ihan sama lopputulos kun istuu perse leveänä sohvalla ja mättää vielä jättipussin sipsejä päälle. Otapa avuksesi kalorilaskuri niin ehkä joskus ymmärrät, että painoa ei hallita mustavalkoisella ajattelulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme