Diili 2022 OFFICAL
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1587)
Nelosjakso Ruutu plussassa on kyllä erittäin viihdyttävä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahat vibat tulee tuosta baarinpitäjästä, on niin negatiivinen.
Sama asia pisti silmään. Joko on luonteeltaan mulkku tai vaihtoehtoisesti ei kestä painetta, joka purkautuu kiukutteluna. Lopputuloksena sama johtopäätös riippumatta siitä, kumpi vaihtoehto osuu: Ei mitään asiaa olisi minulle töihin.
Minusta hän on ihan ok. Kiihtyy ehkä sekunnissa nollasta sataan, kun asiat ei suju oikein. Mutta on tiedostanut tuon, eilenkin kiitti sitä toista roudaria, ettei lähtenyt mukaan hänen purkaukseensa.
Totta, taisi tosiaan pahoitella toimintaansa. Yhtä kaikki, kiukutteli, löi luuria korvaan jne. Oli syy mikä tahansa, se on vain selitys, mutta ei oikeutus lapselliselle toiminnalle. Ei pystyisi suorittamaan minun töissäni, eikä sopisi millään tavalla työyhteisöön. Voi olla muuten oikeinkin hyvä tyyppi.
Kun Mikkoa aiemmin arvostelin, kehutaan nyt kun on aihetta. Erittäin suoraselkäisesti otti virheensä omille niskoille. Arvostan aina. Ei poista aiempaa sanomaani kyvystä sietää painetilaa, mutta näiltä osin toimi todella hienosti.
Naiivit nuoret tyypit, Dora ja Henri etupäässä, tekevät itselleen hallaa tulevaisuutta ajatellen. Vaikka ohjelman formaatti pyrkii saamaan aikaa draamaa, ei ikipäivänä pitäisi olla alentuvaan sävyyn kommentoimassa muiden edesottamuksia. Vielä on korvantaukset märkinä ja paljon opittavaa, vaikka hyvät lähtökohdat toki olemassa muuten.
No ihan kauhea oli se Mikko tässä plussa jaksossa. Sai vaan kaaoksen aikaiseksi. Turha tossa on puolustella edes itseään kun ei olisi mennyt lävitse. Varsinainen jyrä ja ei siinä mikään suoraselkäisyys enää auta.
Vierailija kirjoitti:
No ihan kauhea oli se Mikko tässä plussa jaksossa. Sai vaan kaaoksen aikaiseksi. Turha tossa on puolustella edes itseään kun ei olisi mennyt lävitse. Varsinainen jyrä ja ei siinä mikään suoraselkäisyys enää auta.
Todella törkeää käytöstä kyllä Mikolta. Epämiellyttävä ihminen, olis kauheeta olla tuon alaisena.
Mä en vaan voi mitään mutta mua nyppii ne risat housut! Nytkin sillä yhdellä oli, varmaan 500€ tyyliin polvesta poikki, mutta mun mielestä aivan kauheat. Ei nyt tarvii olla "pukupelle" mutta vois nyt edes vähän...Onko ne edes muotia enää, rysäpöksyt?
Miksi Dora ja muut puhuivat Veeran päälle?Kun Jaajo sanoi että Veera oli valittu projektinjohtajaksi, Veera oli vastaamassa mutta muut keskeyttivät. Törkeää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Plussajakso, en pidä Henrin suhtautumisesta Veeraan. Kehuu muita, mutta Veera saa pelkkää negaa. Ja Clarissaa ja Doraa simppaa muna huurussa!
Niinpä! Törkeää käytöstä Henriltä Veeraa kohtaan. Jätkä olevinaan niin mestaria itse🙄 Veera on mun mielestä mahtava tyyppi.
Jos Isabella ei putoa tänään niin on kyllä ennalta päätetty voitto.
Kunnon kiusaajia Dora ja tuo kielenlipojamies. Huhhuh. Potkut noille heti!
Kauheaa kun Isabellaa jyrättiin ryhmän toimesta, aasialaisvihaa ihan! Kunnanjohtaja-muumimamma olisi pitänyt laittaa pihalle, Isabell tiesi, että kamppisten tulee olla samassa linjassa. Olisivat saaneet antaa vielä viimeisen näytönpaikan motivaatiolle.
Vierailija kirjoitti:
Jos Isabella ei putoa tänään niin on kyllä ennalta päätetty voitto.
No hän lähti. Ja vielä taksissa alkoi omituinen höpötys ja ajatusvirta 🙄 "Eli annan nyt tämän jälkeen lisää aikaa perheelle, joka olikin siis tosiaan koko ajan mun tavoite eli saada lisää näkyvyyttä omalle bisnekselle..." Häh ?!? Ajatus katkes, mutta juttu ei.
Vierailija kirjoitti:
Aivan samaa mieltä! Toivottavasti nuo nähdään pian pudotuksessa. Veeralle ja Vilille tsempit. Hiljaiset maan perivät!
Eihän tuota Isabellia kukaan jaksa, puhetta tulee solkenaan mutta muuten olemus ja toiminta on velttoa.
Veera on hissukka, mutta kauhea tuo kielimies selän takana puhuu kuin akat! Laittaisi hameen päälle.
Aivan oikea ihminen tippui oli mikä tausta vaan,ei aasialaitausta oikeuta vetämään lonkkaa kuun muut puurtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Dora ja muut puhuivat Veeran päälle?Kun Jaajo sanoi että Veera oli valittu projektinjohtajaksi, Veera oli vastaamassa mutta muut keskeyttivät. Törkeää käytöstä.
Olen sanonut aikaisemminkin, mutta käyttäytyvät kuin koulukiusaajat, jengiytyvät yhtä vastaan.
Ennustan, että tulevaisuudessa näistä kuitenkin parhaimman uran tekee Veera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan samaa mieltä! Toivottavasti nuo nähdään pian pudotuksessa. Veeralle ja Vilille tsempit. Hiljaiset maan perivät!
Ja näyttävät fiksummilta.
Jaa tännekin piti vetää rasismi kortti,ei hyvää päivää.Puhetta tulee kun Runebergille mistään ei saa mitään tolkkua osas kuitenki vinkua.Jos puheesta voittais niin silloin putos väärä ihminen.Puheesta sai käsityksen että teki lähes kaiken.
Clarissa on tosi kaunis. Nimikin on hieno!
Toisaalta oli kyllä ihan oikeassa. Veera tiesi teoriassa, mitä pitäisi tehdä, mutta ei osannut sitä käytännössä tehdä. Mutta joo, hiukan veemäiseen sävyyn dora (vai clarissa) asian esitti.