Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kreikassa lääkkeet loppumassa. Kauanko sinä pärjäisit ilman lääkkeitä

Vierailija
07.07.2015 |

jos olet kroonisesti sairas?

Minä pysyin hengissa ehkä joitain kuukausia, tosin melkoista kitumista olisi jo parin viikon jälkeen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en käytä lääkkeitä.

Vierailija
2/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokaudessa menisi kitumiseksi, kuukaudessa olisin vainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kunnon astmakohtaus ja siinä se sitten olisi.

Vierailija
4/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi melkomoisia ongelmia, mutta hengissä kyllä säilyisin. Elämänlaatu vain heikkenisi.

Vierailija
5/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tarvitsee insuliinia. Aika pian taitaisi kuolla ilman sitä.

Vierailija
6/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kilpirauhanen puuttuu. Kyllä sitä jonkun aikaa pärjäisi hengissä, vaikka palautuminen olisikin varmaan ikävää. 

Vierailija
7/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeistä on ollut siellä pulaa jo pitempään, etenkin syöpälääkkeet. Kyllä minun käy todella sääliksi maan vakavasti sairaita. Olen kuitenkin sitä mieltä että Kreikkaan ei enää pidä antaa rahaa, koska siita valuu niin suuri osa hukkaan, vaan mieluummin suorana humanitaarisena apuna esim. lääkkeitä, elintarvikkeita ja vapaaehtoisia. 

Vierailija
8/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:45"]

En osaa sanoa, kilpirauhanen puuttuu. Kyllä sitä jonkun aikaa pärjäisi hengissä, vaikka palautuminen olisikin varmaan ikävää. 

[/quote]

Mulla sama. 4 viikon tyroksiinitauon jälkeen sitä oli jo aika heikossa kunnossa. En tiedä kauanko pysyisi hengissä ja mikä olisi kuolinsyy. Rytmihäiriö ehkä?

Vierailija
9/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:49"]

[/quote]

Mulla sama. 4 viikon tyroksiinitauon jälkeen sitä oli jo aika heikossa kunnossa. En tiedä kauanko pysyisi hengissä ja mikä olisi kuolinsyy. Rytmihäiriö ehkä?

[/quote]

Jostain oon lukenut, että sitä vaipuisi koomaan. Ja mulla ainakin menee syke, hengitystiheys ja verenpaine tosi alas silloin, kun on tosissaan lääkitys epäbalanssissa vajaan suuntaan. 

Vierailija
10/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaisten arvovalintoja . Sotakalustoon riittää rahaa. Syyttäköön itseään.

Vierailija
11/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyisin hengissä lääkeiden loppumisen jälkeen, mutta työkyky ja muutenkin osa toimintakyvystä kyllä menisi. Lääkkeettömillä hoitomuodoilla saisin itseni pidettyä kuta kuinkin koossa, mutta kyllä siinä elämänlaatu heikkenisi huomattavasti.

Vierailija
12/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:49"]

[/quote]

[/quote]Mulla vajaatoiminta, mutta ilman Thyroxinia en pärjäisi. Elitoiminnot hidastuisi aluksi, sitten lopulta vaipuisin koomaan.

http://www.endocrineweb.com/conditions/hypothyroidism/complications-hypothyroidism

http://www.nhs.uk/Conditions/Thyroid-under-active/Pages/Complications.aspx

http://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/hypothyroidism/basics/complications/con-20021179

Vierailija
13/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kuin särkylääkettä ja yskänlääkettä. Kai sitä ilmankin pärjäis jos kärvistelis.

Vierailija
14/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinallakin saa pahimmat kivut kuriin, muutama kuukausi menee varmaan vielä parantua selkä vaivasta, tai sitten ei?

Vierailija
15/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi sairastua koska vaan ja tarvita lääkkeitä ja vaativia leikkauksia, syöpähoitoja tms. 

Vierailija
16/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillakin kilpirauhasen vajaatoiminta. Kyllä varmaan säilyisin hengissä mutta ei se kivaa olisi. Pyrkisin syömään autoimmuunipaleolla ja ottamaan kilpirauhasta tukevia lisäravinteita. Olettaen että lisäravinteita olisi kaupoissa.....ainiin ja välttelisin maissia j soijaa, joisin kookosöljyä...

Vierailija
17/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos insuliinia ei sais niin 4pv, max viikko. Sitten jos tekis kaikkensa niin vois elää ehkä kuukauden, enintään. Mutta se olis kyll tuskaa.

Vierailija
18/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:42"]En tiedä, en käytä lääkkeitä.
[/quote]
Kysymystähän ei siis ollu osoitettu sinulle...