Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuusi vuotta nuorempi mies ja suhde

Vierailija
24.07.2015 |

Olen kohta nelikymppinen, ja kuusi vuotta nuorempi mies on alkanut piirittää. Olen vapaa, hän on vapaa. Minulla on lapsia, hän on lapseton. 

Hän kyselee kuulumisia, juttelee mukavia ja syvällisiäkin... ja flirttailee. En ole lähtenyt mukaan flirttijuttuihin, koska en halua joutua noloon tilanteeseen. 

Välillä mietin, että voiko hän oikeasti olla tosissaan ihastunut? Ymmärrän sen, että voi heittää jotain flirttiä kokeilumielessä, josko irtoaisi. Kyllä hän minuakin kiinnostaa, pidän hänestä mutta en uskalla olla itse yhtään aktiivinen ikäeron ja eri elämäntilanteen takia. 

Lisäksi seksi vallankin suorastaan pelottaa, vaikka se kiinnostaisikin. Olen kuitenkin synnyttänyt, karvoja kasvaa enkä ole siloinen, rasvaton ja isotissinen. 

Miten pitäisi edetä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas pedofiili. Hyi sinua.

Vierailija
2/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta ikäeroista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 7 vuotta nuorempi, ollaan oltu 7 vuotta naimisissa ja kolme lastakin löytyy. Toki olen nyt itse myös 40v. ja en ehkä niin timmi kuin 33-vuotiaana ennen lapsia mutta mies ei näytä valittavan vaikka on itse vielä tosi hyvässä kunnossa. Sanoo että olen yhä maailman kaunein nainen. :)

Tottakai nuorempi mies voi olla kiinnostunut sinusta!  Eli siitä vaan, katsokaa minne suhde vie.

Vierailija
4/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti täysillä!

Mä olin 36v ja 3 lapsen äiti kun aloin olemaan yhdessä nykyisen mieheni kanssa. Hän on mua 5v nuorempi. Häntä ennen tapailin 8v nuorempaa, mulla ei ole koskaan ollut itseäni vanhempaa miestä! En voisi kuvitellakaan sellaista kumppanikseni!

kohta 20v yhdessä

Vierailija
5/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole iso ikäero, älä suotta mieti edes sitä jos muuten sovitte yhteen. 

Vierailija
6/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kuusi vuotta ole mitään. Olette vielä suunnilleen samaa ikäpolveakin. Etene vaan ihan rauhassa ja flirttaa takaisin. Jos mies pyytää ulos niin sitten mene. :) 

Vierailija
7/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ei ole mielestäni mitään, lapsesi ovat se riesa, jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle. Eri asia, jos molemmilla olisi lapsia, silloin kärsimyksen kestäisi paremmin ihan myötätunnosta. Jos välität miehestä, älä sekoile hänen kanssaan, jokainen lapseton ansaitsee lapsettoman kumppanin.

Vierailija
8/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:58"]Mun mies on 7 vuotta nuorempi, ollaan oltu 7 vuotta naimisissa ja kolme lastakin löytyy. Toki olen nyt itse myös 40v. ja en ehkä niin timmi kuin 33-vuotiaana ennen lapsia mutta mies ei näytä valittavan vaikka on itse vielä tosi hyvässä kunnossa. Sanoo että olen yhä maailman kaunein nainen. :)

Tottakai nuorempi mies voi olla kiinnostunut sinusta!  Eli siitä vaan, katsokaa minne suhde vie.
[/quote]
Niin kumpi teistä laahasi suhteeseen toisaalla tehtailtuja penikoita? Eihän tilanne ole lainkaan sama, jos teidän tapauksessa oli kyse oikeasta parisuhteesta epämääräisen viritelmän sijaan.

Vierailija
9/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:07"]

Ikäero ei ole mielestäni mitään, lapsesi ovat se riesa, jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle. Eri asia, jos molemmilla olisi lapsia, silloin kärsimyksen kestäisi paremmin ihan myötätunnosta. Jos välität miehestä, älä sekoile hänen kanssaan, jokainen lapseton ansaitsee lapsettoman kumppanin.

[/quote]

Perustele vähän? Eli pitäisi sanoa, että "en voi tapailla sinua, koska varjelen sinua lapsiltani."

Vierailija
10/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:07"]

[/quote]

Unohdat tässä nyt vaan sen seikan että kaikki miehet eivät ole lapsivihaajia. Tunnen useita uusperheitä jossa lapseton mies on suhteessa naisen kanssa jolla edellisestä liitosta jopa kolme lasta. Pitäisi vähän selvittää tämän miehen näkemystä asiasta ennen kuin teet tuollaisen yleisen johtopäätöksen.

Vierailija
11/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:58"]Mun mies on 7 vuotta nuorempi, ollaan oltu 7 vuotta naimisissa ja kolme lastakin löytyy. Toki olen nyt itse myös 40v. ja en ehkä niin timmi kuin 33-vuotiaana ennen lapsia mutta mies ei näytä valittavan vaikka on itse vielä tosi hyvässä kunnossa. Sanoo että olen yhä maailman kaunein nainen. :) Tottakai nuorempi mies voi olla kiinnostunut sinusta!  Eli siitä vaan, katsokaa minne suhde vie. [/quote] Niin kumpi teistä laahasi suhteeseen toisaalla tehtailtuja penikoita? Eihän tilanne ole lainkaan sama, jos teidän tapauksessa oli kyse oikeasta parisuhteesta epämääräisen viritelmän sijaan.

[/quote]

Kysymys on ikäerosta, ei lasten vaikutuksesta suhteeseen. Se että ap:lla on lapsia on seikka joka pitää selvittää tämän miehen kanssa. Joillekin se on ongelma, joillekin ei.

4

Vierailija
12/12 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:58"]Mun mies on 7 vuotta nuorempi, ollaan oltu 7 vuotta naimisissa ja kolme lastakin löytyy. Toki olen nyt itse myös 40v. ja en ehkä niin timmi kuin 33-vuotiaana ennen lapsia mutta mies ei näytä valittavan vaikka on itse vielä tosi hyvässä kunnossa. Sanoo että olen yhä maailman kaunein nainen. :) Tottakai nuorempi mies voi olla kiinnostunut sinusta!  Eli siitä vaan, katsokaa minne suhde vie. [/quote] Niin kumpi teistä laahasi suhteeseen toisaalla tehtailtuja penikoita? Eihän tilanne ole lainkaan sama, jos teidän tapauksessa oli kyse oikeasta parisuhteesta epämääräisen viritelmän sijaan.

[/quote]

Kysymys on ikäerosta, ei lasten vaikutuksesta suhteeseen. Se että ap:lla on lapsia on seikka joka pitää selvittää tämän miehen kanssa. Joillekin se on ongelma, joillekin ei.

4

[/quote]

Minusta on itsestään selvää, että jos mies on lapsia vastaan, niin suhdetta ei muodostu. Toistaiseksi hän ei ole ainakaan osoittanut mitään merkkejä, että inhoaisi lapsia. Tosin emme ole lapsistani keskustelleet eikä hän ole heitä tavannut. Mutta luonnollisesti puhun lapsistani ja hän niistä tietää kyllä. 

Mutta suhteemme on tällä hetkellä aika kaverillinen, tuota hänen osoittamaansa pientä ihailua ja flirttiä lukuunottamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän