Hirveät treffit!!! (osa 2)
Tutustuin mukavaan mieheen kuntosalilla. Pientä silmäpeliä ja jutustelua oli parisen viikkoa ja mies rohkeni pyytämään nroa. Pidin outona kun jo ensimmäisessä tekstiviestissä mies pyysi meidän käyttävän sähköpostia, sillä ne ovat ilmaisia.
Annoin kuitenkin mahdollisuuden ja lähdimme yhdessä Seurasaareen. Keskustelusta tuli nopeasti yksipuolista, sillä mies alkoi kertoa entisistä tyttöystävistä. Kesken kävelyn hän meni puskapissalle, vaikka vessat olivat lähietäisyydellä. Eväiksi hän oli varannut leipää ja juustoja, joita hän tarjosi paljain käsin pissareissunsa jälkeen. Kieltäydyin kohteliaasti ja viimeinen puheenaihe oli hänen kuollut isoäitinsä.
Treffien jälkeen alkoi tulla emaileja päivittäin, joissa hän kutsui minua prinsessaksi joka lauseessa. Esim: mitä prinsessalle kuuluu? Haluisiko prinsessa nähdä uudestaan? Piheys näkyi myös viesteissä joihin en siis vastannut.
10:34 "Haluisin viedä prinsessan tänään elokuviin"
11:02 "Mitä jos katsottaisiin elokuvaa luonani, sillä vuokraus on halvempaa"
Tätä rataa jatkui kuukausia ja viimeisen viestin sain 2 vuotta treffiemme jälkeen.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:44"]
Lähdin parikymppisenä pari vuotta vanhemman miehen kanssa treffeille. Hän oli kiinnittänyt minuun huomionsa ruuhkabussissa, emmekä olleet vaihtaneet kuin pari sanaa ja numerot. Pidin siitä eleestä, että mies haki minut kotoani autolla. Autossa oli karvanopat ja mies alkoi höpöttää kaikenlaista ja veti väliin aina "rap-ääniä". Mallia "joo meikä asuu tuol stadis päin. Aha aha jee jee. Kun tuli hiljaisia hetkiä niin mies beatboxasi ja mietin mielessäni, että mihin olen joutunut. Syöminen meni ihan kivasti, mutta mies ujosteli, eikä kehdannut katsoa silmiin kuin vaivihkaa punastuen. Kotimatkalla kyselin sitten rap-musiikkiin liittyviä kysymyksiä ja keskustelu sujui luontevammin. Toisille treffeille en lähtenyt, mutta juttelemme silloin tällöin niitä näitä.
[/quote]
Oliko se Cheek? :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:19"]Olen taustaltani Länsi-Afrikasta, mutta kasvanut Suomessa. Sovin treffit kauniin naisen kanssa jonka olin tavannut baarissa. Vein hänet syömään ravintolaan, jossa menu oli mallia "poronkäristystä ja vihannesgratiini" yms. Nainen (suomalainen) alkoi valittamaan paikasta ja sanoi että pitää kyllä afrikkalaisesta ruoasta enemmän. Ruoka kuitenkin maistui, mutta nainen kyseli lähinnä etniseen taustaani liittyviä kysymyksiä kuten "mitä muistat Afrikasta jne." Nainen haukkui myös suomalaisia miehiä tuppisuiksi ja typeriksi ja sanoi ettei ikinä koskisi yhteenkään heistä. Treffien lopuksi hän pyysi minua luokseen "jatkoille" ja kertoi olleensa monien mustien kanssa ja tietävänsä miten heitä käsitellään. Kiitin naista seurasta ja vastasin olevani liian suomalainen hänelle. Nainen hämmästyi ja lähti suuttuneena pois.
[/quote]
Miehelläni on Itä-Aasiaslainen tausta (syntynyt Suomessa ja ei edes puhu vanhempiensa äidinkieltä sanaakaan) ja hän on muutaman kerran törmännyt samanlaisiin suomalaisnaisiin, joilla on päähänpinttymä "Aasialaisesta kulttuurista". Yksi oli jopa teeskennellyt, ettei osaa edes syödä haarukalla ja veitsellä, kun käyttää kuulemma vaan puikkoja. Sama neiti suuttui, kun mieheni ei puhu japania eikä oikeen edes katso animea. :D
Nämä nyt olivat minun ja tämän kyseisen treffikumppanini neljännet tai viidennet treffit mutta vasta silloin paljastui naisen todellinen luonne. Olimme siis jo tapailleet muutamaan otteeseen ja oltiin päästy käymään jopa peittojen alla. Päätin pyytää naista mukaani juhannusfestareille kahden päivän reissulle. Olimme miespuolisen kaverini kanssa jo varanneet majoituksen aika päiviä sitten ja pari viikkoa aiemmin kaverini olikin löytänyt itselleen naisseuraa. Tästä syystä päätimmekin ottaa kaksi huonetta sellaisesta rivarityyppisestä majoituksesta edellisen yhden sijaan. Kun nyt olikin sitten kaksi huonetta niin uskalsin kysyä tuota treffikumppaniani mukaan festareille.
Ensimmäinen päivä sujui mukavasti, oli todella ihanaa tämän naisen kanssa, sanotaan vaikka että hänen nimi oli Laura. Toisena päivänä oltiin Lauran ja kaverini kanssa siinä rivarin takapihalla ja siellä oli myös paljon samoilla festareilla olevia naapureita. Alueella oli yhteissauna ja menimmenin Lauran kanssa saunomaan. Saunaan tuli sitten muutama saman alueen miespuoleinen asukki. Laura piti todella paljon saunomisesta ja uimisesta ja halusikin jäädä saunomaan vielä kun minulle oli tarpeeksi.
Joko arvaatte mitä kävi? Noh, tämä Lauralehmä jäi sitten naapurin miesten kanssa saunomaan ja päätyikin saunan jälkeen myös naapurin kämppään.. Suvaitsi sitten muutaman tunnin päästä tulla kertomaan, että olikin löytänyt parempaa seuraa ja jäisi viettämään loppufestarin tämän toisen uroon kanssa.
Mulla keitti niin pahasti yli, että pakkasin kamppeeni ja lähdin autollani lähes saman tien takaisin kotiin. Laura jäi sinne alueelle ilman minkäänlaista kyytiä omaan kotiinsa (noin 300km päässä oli festarit sieltä). Ei paljon kyllä siinä kohtaa kiinnostanut, millä se lehmä sieltä kotiinsa pääsee.
Jotkut valmistautuvat ensimmäisiin treffeihin hieman liian perusteellisesti. Tämä on monen vuoden takaa.
"Alle kolmikymppinen, nuorekas", kirjallisena ihan mukavan tuntuinen nettitreffimies paljastui aivan ikäisensä näköiseksi nelikymppiseksi mieheksi, jolla oli minun ikäiseni, siis 20-vuotias tytär. Päätin istua kahvilla kohteliaisuudesta hyvän aikaa, vaikka oli ihan selvää, että tästä ei suhdetta tulisi.
Kuten ap:n tuttavuus, tämä mies ei puhutellut minua nimeltä eikä viitannut minuun sanalla "sinä", vaan puhui kolmannessa persoonassa prinsessasta tai tytöstä. Siis "ottaako prinsessa vielä kahvia" ja täysin käsittämätön juttu tulevasta lottovoitosta: "sitten ostetaan tytölle Subaru, tai molemmille". Toinen kuppi taisi olla virhe, koska yhtäkkiä mies ilmoitti, että hänen tyttärensä oli todella iloinen "meidän puolestamme". Kun minä vielä mietin tähän sopivaa vastausta, miehen puhelin soi. Mies kääntyi poispäin ja minä kuulin seuraavaa: "Mä en voi nyt puhua. Kyllä sä tiedät, kenen kanssa mä olen. Ei kannata. Kyllä mä tuon sulle sen kossupullon."
Miehelle ei lopulta jäänyt epäselväksi, että en halunnut jatkaa tuttavuutta. Valitettavasti olin aiemmin paljastanut, että olin kesätöissä asiakaspalvelijana, ja mieshän sitten etsiytyi työpaikalleni. Lyhyen asioinnin jälkeen hän jäi tuijottamaan minua tiskin yli ja otti puheenaiheeksi Subarun. Jono työnsi miehen lopulta tieltään, mutta hän tuli seuraavana päivänä uudelleen, tällä kertaa juovuksissa, joten hänet saateltiin nopeasti ulko-ovelle.
Tuossa miehessä oli ainekset stalkkaajaksi. Olin varomattomasti ehtinyt antaa hänelle liikaa tiedonmurusia itsestäni, joten hän ilmestyi lähtevien lentojen aulaan pyörittelemään päätään samana iltapäivänä, kun olin lähdössä lomalle. Ehdin onneksi livahtaa huomaamatta ulottumattomiin. Opiskelin kaukana pääkaupunkiseudusta, joten puhelinnumeron vaihtaminen tepsi. Myöhemmin syksyllä kuitenkin kuulin, että joku mies oli soitellut sitkeästi opiskelija-asuntolani hoitajille ja ilmeisesti kaupungin kaikkiin opiskelijoiden asuntoasioita hoitaviin paikkoihin, mutta hänelle ei tietenkään annettu mitään tietoja. Tuon jälkeen en ole tyypistä kuullut. Toivottavasti treffien mysteerisoittaja leppyi kossupullosta ja minä jäin unohduksiin.
Nämä eivät ole kaikkein hirveimmät treffit, mutta kuitenkin sellaiset, että kolmansia ei enää tullut.
Mies oli mukava ja tulimme oikein hyvin toimeen, kuten ensimmäisilläkin kahvitreffeillä. Kesken ravintolaillallisen hän alkoi kurkkia minua eri puolilta ja sanoi sitten, että oikea puoli kasvoistani oli paljon parempi kuin vasen. Olin vähän häkeltynyt, joten hän korjasi tilannetta sanomalla, että vasen puoli oli kaunis, mutta oikea paljon kauniimpi. Myöhemmin hän palasi aiheeseen ja kehotti minua painavasti huolehtimaan siitä, että hän istuisi aina oikealla puolellani. Kun lähdimme ravintolasta, hän ei siirtynyt itse kävelemään oikealle puolelleni vaan pysähtyi, tarttui minua kovalla sormiotteella olkavarresta ja siirsi minut haluamaansa paikkaan. Tämä oli se sekunti, jonka kohdalla minä päätin siirtyä katselemaan muuta seuraa.
einiin hirveä mutta varsin erikoinen kokemus. oijettä tunsin itseni kerran puumaksi kun mies valehteli ikänsä _ylöspäin_
terffipaikalla odotteli (23-vuotias, myöhemmin paljastui) pitkä nuorimies, muovikassi ruttuisena kädessä. kassissa oli illaksi varattu leffa, jokin b-luokan toimintapätkä joka ei tietty ollut mun makuun mutta olenkin aika nirppa, oma syy.
ujo mutta silti ronski, miten joku voikin olla. ei katso silmiin mutta puhuu tisseistä. rupesi miettimään että hommataan omakotitalo. ja poikalapsi olisi kiva. reipas oli kuitenkin ja omillaan toimeen tuli, siksi menin toisillekin treffeille joilla esitteli minut työkavereilleen. huh. en tiennyt että olin hänen pikkujouludeitti. työkaveri sanoi että ikäerosta viis jos kerran rakastaa. kääk, toisilla treffeillä..
nojoo, nuoret miehet on ihania mutta minä olin melkein 40v ja ihan eri elämänvaiheessa joten se jäi sitten.. (sigh)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:32"]
Nämä eivät ole kaikkein hirveimmät treffit, mutta kuitenkin sellaiset, että kolmansia ei enää tullut.
Mies oli mukava ja tulimme oikein hyvin toimeen, kuten ensimmäisilläkin kahvitreffeillä. Kesken ravintolaillallisen hän alkoi kurkkia minua eri puolilta ja sanoi sitten, että oikea puoli kasvoistani oli paljon parempi kuin vasen. Olin vähän häkeltynyt, joten hän korjasi tilannetta sanomalla, että vasen puoli oli kaunis, mutta oikea paljon kauniimpi. Myöhemmin hän palasi aiheeseen ja kehotti minua painavasti huolehtimaan siitä, että hän istuisi aina oikealla puolellani. Kun lähdimme ravintolasta, hän ei siirtynyt itse kävelemään oikealle puolelleni vaan pysähtyi, tarttui minua kovalla sormiotteella olkavarresta ja siirsi minut haluamaansa paikkaan. Tämä oli se sekunti, jonka kohdalla minä päätin siirtyä katselemaan muuta seuraa.
[/quote]
Mitä helvettiä? Mistä tälläisiä ihmisiä oikeasti tulee? Oliko joku mt-ongelmainen?
Jo pidemmän aikaa mua oli lämmitellyt yks nuori lääkäriperheen golfaripoika. En oikein innostunut hänestä, koska ensivaikutelma oli, että hän on hieman kömpelö eikä riittävän miehekäs. Noh päätin kuitenkin antaa yhden mahdollisuuden.
Hän ehdotti että mennään hienoon ravintolaan syömään. Ravintolassa kehuskeli, että saan tilata mitä haluan-hän kyllä maksaa. En kuitenkaan raaskinut ottaa mitään kalleinta annosta, vaan valitsin suht edullisen ruoan. Hän taas rehvastellen tilasi yhden kalleimmista annoksista. Juttelu ja seurustelu meni hyvin, mutta kun tuli maksun aika niin miehen pankkikortti ei toiminut. Ajattelin, että kai mä nyt sit maksan tänkoska lämuuten tilanteesta tulee todella nolo. Pitkin hampain maksoin ton laskun, joka muuten opiskelijabudjetille oli aika suuri.
Ravintolan jälkeen tämä poika ihmetteli että miksi se ei toiminut. Ehdotin, että menisi pankkiautomaatille katsomaan onko siellä edes katetta. No menihän se ja ihan muina miehinä ilmoitti mulle, että "tilillä olikin vaan 6e" (en muista tarkkaa summaa mutta siis muutamasta eurosta oli kyse). Olin tässä vaiheessa niin ihmeissäni ja järkyttynyt!!
Tämän jälkeen hän ehdotti että mentäis drinkeille. Mun sisällä kiehu kun ärsytti niin paljon: minähän noi drinkitkin olisin joutunu maksamaan! Ilmotin että lähen kotiin ja niin tein.
Edelleen hän välillä soittelee mulle ja kerran baarissa törmätessämme sanoi, ett edelleen toivoo että meidän välille voisi kehkeytyä jotain. Se mikä täss on koomisinta on se, että kyseessä on normaali,hyvännäköinen nuori mies. En ymmärrä miten ei voi tajuta, että tollasten treffien jälkeen mun jo valmiiksi vähäinen kiinnostus tipahti kyllä nollaan!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:41"]
Nämä nyt olivat minun ja tämän kyseisen treffikumppanini neljännet tai viidennet treffit mutta vasta silloin paljastui naisen todellinen luonne. Olimme siis jo tapailleet muutamaan otteeseen ja oltiin päästy käymään jopa peittojen alla. Päätin pyytää naista mukaani juhannusfestareille kahden päivän reissulle. Olimme miespuolisen kaverini kanssa jo varanneet majoituksen aika päiviä sitten ja pari viikkoa aiemmin kaverini olikin löytänyt itselleen naisseuraa. Tästä syystä päätimmekin ottaa kaksi huonetta sellaisesta rivarityyppisestä majoituksesta edellisen yhden sijaan. Kun nyt olikin sitten kaksi huonetta niin uskalsin kysyä tuota treffikumppaniani mukaan festareille.
Ensimmäinen päivä sujui mukavasti, oli todella ihanaa tämän naisen kanssa, sanotaan vaikka että hänen nimi oli Laura. Toisena päivänä oltiin Lauran ja kaverini kanssa siinä rivarin takapihalla ja siellä oli myös paljon samoilla festareilla olevia naapureita. Alueella oli yhteissauna ja menimmenin Lauran kanssa saunomaan. Saunaan tuli sitten muutama saman alueen miespuoleinen asukki. Laura piti todella paljon saunomisesta ja uimisesta ja halusikin jäädä saunomaan vielä kun minulle oli tarpeeksi.
Joko arvaatte mitä kävi? Noh, tämä Lauralehmä jäi sitten naapurin miesten kanssa saunomaan ja päätyikin saunan jälkeen myös naapurin kämppään.. Suvaitsi sitten muutaman tunnin päästä tulla kertomaan, että olikin löytänyt parempaa seuraa ja jäisi viettämään loppufestarin tämän toisen uroon kanssa.
Mulla keitti niin pahasti yli, että pakkasin kamppeeni ja lähdin autollani lähes saman tien takaisin kotiin. Laura jäi sinne alueelle ilman minkäänlaista kyytiä omaan kotiinsa (noin 300km päässä oli festarit sieltä). Ei paljon kyllä siinä kohtaa kiinnostanut, millä se lehmä sieltä kotiinsa pääsee.
[/quote]Muuten aiheeseen sopiva juttu ja hyvä, mutta inhottaa kun ihmistä haukutaan lehmäksi. Tässä ei kukaan nainen ole haukkunut miehiä mitenkään, mutta miesten on pakko aina nimitellä naisia. Antaa ihmisestä ikävän kuvan ja jopa ymmärrän tuota "Lauraa". En itsekään haluaisi olla sellaisen miehen kanssa tekemisissä joka voi kutsua naista lehmäksi.
Tämä ei ole mitenkään paha, mutta kerronpa kuitenkin. Juttelin miehen kanssa Facebookissa. Oltiin tavattu kerran konsertissa, mutta ei kuitenkaan tutustuttu vielä sen kummemmin. Mulla oli kuitenkin pieni epäilys, että kyseessä saattaa olla hieman omalaatuinen tyyppi. Kyselin sitten miehen harrastuksista ja hän kertoikin harrastavansa karaokea, valokuvaamista ja uintia. Kun kyselin tarkemmin karaokeharrastuksesta paljastui, että ei mies osaa laulaa edes kuin kahta kappaletta. Valokuvat puolestaan olivat huonolaatuisia räpsäyksiä kukkapuskista. Ei tässä mitään, jokainenhan saa harrastaa mitä haluaa (tosin tuosta tuli mieleen, ettei hän oikeastaan harrastanut edes mitään, mutta ei halunnut vaikuttaakkaan ihan tylsältä tyypiltä), yhtäkkiä kesken keskustelun tyyppi kuitenkin alkoi kirjoittelemaan minusta sellaista faktatietoa, jota en ollut vielä kertonut hänelle. Tyyliin, "Kuusamo taitaa olla aika pieni paikkakunta asua", "soitat aika hyvin pianoa", "sullako oli lapsena unelmana käydä kuussa?". Minua alkoi pelottamaan, sillä minulla ei ollut aavistustakaan mistä tuo mies stalkkasi nämä jutut. Kaiken huippu oli, kun yritin selittää miehelle lempielokuvani juonta (koska hän ei ollut nähnyt sitä), hän käsitti, että koko juttu oli tapahtunut minulle. Oltiin niiiin eri aaltopituuksilla, että koin parhaaksi luovuttaa...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:19"]Olen taustaltani Länsi-Afrikasta, mutta kasvanut Suomessa. Sovin treffit kauniin naisen kanssa jonka olin tavannut baarissa. Vein hänet syömään ravintolaan, jossa menu oli mallia "poronkäristystä ja vihannesgratiini" yms. Nainen (suomalainen) alkoi valittamaan paikasta ja sanoi että pitää kyllä afrikkalaisesta ruoasta enemmän. Ruoka kuitenkin maistui, mutta nainen kyseli lähinnä etniseen taustaani liittyviä kysymyksiä kuten "mitä muistat Afrikasta jne." Nainen haukkui myös suomalaisia miehiä tuppisuiksi ja typeriksi ja sanoi ettei ikinä koskisi yhteenkään heistä. Treffien lopuksi hän pyysi minua luokseen "jatkoille" ja kertoi olleensa monien mustien kanssa ja tietävänsä miten heitä käsitellään. Kiitin naista seurasta ja vastasin olevani liian suomalainen hänelle. Nainen hämmästyi ja lähti suuttuneena pois.
[/quote]
Nainen oli rasisti, oletti sinun vain ihonvärin perusteella olevan jotain mitä itse piti "afrikkalaisena". Toivottavasti löydät jatkossa kivoja naisia, jotka osaavat käyttäytyä. :)
Mä menin bussilla toiselle paikkakunnalle miehen luo. Oltiin tavattu kerran (usempi tunti juteltu tuolloin enkä havainnut mitään karmivia vikoja vaan ihan kivan oloinen mies), kyseessä oli kaverin kaveri, ja hirveästi suositeltiin ja kehuttiin, että siinä on nyt sulle oikea saalis.
Mies tuli hakemaan ja mentiin se kämpille. Halusi lähteä lenkille. Siinä sitten tarvottiin umpihangessa, minä farkuissa ja joissain korollisissa talvisaappaissa ja villakangastakissa. Arvioi että kyllä hän saa mut timmiksi kesään mennessä. Selosti koko ajan kaikista urheilusuorituksistaan, kuinka monta kilsaa ui aamuisin ja paljonko nostaa penkistä jne. Sitten tehtiin ruokaa ja syötiin. Mä nyt ehkä olin odottanut ravintolaillallista tms, mutta ei siinä mitään, syötiin jotain peruskotiruokaa tyyliin nakkikastike, perunat ja vihersalaatti. Sen jälkeen mies halusi pelata pleikalla ja alkoikin tyytyväisenä takoa jotain peliä. Mä taisin lueskella jotain kirjaa siinä.
Sitten lähdettiin ulos. Mies oli kutsunut kaverinsa mukaan, kiva. Halasi mua onnellisena sanoen että olen ihana kun multa kysyttiin paperit (olin varmaan 26-27v). Ei selvästi viihtynyt baarissa yhtään vaan halusi koko ajan takaisin kämpille. Hermostui kun yöevästä hakiessamme halusin pizzan, kun on kuulemma kallis. Omilla rahoillani olin ostamassa. "Pakotti" sitten ostamaan kebabin, joka maksoi vain jonkun vitosen. Ja oli pahaa ja kuivaa.
Miehen luo palatessamme huomasin, että äijä on sekaisin kuin seinäkello. Kaatoi ruokansa päälleen ja alkoi raivota jostain työasiasta, että kun sejase on niin kauhea mulk-ku jne. Näytti olevan viittä vaille siinä kunnossa että alkaa paiskoa tavaroita. Sitten nukkumaan. Mies kävi todella ahdistavasti päälle, siis kiipesi suoraan niskaan ja yritti lääppiä ja kouria. Mulla ei ollut todellakaan pienintäkään aikomusta harrastaa seksiä sen kanssa. Lähinnä olin vime tunnit miettinyt miten saisin selville mihin aikaan yöjunia kulkee, jotta pääsisin pois. Hotellihuonettakin pohdin, mutta joku 150eur opiskelijabudjetista on tietty aika siivu. Lopulta sain äijän jotenkin perääntymään, varmaan väsähti ja sammahti, en tiedä olisiko muuten raiskannut.
Aamulla tilasin taksin ja sitten hyppäsin bussiin. Mies soitti että miten meni mun mielestä, nähdäänkö vielä. Sanoin, että ei mennyt oikein hyvin ja mun mielestä meidän ei kannata enää tavata. Tiedä sitten tajusiko käytöksessään olleen mitään vikaa vai enkö sitten kuitenkaan ollut tarpeeksi timmi hänelle. Jokatapauksessa ei enää koskaan ottanut yhteyttä. Mikä ei harmita.
Mun kokemukset ei ole näin pahoja kuin muilla, mut viimeisimmät treffit oli tosi kiusalliset.
sovittiin miehen kanssa treffit netin kautta ja odottelin paikan päällä. Mies oli 10min myöhässä,mikä ei ole kovin paha, mutta viisi minuuttia siitä ja olisin lähtenyt. Kyräili paikalle kädet taskussa. Olin kertonut netissä että poltan tupakkaa ja miehelle se oli ok. Kävellessä kahvilaan hän käveli minua edellä ainakin kolme metriä ja lopulta pysähtyi kahvilan edessä närkästyneenä ja tokaisi "koita imeä se röökis ettet sisällä saastuta".
vei bensa-aseman kahvilaan vaikka keskustassa oli vaikka mitä kivoja paikkoja.
Ei osannut aloittaa keskustelua joten minä höpöttelin kesäsuunnitelmista ym.
lopulta kun sai suun auki, alkoi kuvailla muita nettitreffejään hyvin avoimesti. Yksi oli ihan hullu, yhdellä isot tissit jne.
tunnin kestin ja lähdin lopulta pois. En vastannut viesteihin.
Olen taustaltani Länsi-Afrikasta, mutta kasvanut Suomessa. Sovin treffit kauniin naisen kanssa jonka olin tavannut baarissa. Vein hänet syömään ravintolaan, jossa menu oli mallia "poronkäristystä ja vihannesgratiini" yms. Nainen (suomalainen) alkoi valittamaan paikasta ja sanoi että pitää kyllä afrikkalaisesta ruoasta enemmän. Ruoka kuitenkin maistui, mutta nainen kyseli lähinnä etniseen taustaani liittyviä kysymyksiä kuten "mitä muistat Afrikasta jne." Nainen haukkui myös suomalaisia miehiä tuppisuiksi ja typeriksi ja sanoi ettei ikinä koskisi yhteenkään heistä. Treffien lopuksi hän pyysi minua luokseen "jatkoille" ja kertoi olleensa monien mustien kanssa ja tietävänsä miten heitä käsitellään. Kiitin naista seurasta ja vastasin olevani liian suomalainen hänelle. Nainen hämmästyi ja lähti suuttuneena pois.
[/quote]
Siis apua :DD Ei sentään kertonut haluavansa mulattijälkeläisiä? Oliko afroletit päässä?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:19"]Olen taustaltani Länsi-Afrikasta, mutta kasvanut Suomessa. Sovin treffit kauniin naisen kanssa jonka olin tavannut baarissa. Vein hänet syömään ravintolaan, jossa menu oli mallia "poronkäristystä ja vihannesgratiini" yms. Nainen (suomalainen) alkoi valittamaan paikasta ja sanoi että pitää kyllä afrikkalaisesta ruoasta enemmän. Ruoka kuitenkin maistui, mutta nainen kyseli lähinnä etniseen taustaani liittyviä kysymyksiä kuten "mitä muistat Afrikasta jne." Nainen haukkui myös suomalaisia miehiä tuppisuiksi ja typeriksi ja sanoi ettei ikinä koskisi yhteenkään heistä. Treffien lopuksi hän pyysi minua luokseen "jatkoille" ja kertoi olleensa monien mustien kanssa ja tietävänsä miten heitä käsitellään. Kiitin naista seurasta ja vastasin olevani liian suomalainen hänelle. Nainen hämmästyi ja lähti suuttuneena pois.
[/quote]
Siis apua :DD Ei sentään kertonut haluavansa mulattijälkeläisiä? Oliko afroletit päässä?
[/quote]
Sanoi kyllä haluavansa ison perheen niin kuin "Afrikassa" on yleensä
Lähdin parikymppisenä pari vuotta vanhemman miehen kanssa treffeille. Hän oli kiinnittänyt minuun huomionsa ruuhkabussissa, emmekä olleet vaihtaneet kuin pari sanaa ja numerot. Pidin siitä eleestä, että mies haki minut kotoani autolla. Autossa oli karvanopat ja mies alkoi höpöttää kaikenlaista ja veti väliin aina "rap-ääniä". Mallia "joo meikä asuu tuol stadis päin. Aha aha jee jee. Kun tuli hiljaisia hetkiä niin mies beatboxasi ja mietin mielessäni, että mihin olen joutunut. Syöminen meni ihan kivasti, mutta mies ujosteli, eikä kehdannut katsoa silmiin kuin vaivihkaa punastuen. Kotimatkalla kyselin sitten rap-musiikkiin liittyviä kysymyksiä ja keskustelu sujui luontevammin. Toisille treffeille en lähtenyt, mutta juttelemme silloin tällöin niitä näitä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:53"]ihania. tai siis kamalia.
mulla muistuu kaksi kiusallista netissä pokattua treffiä.
toinen lähetti 15v vanhan kuvan ja laverteli semmoista trubaduurikieltä että oksat pois. tehtiin treffit ja tavatessa totesin tuon kuvan -sekä miehen - iän. no ei se mitään, jokainenhan toivoo joskus olevansa nuorempi ja timmimpi itsensä. mentiin kahvilaan ja mies oli trubaduurimaisesti hiljainen kunnes keksi alkaa vuodattaa eksästään joka on tyhmä, avuton, ruma ja vaikka mitä. lapsetkin sitä vihaa ja hän vaan nauraa kun teinipoika kiusaa äitiään, siitäs saa akka. nieleskelin pullani ja kömmelsin jotenkin treffit loppuun. sain viestin että ei tainnut sun mielestä oikein synkata? hmm no ei.
toinen tuli treffeille kaukaa. hän oli myös lähettänyt 20kg "vanhan" kuvan, ilmankos oma kuvailuni pyöreästä naisesta ei häntä haitannut. hän kertomansa mukaan rakasti kenkiä mikä yhdisti meitä, treffeille oli valinnut sutjattaat ja uudet Kuomat. treffien aikana avautuikin vaimostaan (!) joka ei ymmärrä häntä. söin itsemaksamani pihvin ja poistuin, en halunnut laastariksi - varsinkaan etukäteen!
[/quote]
Suoraan Mikkelistä kuoman tehtaalta :D siis apua, en kyllä ihmettele ettei vaimo ymmärtänyt