Hirveät treffit!!! (osa 2)
Tutustuin mukavaan mieheen kuntosalilla. Pientä silmäpeliä ja jutustelua oli parisen viikkoa ja mies rohkeni pyytämään nroa. Pidin outona kun jo ensimmäisessä tekstiviestissä mies pyysi meidän käyttävän sähköpostia, sillä ne ovat ilmaisia.
Annoin kuitenkin mahdollisuuden ja lähdimme yhdessä Seurasaareen. Keskustelusta tuli nopeasti yksipuolista, sillä mies alkoi kertoa entisistä tyttöystävistä. Kesken kävelyn hän meni puskapissalle, vaikka vessat olivat lähietäisyydellä. Eväiksi hän oli varannut leipää ja juustoja, joita hän tarjosi paljain käsin pissareissunsa jälkeen. Kieltäydyin kohteliaasti ja viimeinen puheenaihe oli hänen kuollut isoäitinsä.
Treffien jälkeen alkoi tulla emaileja päivittäin, joissa hän kutsui minua prinsessaksi joka lauseessa. Esim: mitä prinsessalle kuuluu? Haluisiko prinsessa nähdä uudestaan? Piheys näkyi myös viesteissä joihin en siis vastannut.
10:34 "Haluisin viedä prinsessan tänään elokuviin"
11:02 "Mitä jos katsottaisiin elokuvaa luonani, sillä vuokraus on halvempaa"
Tätä rataa jatkui kuukausia ja viimeisen viestin sain 2 vuotta treffiemme jälkeen.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:44"]Lähdin parikymppisenä pari vuotta vanhemman miehen kanssa treffeille. Hän oli kiinnittänyt minuun huomionsa ruuhkabussissa, emmekä olleet vaihtaneet kuin pari sanaa ja numerot. Pidin siitä eleestä, että mies haki minut kotoani autolla. Autossa oli karvanopat ja mies alkoi höpöttää kaikenlaista ja veti väliin aina "rap-ääniä". Mallia "joo meikä asuu tuol stadis päin. Aha aha jee jee. Kun tuli hiljaisia hetkiä niin mies beatboxasi ja mietin mielessäni, että mihin olen joutunut. Syöminen meni ihan kivasti, mutta mies ujosteli, eikä kehdannut katsoa silmiin kuin vaivihkaa punastuen. Kotimatkalla kyselin sitten rap-musiikkiin liittyviä kysymyksiä ja keskustelu sujui luontevammin. Toisille treffeille en lähtenyt, mutta juttelemme silloin tällöin niitä näitä.
[/quote]
Söpö, ujo mies. :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:30"]
Tutustuin mukavaan mieheen kuntosalilla. Pientä silmäpeliä ja jutustelua oli parisen viikkoa ja mies rohkeni pyytämään nroa. Pidin outona kun jo ensimmäisessä tekstiviestissä mies pyysi meidän käyttävän sähköpostia, sillä ne ovat ilmaisia. Annoin kuitenkin mahdollisuuden ja lähdimme yhdessä Seurasaareen. Keskustelusta tuli nopeasti yksipuolista, sillä mies alkoi kertoa entisistä tyttöystävistä. Kesken kävelyn hän meni puskapissalle, vaikka vessat olivat lähietäisyydellä. Eväiksi hän oli varannut leipää ja juustoja, joita hän tarjosi paljain käsin pissareissunsa jälkeen. Kieltäydyin kohteliaasti ja viimeinen puheenaihe oli hänen kuollut isoäitinsä. Treffien jälkeen alkoi tulla emaileja päivittäin, joissa hän kutsui minua prinsessaksi joka lauseessa. Esim: mitä prinsessalle kuuluu? Haluisiko prinsessa nähdä uudestaan? Piheys näkyi myös viesteissä joihin en siis vastannut. 10:34 "Haluisin viedä prinsessan tänään elokuviin" 11:02 "Mitä jos katsottaisiin elokuvaa luonani, sillä vuokraus on halvempaa" Tätä rataa jatkui kuukausia ja viimeisen viestin sain 2 vuotta treffiemme jälkeen.
[/quote]
hahahha :D Ei voi olla totta!
[/quote]
Mulla on tässä varmaan kaikkien aikojen ennätys. Saan edelleen joulukortin yhdeltä tyypiltä joka joulu 20 vuotta sen jälkeen kun on viimeksi nähty. Yli 10 vuotta viimeisestä näkemisestä se lähetti kirjeen.
Tapasin netissä miehen ja sovimme treffit lauantai-illalle, jolloin hän palaisi takaisin Helsinkiin. Lauantaina sain häneltä viestin, että nyt hän on lähdössä ja kysyin tietysti, että missä nähdään ja moneltako. Hän sanoi että häntä ahdistaa kaikki aikataulut... sanoin että menen sitten lähibaariin (joka oli hänellekin tuttu) ja tulkoon sitten sinne vaikka noin tunnin sisällä. Tässä vaiheessa olin siis jo hikeentynyt, mutta kuitenkin vielä utelias tapaamaan (mies oli komea ja vaikuttanut ihan ok viestien perusteella).
Jossain vaiheessa lähibaarissa istuessani sitten puhelin soi ja tämä mies kertoi olevansa ihan toisessa baarissa. Sanoin että tehdään kompromissi ja kävellään molemmat siinä puolivälissä olevaan baariin... Olin tässä vaiheessa ihan kypsä ja melko varma ettei hän tule sinne ja menin lähinnä uteliaisuudesta katsomaan mutta hän tuli sinne KAVERINSA kanssa. Molemmat alkoivat heti haukkua paikan ulkomaalaista tarjoilijaa ja kaikkia mamuja, mutta kun tarjoilija kävi pöydässämme he menivät molemmat ihan hiljaisiksi. Odotin että koska kaveri häipyy, muttei hän tehnyt elettäkään jättääkseen meidät kahden. Sitten tämä "treffikaveri" kysyi että voisinko tarjoilla hänelle yläosattomissa yms.
Vihdoin älysin häipyä. Mies soitteli ja viestitteli minulle vielä vuosia tämän jälkeen, että meillä oli ollut niin MUKAVAA. Todellakin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:32"]
Nämä eivät ole kaikkein hirveimmät treffit, mutta kuitenkin sellaiset, että kolmansia ei enää tullut.
Mies oli mukava ja tulimme oikein hyvin toimeen, kuten ensimmäisilläkin kahvitreffeillä. Kesken ravintolaillallisen hän alkoi kurkkia minua eri puolilta ja sanoi sitten, että oikea puoli kasvoistani oli paljon parempi kuin vasen. Olin vähän häkeltynyt, joten hän korjasi tilannetta sanomalla, että vasen puoli oli kaunis, mutta oikea paljon kauniimpi. Myöhemmin hän palasi aiheeseen ja kehotti minua painavasti huolehtimaan siitä, että hän istuisi aina oikealla puolellani. Kun lähdimme ravintolasta, hän ei siirtynyt itse kävelemään oikealle puolelleni vaan pysähtyi, tarttui minua kovalla sormiotteella olkavarresta ja siirsi minut haluamaansa paikkaan. Tämä oli se sekunti, jonka kohdalla minä päätin siirtyä katselemaan muuta seuraa.
[/quote]
Mitä helvettiä? Mistä tälläisiä ihmisiä oikeasti tulee? Oliko joku mt-ongelmainen?
[/quote]
Siis tällaisia miehiä on valitettavasti paljon, jopa yksi nainenkin kiinnostui minusta sairaalloisesti eikä halunnut ymmärtää että olen kiinnostunut naisista vain ystävinä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:32"]
Nämä eivät ole kaikkein hirveimmät treffit, mutta kuitenkin sellaiset, että kolmansia ei enää tullut.
Mies oli mukava ja tulimme oikein hyvin toimeen, kuten ensimmäisilläkin kahvitreffeillä. Kesken ravintolaillallisen hän alkoi kurkkia minua eri puolilta ja sanoi sitten, että oikea puoli kasvoistani oli paljon parempi kuin vasen. Olin vähän häkeltynyt, joten hän korjasi tilannetta sanomalla, että vasen puoli oli kaunis, mutta oikea paljon kauniimpi. Myöhemmin hän palasi aiheeseen ja kehotti minua painavasti huolehtimaan siitä, että hän istuisi aina oikealla puolellani. Kun lähdimme ravintolasta, hän ei siirtynyt itse kävelemään oikealle puolelleni vaan pysähtyi, tarttui minua kovalla sormiotteella olkavarresta ja siirsi minut haluamaansa paikkaan. Tämä oli se sekunti, jonka kohdalla minä päätin siirtyä katselemaan muuta seuraa.
[/quote]
Mitä helvettiä? Mistä tälläisiä ihmisiä oikeasti tulee? Oliko joku mt-ongelmainen?
[/quote]
Mt-ongelmista en tiedä, mutta työssään tämä minua toistakymmentä vuotta vanhempi mies oli jo hyvin ansioitunut. Tiedän tämän muun muassa siitä, että hän toi näille toisille treffeille ansioluettelonsa nähtäväksi. Hän myös ehdotti yhteistä yötä hotellissa, ja kun torjuin ajatuksen, hän selitti, että ei hän halunnut mitään muuta kuin pidellä minua lähellään ja jutella, jutella, jutella läpi yön. Ja jos jotain olisi tapahtuakseen, se sitten tapahtuisi itsestään. No, ei päästy kokeilemaan, mikä tulisi itsestään ja kuka lähtisi itsestään.
Minä vedän näitä puoleeni. Pahimpia juttuja en viitsi kertoa, koska tutut tunnistaisivat ja minua nolottaisi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:32"]
[/quote]
[/quote]
Mt-ongelmista en tiedä, mutta työssään tämä minua toistakymmentä vuotta vanhempi mies oli jo hyvin ansioitunut. Tiedän tämän muun muassa siitä, että hän toi näille toisille treffeille ansioluettelonsa nähtäväksi. Hän myös ehdotti yhteistä yötä hotellissa, ja kun torjuin ajatuksen, hän selitti, että ei hän halunnut mitään muuta kuin pidellä minua lähellään ja jutella, jutella, jutella läpi yön. Ja jos jotain olisi tapahtuakseen, se sitten tapahtuisi itsestään. No, ei päästy kokeilemaan, mikä tulisi itsestään ja kuka lähtisi itsestään.
Minä vedän näitä puoleeni. Pahimpia juttuja en viitsi kertoa, koska tutut tunnistaisivat ja minua nolottaisi.
[/quote]
P.S. Olen siis sekä numero 37 että 38. :/
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:41"]
Valitin lukioajan kaverille, että muita kuin pelkkää fyysistä kontaktia haluavia miehiä on vaikea löytää. Hän järjesti minut sokkotreffeille eronneen ystävänsä kanssa. Ravintola oli oikein hyvin valittu, mutta pienen small talkin jälkeen mies kaivoi taskustaan pienen muistikirjan ja kynän. Kuulustelu alkoi: kuinka monta lasta haluat? Pidätkö ruoanlaitosta? Änkytin vastauksia samalla kun hän raapusti vihkoonsa. Yritettyäni vaihtaa puheenaihetta useampaan otteeseen, kiitin treffeistä ja lähdin kotiin. Kolmen päivän päästä tuli viesti: Oli mukavaa viettää aikaa kanssasi, mutta toivon löytäväni koirista pitävän kumppanin terveisin x.
[/quote]Ehkä miehellä oli vain erikoinen huumorintaju ja sai itsekin naurut.
-Mies 29v + 1v-
Mies päästi jokaisen repliikkinsä jälkeen oudon jolahduksen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:44"]
Lähdin parikymppisenä pari vuotta vanhemman miehen kanssa treffeille. Hän oli kiinnittänyt minuun huomionsa ruuhkabussissa, emmekä olleet vaihtaneet kuin pari sanaa ja numerot. Pidin siitä eleestä, että mies haki minut kotoani autolla. Autossa oli karvanopat ja mies alkoi höpöttää kaikenlaista ja veti väliin aina "rap-ääniä". Mallia "joo meikä asuu tuol stadis päin. Aha aha jee jee. Kun tuli hiljaisia hetkiä niin mies beatboxasi ja mietin mielessäni, että mihin olen joutunut. Syöminen meni ihan kivasti, mutta mies ujosteli, eikä kehdannut katsoa silmiin kuin vaivihkaa punastuen. Kotimatkalla kyselin sitten rap-musiikkiin liittyviä kysymyksiä ja keskustelu sujui luontevammin. Toisille treffeille en lähtenyt, mutta juttelemme silloin tällöin niitä näitä.
[/quote]
... Olenkohan ainut, jonka mielestä tuo oli aika suloista? Jos siis noin saa miehestä sanoa. :>
Terv. ujot on jees!
(Enkä muuten siis kritisoinut tarinaasi, tuo oli vain niin sympaattista!)