NORDEA on PASKA!!
Uusi tunnuslukusovellus on täysi susi; en pääse edes kirjautumaan jotta saisin laskut maksettua. Sillä lailla!!!
Kommentit (58)
Mitä järkeä on tehdä noin suuria käteisnostoja?
Kaikki pankit on paskoja. Ainoa mikä mieltä lämmittää on se ettei rahan nostaminen omalta tililtä tule koskaan maksamaan mitään. Ja sekös pankkeja vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:33"]
Nordea on ollut paska muistaakseni aina.
[/quote]
SYP oli jo aikoinaan paska
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:24"]
Mitä järkeä on tehdä noin suuria käteisnostoja?
[/quote]
Pimeisiin kauppoihin tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:33"]Nordea on ollut paska muistaakseni aina.
[/quote]
Ei mulla ole koskaan ollut mitään ongelmia Nordean kanssa. Aina ollut sen asiakas, sitä ennen Meritan, Kop...tuollaiset 35 vuotta yhteensä. Kaikki toimii sujuvasti ja avun saa helposti ja nopeasti. Asenne ratkaisee.
[/quote]
Kieltämättä hieman vaikea sillä asenteella kirjautua sisään jos ei jokin toimi tai jokin muu mättää pankin puolesta.... :-)
Asenne on suhtautuminen asioihin.
Sellainen ”laitekohtainen sovellus joka pitää ladata esim.app Storesta EM..”
Täyttä paskaa NORDEA🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Vierailija kirjoitti:
Uusi tunnuslukusovellus on täysi susi; en pääse edes kirjautumaan jotta saisin laskut maksettua. Sillä lailla!!!
Tunnuslukulaite toimii hyvin.
Tämä sovellus on ollut 5 kk nykyisellä Nokia 6i ja edellisellä Samsungilla eikä koskaan ole voinut luottaa että sovellus toimii varmasti.Onneksi on vielä paperikortti toiminnassa.
Olen ollut usein yhteydessä Nordeaan ja kysynyt mikä mättää.
Tähän mennessä en ole saanut selkeää vastausta ja tällä viikolla on ollu erittäin vaikeaa sisäänkirjautuminen.
Joo sentään sait sen, tilasin itselleni aktivointikoodin kun ei ole edes konttoria paikkakunnallani. Pitivät laittaa salasanakin, muttei näy missään. Soita ja kysy:tarvitset tunnistautumisen. Avaa chat:tarvitset tunnistautumisen.
Helppo asiointi JOOJO..
Täys paskahan tää on. Mulle riittii kanssa Nordean kanssa leikkiminen. Rahaa ei pysty kassalta nostaa, tää sovellus täysi susi. Pörssi ohjelmisto suoraan 80-luvulta. Kuka tätä pankkii enää käyttää?
Mummoni halusi lakkauttaa tilinsä Nordeassa. Jonotin chatissa ma-to noin 2-5 tuntia kerrallaan mutta en päässyt chatista läpi. Puhelimen kautta edellä vain 57 soittajaa hinta Nordean malliin 7€ per sekunti. Sain viimein selville että tili pitää sulkea konttorissa joka on auki joka toinen maanantai n. tunnin ajan. Kun sain mummon rollaattorin ja happisäiliön kera sinne hiton konttoriin niin siellä todetaan että tili olisi voitu sulkea myös puhelimen välityksellä. Ei enää koskaan asiointia Nordean kanssa tai syön pääni.
Onpas täällä tarkkaa sanojensa kanssa! Ei meinaa päästä viestit läpi.
Kannattaa alkaa Nordea private asiakkaaksi. Toimii palvelu paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos koittaa nostaa suuremman summan käteistä, niin ei pankissa ole edes rahaa. Pitää etukäteen tilata eikä kyseessä ollut kuin 17000€.
Taitaa björnin etuuksiin mennä enemmän päivässä. Että sillee
Varmaankin vielä postin toimituksella tilaavat nuo rahat ja sitten ihmetellään, kun paketti katoaa ja ulkona alkaa yhtäkkiä liitää seteleitä tuulessa.
ihan paska sovellus jos on enemmän kuin yksi tili. mulla 1 oma ja 2 firman. ei anna mennä eri tileille, tarjoo vain yhtä oletuarvoisesti.
ei edes nordean omat expertit osaa ratkaista ongelmaa.
terveisin koko elämänsä ollut niiden asiakas mutta nyt loppui kärsivällisyys
Nordean mobiilisovellus on selkeä ja helppokäyttöinen. Tunnuslukulaite on myös varmuuden vuoksi olemassa.
olenko hönö kirjoitti:
ihan paska sovellus jos on enemmän kuin yksi tili. mulla 1 oma ja 2 firman. ei anna mennä eri tileille, tarjoo vain yhtä oletuarvoisesti.
ei edes nordean omat expertit osaa ratkaista ongelmaa.
terveisin koko elämänsä ollut niiden asiakas mutta nyt loppui kärsivällisyys
Minulla on Nordean verkkopankin kautta käytettävissä 9 tiliä, joilla on neljä eri omistajaa. Ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia.
Myös mm. omakantaan ja varmaan kaikkialle muuallekin kirjautuessa pääsi ennen samalta sivulta tunnuslukutaulukkoon nyt se on siirretty jotenkin OP pankin alle ja pitää hypätä erikseen tunnuslukutaulukkoon ja takaisin omakantaan. Miksi muutenkaan paskemmaksi aiemmin hyvin toimivaa systeemiä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:08"]Joo en tykkää, että se paperinen systeemi lopetetaan. Mobiilisovellusten tietoturva ei ole mun mielestä mitenkään riittävä! En halua mitään pankkiasioita kännykkään. [/quote] Ei sitä paperista lopeteta. Miten ne vois sen lopettaa, kun ei kaikilla ole muita vaihtoehtoja. Jossain iltiksessä oli tästä ja sanoivat, että paperinen pysyy niillä joilla ei ole mobiilia.
[/quote]Yritän etsiä sitä Nordean tiedotetta, mihin lie piilotettu... Siinä kuitenkin mun mielestä sanottiin sivulauseessa, että tulee poistumaan. Toivottavasti ei.
[/quote]Tämä ei ole se uusin tiedote mutta joku vanhempi, Nordea sivuilta. "Nykyiset tunnuslukukortit säilyvät toistaiseksi uuden vaihtoehdon rinnalla."
Uusi tunnuslukusovellus nyt ladattavissa
Nordea tuo ensimmäisenä pankkina Suomessa henkilöasiakkaille uudenaikaisen, mobiililaitteeseen ladattavan tunnuslukusovelluksen. Sovellus on nyt ladattavissa sovelluskaupoista. Sovellus toimii iPhone-, Android- ja Windows Phone 8 -puhelimilla sekä iPadilla.
Uutta tunnuslukusovellusta on mahdollista käyttää kaikissa palveluissa, joissa tällä hetkellä käytetään tunnuslukukorttia. Sovelluksella voi kirjautua verkko- ja mobiilipankkiin, maksaa turvallisesti verkko-ostoksia ja tunnistautua sekä Nordean asiakaspalveluun että muiden palvelutarjoajien palveluihin.
Nykyiset tunnuslukukortit säilyvät toistaiseksi uuden vaihtoehdon rinnalla. Voit käyttää valintasi mukaan sekä sovellusta että tunnuslukukorttia.
Tarkat toimintaohjeet tunnuslukusovelluksen käyttöönottoon löydät osoitteessa nordea.fi/tunnuslukusovellus.
(Tietoa palveluista/uutisarkisto)