NORDEA on PASKA!!
Uusi tunnuslukusovellus on täysi susi; en pääse edes kirjautumaan jotta saisin laskut maksettua. Sillä lailla!!!
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:39"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:36"]Täh mikä tunnuslukusovellus? [/quote] Joku viesti oli ainakin mulla verkkopankissa, että tunnuslukukortin lisäksi tulee joku muu tunnistautumismenetelmä. En lukenu tarkemmin, kun en käytä muuta kuin tätä normi tunnistautumista. Oli kai mobiiliin liittyvää toi uus juttu. [/quote] Siis voi kauheeta! Tuleeko peräti lisää vaihtoehtoja! Miten tästä selvitään... [/quote] ??? No katos, kun ei ole laitetta millä käyttää mobiilia, joten siksi viesti ei nyt niin kauheasti jaksanut kiinnostaa. Eli mulla on tasan yksi vaihtoehto.
[/quote]
Sori, itse viesti oli tarkoitettu aloittajalle, lainasin sun viestiä kun siinä kerrottiin mistä kyse. :D
[/quote]
Ok, no mä vähän jo ihmettelinkin. :)
Jos et osaa sitä edes käyttöön ottaa, niin ehkä ihan oman turvallisuutesi vuoksi hyvä ettet edes yritä. Mokaisit kuitenkin jotain ja joku tyhjentäisi tilisi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:37"]
Ja jos koittaa nostaa suuremman summan käteistä, niin ei pankissa ole edes rahaa. Pitää etukäteen tilata eikä kyseessä ollut kuin 17000€.
Taitaa björnin etuuksiin mennä enemmän päivässä. Että sillee
[/quote]
sama ongelma muissakin pankeissa. Yritin nostaa 23.000 € käteistä viime viikolla ja ei onnistunut säästöpankin konttorilla...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]Koittakaapas soittaa johonkin haluamaasi Nordean konttoriin! Ei onnistu ihan helpolla. Nordean konttoriin ei kävelläkään noin vaan, aina pitää varata aika etukäteen. Muutaman kerran on tullut istuskeltua Nordean konttorissa, eikä siellä nyt mistään kiireestä voi puhua.... [/quote] Riippuu asiasta mihin pitää varata aika. Esim, jos menee hakemaan verkkopankkitunnukset, niin ainakin meillä mennään milloin vaan. (Tietty joku peräkylän konttori on eri asia) Meidän konttorista saa jopa käteistä. Asiakaspalvelunumero on sitä varten, että kysytään neuvoa. Mitä sä haluaisit itse konttorista kysyä? En kyl usko, että sekään on mikään suuri ongelma soittaa sinne. Totta on se, että virkailijoita on vähennetty ja joutuu siksi jonottamaan pidempään. Mut, jos ei ole kiire, niin mikäs siinä odotellessa.
[/quote]
Luettelo Nordean "peräkylän konttoreista" taitaa olla aika lyhyt. Ellet sitten ole super-stadilainen, jolle Tapiola ja Tikkurila ovat peräkyliä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:37"]Ja jos koittaa nostaa suuremman summan käteistä, niin ei pankissa ole edes rahaa. Pitää etukäteen tilata eikä kyseessä ollut kuin 17000€.
Taitaa björnin etuuksiin mennä enemmän päivässä. Että sillee
[/quote]
Onko käynyt mielessä mistä syystä ei ole rahaa? Mieti!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]
Koittakaapas soittaa johonkin haluamaasi Nordean konttoriin! Ei onnistu ihan helpolla.
Nordean konttoriin ei kävelläkään noin vaan, aina pitää varata aika etukäteen.
Muutaman kerran on tullut istuskeltua Nordean konttorissa, eikä siellä nyt mistään kiireestä voi puhua....
[/quote]
Pankit eivät suosi konttoreihin soittamista siksi, että asiakkaita ei kuitenkaan voisi puhelimessa palvella ilman tunnistautumista. Soittaisit konttoriin ja sanoisit että moi täällä on Markkasen Mari, voitteko siirtää mun tililtä 1,5 tonnia Ryynäsen Sepille säästöpankkiin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]
Koittakaapas soittaa johonkin haluamaasi Nordean konttoriin! Ei onnistu ihan helpolla.
Muutaman kerran on tullut istuskeltua Nordean konttorissa, eikä siellä nyt mistään kiireestä voi puhua....
[/quote]
Mä laitan kyssärin pankkineuvojalleni ja saan vastauksen yleensä saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana päivänä. Silloin harvoin kun pankissa pitää käydä tapaamassa pankkineuvojaa tai sijoitusvastaavaa, ajan voi varata netissä ja yleensä sen saa lähipäiville. Kotikonttorilla on saanut avattua lapsille tilit ja otettua kortit ja muut harvinaisemmat asiat. Mä olen kyllä tyytyväinen asiakas.
Nordea on paska. Olin KOPin asiskas, Meritan, Nordean, jne. Soitin asuntolaina-asioissa mut virkailija ohjasi nettiin täyttämään hakemusta. Ensikertalaisena olis tarvinnut ohjeita ja oli mielessä hurjasti kysymyksiä. Soitin OPlle ja varattiin aika ja siitä lähtien pankkiasiat siirtyi OPlle. Opintolainan Nordealle maksettua halusin sulkea tilin niin en saanut vajaata kymmentä euroa sieltä ulos. Edes tilisiirtona. :D Pitäkööt tunkkinsa!!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]
[/quote]
Pankit eivät suosi konttoreihin soittamista siksi, että asiakkaita ei kuitenkaan voisi puhelimessa palvella ilman tunnistautumista. Soittaisit konttoriin ja sanoisit että moi täällä on Markkasen Mari, voitteko siirtää mun tililtä 1,5 tonnia Ryynäsen Sepille säästöpankkiin.
[/quote]
Joo ja jos virkailijat vain vastailisivat puheluihin, niin tulisi valitusta siitäkin kun eivät palvele konttirissa vaan puhuvat vain puhelimessa. Mut näitä käytännpn asioitahan eivät nuo "minäminäminä-kaikkimullehetinyt!"-tyypit ymmärrä eivätkä hyväksy.
Kannattaa varmaan perustaa ihan oma pankki tai pyytää vaikka edunvalvoja jos ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]Koittakaapas soittaa johonkin haluamaasi Nordean konttoriin! Ei onnistu ihan helpolla. Nordean konttoriin ei kävelläkään noin vaan, aina pitää varata aika etukäteen. Muutaman kerran on tullut istuskeltua Nordean konttorissa, eikä siellä nyt mistään kiireestä voi puhua.... [/quote] Riippuu asiasta mihin pitää varata aika. Esim, jos menee hakemaan verkkopankkitunnukset, niin ainakin meillä mennään milloin vaan. (Tietty joku peräkylän konttori on eri asia) Meidän konttorista saa jopa käteistä. Asiakaspalvelunumero on sitä varten, että kysytään neuvoa. Mitä sä haluaisit itse konttorista kysyä? En kyl usko, että sekään on mikään suuri ongelma soittaa sinne. Totta on se, että virkailijoita on vähennetty ja joutuu siksi jonottamaan pidempään. Mut, jos ei ole kiire, niin mikäs siinä odotellessa.
[/quote]
Luettelo Nordean "peräkylän konttoreista" taitaa olla aika lyhyt. Ellet sitten ole super-stadilainen, jolle Tapiola ja Tikkurila ovat peräkyliä.
[/quote]
Asun Tikkurilassa :D Oletin, että kaikki ymmärtäisivät peräkylä-heiton, mutta ei nähtävästi. Tarkoitin pienempiä paikkakuntia, kuten ennen oli Rekolassa, mutta nyt jo kaiketi lakkautettu.
Joo en tykkää, että se paperinen systeemi lopetetaan. Mobiilisovellusten tietoturva ei ole mun mielestä mitenkään riittävä! En halua mitään pankkiasioita kännykkään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:23"]
[/quote]Mä kysyin viimeksi chatin kautta, aika nopeesti vastasivat.
Eihän siinä mobiilipankissa voi tehdä muuta kuin katsoa saldon ilman tunnuslukukorttia? Kaikkiin maksuihin pitää kirjautua myös käyttäjätunnuksella ja tunnusluvulla. Minusta tuo on tosi kätevä kun voi katsoa saldon missä vain ilman korttia eikä tarvitse "tuhlata" tunnuslukuja.
Nordeassa kestää, kestää ja kestää. Kaikki. Ja huonot edut. Siirsin pankkiasiat Aktiaan. Toimii!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:08"]Joo en tykkää, että se paperinen systeemi lopetetaan. Mobiilisovellusten tietoturva ei ole mun mielestä mitenkään riittävä! En halua mitään pankkiasioita kännykkään.
[/quote]
Ei sitä paperista lopeteta. Miten ne vois sen lopettaa, kun ei kaikilla ole muita vaihtoehtoja. Jossain iltiksessä oli tästä ja sanoivat, että paperinen pysyy niillä joilla ei ole mobiilia.
Nordea on minulle ja muille omistajilleen erinomaisen hyvä pankki. Osinkoa tuli tänäkin keväänä niin että raikui. Kun B. Wahlroos on ruorissa, firmaa kannattaa omistaa.
Mä olen tykännyt Nordeasta, on hyvä palveluvalikoima. Meillä käytössä esim E-possu, jonka kanssa tulee säästettyä huomaamatta ja lisäksi asuntolainassa LyhenntsJousto-mahdollisuus, jos joskus tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:08"]Joo en tykkää, että se paperinen systeemi lopetetaan. Mobiilisovellusten tietoturva ei ole mun mielestä mitenkään riittävä! En halua mitään pankkiasioita kännykkään. [/quote] Ei sitä paperista lopeteta. Miten ne vois sen lopettaa, kun ei kaikilla ole muita vaihtoehtoja. Jossain iltiksessä oli tästä ja sanoivat, että paperinen pysyy niillä joilla ei ole mobiilia.
[/quote]Yritän etsiä sitä Nordean tiedotetta, mihin lie piilotettu... Siinä kuitenkin mun mielestä sanottiin sivulauseessa, että tulee poistumaan. Toivottavasti ei.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:08"]Joo en tykkää, että se paperinen systeemi lopetetaan. Mobiilisovellusten tietoturva ei ole mun mielestä mitenkään riittävä! En halua mitään pankkiasioita kännykkään. [/quote] Ei sitä paperista lopeteta. Miten ne vois sen lopettaa, kun ei kaikilla ole muita vaihtoehtoja. Jossain iltiksessä oli tästä ja sanoivat, että paperinen pysyy niillä joilla ei ole mobiilia.
[/quote]Yritän etsiä sitä Nordean tiedotetta, mihin lie piilotettu... Siinä kuitenkin mun mielestä sanottiin sivulauseessa, että tulee poistumaan. Toivottavasti ei.
[/quote]
Sitten niiden on keksittävä joku uus systeemi ei-mobiilisille. Maksuton sellainen vielä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]Koittakaapas soittaa johonkin haluamaasi Nordean konttoriin! Ei onnistu ihan helpolla.
[/quote]
Pankeissa on aukioloajat. Kyllä täällä Lahdessa pankkiin pääsee aina aukioloaikana. Tiettyihin palveluihin pitää varata aika, esim. Laina- ja säästöasiat. Päivittäispalveluihin on vuoronumerojonotus ja niissäkin on pikapalvelut.