Minulla on afrikkalainen mies, kysyttävää?
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:29"]
Kutsuuko miestäsi neekeriksi?
[/quote]
Kuka? Suomijuntit kutsuu kyllä, mutta ainoastaam selän takana, kasvotusten harvemmin on pokkaa.
Mun mies on kanssa Pohjois-Afrikasta, Marokosta. Oletko ap käynyt miehesi kotimaassa? Jos olet, niin mitä pidit siitä?
Missä miehesi on nyt? Naimassa naapurin rouvaa? Soitapa sille.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:24"]
Kannatatko poikavauvojen silvontaa. Aiotko teettää sen omalle lapsillesikin?
[/quote]
Silpomista en kannata. Tyttöjen ympärileikkaus on sitä, ei poikien. Ja jos saan pojan joku päivä, kyllä hänet ympärileikataan.
[/quote]
Älä selitä. Ihan yhtä silvontaa se poikien ympärileikkauskin on. Ja vielä jonkun satu-uskonnon takia. Häpeäisit, vitun vastuuton hirviö.
[/quote]
Monien suomalaistenkin miesten pitää myöhemmin leikata esinahkansa pois, koska se on liian tiukka. Eli siitä on lääketieteellistä hyötyä heille, ei millään voi rinnastaa mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:30"]
Älä selitä. Ihan yhtä silvontaa se poikien ympärileikkauskin on. Ja vielä jonkun satu-uskonnon takia. Häpeäisit, vitun vastuuton hirviö.
[/quote]
Noh, ole sinä eri mieltä, se sopii kyllä. Ja en häpeä. :)
[/quote]
Sairas muslimi ei häpeä mitään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:23"]Palvotteko ällähiä ja muhista? [/quote] Kyllä, olen kääntymässä muslimiksi. Mikä on Muhis ?
[/quote]
Oletko tyhmä vai tietämätön, siitä että Koraani on täysin satukirja?
Paska provo. Ei kukaan oikeasti nussi neekereitä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:23"]Palvotteko ällähiä ja muhista? [/quote] Kyllä, olen kääntymässä muslimiksi. Mikä on Muhis ?
[/quote]
Minä en kyllä ole kääntymässä muslmiksi... Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:29"]
Kutsuuko miestäsi neekeriksi?
[/quote]
Kuka? Suomijuntit kutsuu kyllä, mutta ainoastaam selän takana, kasvotusten harvemmin on pokkaa.
[/quote]
Miehesi on ruma neekeri.
Monilla mustilla miehillä on ihanat kullit
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:24"] Kannatatko poikavauvojen silvontaa. Aiotko teettää sen omalle lapsillesikin? [/quote] Silpomista en kannata. Tyttöjen ympärileikkaus on sitä, ei poikien. Ja jos saan pojan joku päivä, kyllä hänet ympärileikataan. [/quote] Älä selitä. Ihan yhtä silvontaa se poikien ympärileikkauskin on. Ja vielä jonkun satu-uskonnon takia. Häpeäisit, vitun vastuuton hirviö. [/quote] Monien suomalaistenkin miesten pitää myöhemmin leikata esinahkansa pois, koska se on liian tiukka. Eli siitä on lääketieteellistä hyötyä heille, ei millään voi rinnastaa mielestäni.
[/quote]
Lääketietelliset syyt on hyväksyttäviä. Sinä taas lähdet silpomaan vauvojasi jonkun sairaan natsiuskonnon takia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:32"]
[/quote]
Noh, ole sinä eri mieltä, se sopii kyllä. Ja en häpeä. :)
[/quote]
Sairas muslimi ei häpeä mitään.
[/quote]
Ne häpäee kaikkein eniten itseään, mutta yrittävät peittää sen. Sairasta sakkia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:38"]
Kysykää pois.
[/quote]
No entä sitten? Miten sen pitäisi meitä liikuttaa? Jokainen valitkoon miehensä ihan vapaasti.
Onko miehesi sisäsiittoinen, niin kuin melkein kaikki noissa maissa? Onko hänen vanhempansa serkkuja?
oletko sinä ettäraamattu on iavan samaqnlainen vitun satukirja.
Mun mies on kanssa Pohjois-Afrikasta, Marokosta. Oletko ap käynyt miehesi kotimaassa? Jos olet, niin mitä pidit siitä?
[/quote]
Olen käynyt muutamat kerrat. Pidin paljon. Kaunis maa, ihanaa ruokaa. Tosi kuuma. Ihmiset hyvin ystävällisiä, vaikkei aina samaa kieltä puhuttukaan. En kohdannut mitään pahoja katseita tai muutakaan. Välillä oli vähän pelottavaa, esim. hullu liikenne ja joskus poliisit.
Olen lähdössä syyriaan sotimaan.. Ap
Mies päättää asioista meillä, harrastamme 50/50 anaaliseksiä ja normaalia yhdyntää. Ammatiltaan hän on bussikuski. Nielen. Mies ei ole lyönyt koskaan. Mies ei ole nuollut minua. Ja en tiedä miksi kiinnostaa, mutta posliini olen. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:43"]Mies päättää asioista meillä, harrastamme 50/50 anaaliseksiä ja normaalia yhdyntää. Ammatiltaan hän on bussikuski. Nielen. Mies ei ole lyönyt koskaan. Mies ei ole nuollut minua. Ja en tiedä miksi kiinnostaa, mutta posliini olen. Ap
[/quote]
Miten sun miehes kulli mahtuu sun perseeseen??
[/quote]
Koska muutatte pois Suomesta? Toivottavasti mahdollisimman pian.