Minulla on afrikkalainen mies, kysyttävää?
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:43"]Mies päättää asioista meillä, harrastamme 50/50 anaaliseksiä ja normaalia yhdyntää. Ammatiltaan hän on bussikuski. Nielen. Mies ei ole lyönyt koskaan. Mies ei ole nuollut minua. Ja en tiedä miksi kiinnostaa, mutta posliini olen. Ap
[/quote]
Taidanpa tietää tapauksen. Ajaako Finnairin bussia?
Kulli mahtuu hyvin, venytettiin aluksi peppua tapeilla. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:33"]
Mun mies on kanssa Pohjois-Afrikasta, Marokosta. Oletko ap käynyt miehesi kotimaassa? Jos olet, niin mitä pidit siitä?
[/quote]
Olen käynyt muutamat kerrat. Pidin paljon. Kaunis maa, ihanaa ruokaa. Tosi kuuma. Ihmiset hyvin ystävällisiä, vaikkei aina samaa kieltä puhuttukaan. En kohdannut mitään pahoja katseita tai muutakaan. Välillä oli vähän pelottavaa, esim. hullu liikenne ja joskus poliisit.
[/quote]
Ihan samat kokemukset täällä :D
-69
Oletteko naimisissa? Onko miehellä Suomen kansalaisuus? Miten olet valmistautunut siihen, että miehesi tulee vielä jättämään sinut?
Onko tiedossasi yhtään suominainen + afrikkalaismies -suhdetta, mikä olisi kestänyt kauemmin kuin neljä vuotta? Edes huhua niin "pitkästä" liitosta?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:57"]
Ihan samat kokemukset täällä :D -69
[/quote]
Jep, sama maa. ;) Asuuko miehesi täällä vai kotimaassaan?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:57"]
Oletteko naimisissa? Onko miehellä Suomen kansalaisuus? Miten olet valmistautunut siihen, että miehesi tulee vielä jättämään sinut?
[/quote]
Emme ole. On kansalaisuus. En mitenkään. :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:55"]Kulli mahtuu hyvin, venytettiin aluksi peppua tapeilla. Ap
[/quote]
Hyi perkele. Varo vaan, kohta suoli pullahtaa ulos. Mulla ei menis newkerin kulli peppuun, on katsos vähän tiukemmat paikat kun sulla!
Oletko itse syntyperältäsi suomalainen?
Tavattiin soskussa, olin töissä virkailijana -ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:04"]
Oletko itse syntyperältäsi suomalainen?
[/quote]
Kyllä.
Tiedän monta paria, joiden liitto on kestänyt. -ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:05"]
Missä tapasitte
[/quote]
OIKEASTI tapasimme tuttavan kautta.
Eikö pelota, että tulee epäterveitä sukurutsalapsia teille? Englannissa muslimien lapset vievät yli puolet kehitysvammaisten hoitopaikoista vaikka heitä on vain 7 %:a väestöstä. Älykkyys myös periytyvä ja kaikki tietää, ettei afrikasta tule mitään ruudinkeksijöitä. Toivon todella, ettei ole muslimi, kerran kokenut ja loppuelämän kärsimys ja vaiva.
Tämä ketju osoittaa taas hyvin rasistien älykkyyden tason. Ei mulla muuta, jatkakaa vaan kulli- ja muuttakaapoissuomesta- juttujanne :D idiootit.
On se NIIN vaikea pysyä asialinjalla rasistien hehe....