Minulla on afrikkalainen mies, kysyttävää?
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:53"]
Nussiiko paremmin kuin valkoihoiset pienimunaiset miehet?[/quote]
Ei ole kokemusta minkäänkokoisista suomalaisista miehistä, joten vaikea vastata.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:40"]
Oletko lihava?[/quote]
En. olen normaali/hoikka.
[/quote] niin varmasti joo
Nussiiko myös äitiäsi musta mies?
Ovatko kaverisi kateellisia, kun saat mustaa isoa kyrpää?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:57"]
Miksi afromamupatjat usein kiinnittävät huomiota valintaansa? Tykkäätkö olla marttyyri tai uhri? Onko sinulla erityinen hoivavietti. Haaveilitko pienenä eläinlääkärin ammatista ? Onko sinulla kuristamisfantasioita? Onko sinulla taipumus lähteä "karkuun" kun asiat ovat arkipäiväisiä?[/quote]
Muutko ihmiset ei kiinnitä huomiota valintaansa? Wtf. En tykkää olla uhri tai marttyyri, enkä myöskään tykkää satuttaa toisia. Kyllä tekee hyvää hoivata ja pitää huolta toisesta. Voi olla, että eläinlääkäri kävi joskus mielessä. Kyllä joskus fantasioin tuollaisesta, sellaista ei kyllä ole tapahtunut. Ei ole taipumusta lähteä karkuun..
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:02"]
Ovatko kaverisi kateellisia, kun saat mustaa isoa kyrpää?
[/quote]
En usko. Kavereitani ei tunnu viehettävän ulkomaalaiset miehet.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:00"]
niin varmasti joo
[/quote]
Miksi epäilet? :D
Montako tervettä ja vahvaa mustaa vauvelia aiotte tehdä?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:40"]
Oletko lihava?[/quote]
En. olen normaali/hoikka.
[/quote]
Oletko ruma ja huonosti koulutettu?
Ap:n mies on Gambiasta. Tunnen heidät
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:08"]
Montako tervettä ja vahvaa mustaa vauvelia aiotte tehdä?[/quote]
Mielelään kaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:09"]
Oletko ruma ja huonosti koulutettu?
[/quote]
En ole ruma, päinvastoin, vaikka itse sanonkin. Merkonomo koulutukseltani.
Kongolaisilla miehillä on keskimäärin pisimmät benikset maailmassa. Riippuu ihan siitä että onko vaimollesi tärkeää beniksen koolla ja onko hän tyytyväinen sinun kokoosi. Omalle vaimolle ei kuulemma ole tärkeää sen koko ja hän kertoi että aiemmat afrikkalaiset miesystävät olivat suurikokoisia, mutta ei hän heitä jäänyt sen kummemmin kaipaamaan, koska pettivät useiden eri naisten kanssa, koska olivat naisten suosiossa isojen varustustensa takia.
Mieheni on kantasuomalainen, mutta vietän paljon aikaa mustien miesten kanssa. Miehelläni on mikropenis, mutta minä olen treenannut peppuni todella isoksi. Pari vuotta sitten porukka 17-18v. kongolaisia miehiä pyysi minua jatkoille. He tarjosivat todella pakjon kukkaa. Sen jälkeen en ole antanut miehelle tai valkoisille miehille ylipäätään. Kongolaisilla on vieläpä yleensä todella paljon vahvaa budia ja tykkään poltella paljon.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:53"]
Paljon on miehesi sukulaisia Suomessa
[/quote]
Aika monta. Sisarukset sekä muitakin sukulaisia, tätejä, setiä ym.