Mikä teitä vaivaa
Mikä tietää vaivaa miehet vai olenko vain minä erilainen? Te tiedätte että lähes jokainen nainen rakastaa hellyyttä ja kehumista halaamista suutelemista jne..niin miksi te miehet aina mietitte vain seksiä siis olenko ainut mies joka voi mennä naisen kanssa sänkyyn vain halailemaan juttelemaan ja nukkumaan? Ja ei en ole yliherkkä enkä homomainen mutta mielestäni naisille pitäisi kertoa joka päivä kuinka kauniita he ovat ja arvostaa heitä ikään kuin he olisivat yläpuolellamme.Itselläni kyllä tällä hetkellä ei seurustelukumppania ole :( enkä tarkoita pari kuukautta kestäneitä suhteita mutta kun ollaan oltu yhdessä pari vuotta niin muistakaa pitää intohimoa ja rakkautta yllä älkääkä pitäkö sitä itsestäänselvyytenä
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:31"]
Olisin luullut tätä oman mieheni aloitukseksi, jos ap ei olisi maininnut olevansa sinkku. Hän ihmettelee kanssa samaa asiaa, miksi ei voi helliä ja kehua rakastaan. Oma mieheni aloittaa päivänsä aina sanomalla, että olen kaikkein kaunein nainen ja hän rakastaa minua. Tätä on jatkunut jo vuosikaudet. Tuntuu se hyvältä vaikka välillä vähän myrtsinä heräisikin. Kehun ja hellin itsekin miestäni päivittäin. Tosin, haluan sitä seksiäkin päivittäin. Mies ei aina jaksa, mutta onneksi kuitenkin usein. Onhan minulla sitten pampukokoelmani hoitamassa sitä panetusta, jos mies on väsy:) N32v
[/quote]
Miehesi pökkii muitakin naisia ja vastapainoksi miellyttää sinuä imelillä kehuillaan.
[/quote]
Hah, mistäs noin päättelisit? Aika pahasti osui kyllä mehtään:D
N32v
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:47"]T. Nainen [/quote] Ei kyllä mä olen ihan mies :) tiesin että tälläisiä kommentteja tulee mutta ihan sama [/quote] tottakai miehen pitää silti olla mies mutta kun alatte miettiä niin mitä paremmin kohtelette naistanne sitä paremmin teitä kohdellaan ja onhan orgasmi hieno tunne mutta ainakin minun mielestäni hellä halailu ja koskettelu sekä jutteleminen pussailu ja sen jälkeen nukkuminen nainen kainalossa on vielä parempi tunne toki seksiäkin pitää olla ;) vielä yksi kysymys,milloin viimeksi sanoitte naisellenne että hän on kaunis ja otitte hänet syliin ja suutelitte ilman mitään taka-ajatusta?
[/quote]
Voi kun mun miehellä joskus olisikin jotain taka-ajatuksia...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:31"]
Olisin luullut tätä oman mieheni aloitukseksi, jos ap ei olisi maininnut olevansa sinkku. Hän ihmettelee kanssa samaa asiaa, miksi ei voi helliä ja kehua rakastaan. Oma mieheni aloittaa päivänsä aina sanomalla, että olen kaikkein kaunein nainen ja hän rakastaa minua. Tätä on jatkunut jo vuosikaudet. Tuntuu se hyvältä vaikka välillä vähän myrtsinä heräisikin. Kehun ja hellin itsekin miestäni päivittäin. Tosin, haluan sitä seksiäkin päivittäin. Mies ei aina jaksa, mutta onneksi kuitenkin usein. Onhan minulla sitten pampukokoelmani hoitamassa sitä panetusta, jos mies on väsy:) N32v
[/quote]
Miehesi pökkii muitakin naisia ja vastapainoksi miellyttää sinuä imelillä kehuillaan.