Kasmirin ja Saaran Vauvoja on mukava KESÄKUMIBIISI!
Jotkut tykkää kovasti, jotkut taas näyttää inhoamalla inhoavan. Ai siksi koska ette tykkää Kasmirista muuten? Toihan on rento hyvänmielenbiisi eikä vakavissaan pidä ottaa. Ja hyvä sanoma, "ihailen sun geenejä", ei pelkästään välttämättä siis ulkonäköä niin kuin nuorten selfie-maailmassa nykyään. En mäkään ole mikään fani, mutta tää yllätti positiivisesti. Paljon parempaa kesäkumittelua kuin mun teini-iässä. JEE! ⌒.⌒ t.n25
Kommentit (48)
Ei helvetti.. Aamulla ekana radiosta ja tuntuu et poltan auton samantien tienvarteen mankkoinensa.. :"D en oo tosikko , ja kuuntelen tosi laajasti musiikkia ihan ammattinikin takia. Jotenkin vaan ällöttää.. yksinkertanen, lyriikat paskaa ja jotenki vaan "sinnepäin" heitetty.. :D sit nä laulajien äänet.. oh boy how i miss time before autotune .. kuulee ihan tosissaan kuinka ääntä on "putsattu" ja säädelty koneella :D 0/5 ei jatkoon T. Kasarirokkari inkfissin sopimuksella.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:11"]Ei helvetti.. Aamulla ekana radiosta ja tuntuu et poltan auton samantien tienvarteen mankkoinensa.. :"D en oo tosikko , ja kuuntelen tosi laajasti musiikkia ihan ammattinikin takia. Jotenkin vaan ällöttää.. yksinkertanen, lyriikat paskaa ja jotenki vaan "sinnepäin" heitetty.. :D sit nä laulajien äänet.. oh boy how i miss time before autotune .. kuulee ihan tosissaan kuinka ääntä on "putsattu" ja säädelty koneella :D 0/5 ei jatkoon T. Kasarirokkari inkfissin sopimuksella.
[/quote]
Hitto mä inhoan teitä, jotka pädette musiikkiasioissa ja miten joku biisi on teidän mielestänne teknisesti toteutettu (ts. kuten Jone Nikula) ja unohdatte tunnepuolen ja miten biisi tuottaa joillekin hyvää fiilistä. Mua ei esim. kiinnosta laulaako Saara nuotilleen oikein.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:09"]Oho! Kerrankin kaupallinen suomipoppibiisi, joka ei ole aivan täyttä kuraa! Harvinaista. Ja ensimmäinen kesäkumikipale, joka ei vituta sitten PMMP:n Kumivirren. Asiaa.
[/quote]
Totta puhut♡
Moi SAARA ! Kiva että käyt meitäkin katsomassa täällä vauva.fi:n puolella! :) Silti musiikkisi on täyttä paskaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:42"]Moi SAARA ! Kiva että käyt meitäkin katsomassa täällä vauva.fi:n puolella! :) Silti musiikkisi on täyttä paskaa.
[/quote]
Joo, Saara on ihan helvetin kiinnostunut av-mammojen mielipiteistä :DD
Melkeen ihmettelen, miksei tätä mielipidettä oo vielä kerrottu tästä biisistä. Kasmir on mielestäni ihan ok laulaja, ja Saara, no, käsittääkseni (tai ainakin mitä oon kuullu) ni eka sillä tavalla kuuluisa biisi siltä. Nätti nainen, ihan hyvä ääni, mutta se sen kohdan alku siinä biisissä, se rääkyminen... Oikeesti, ihan kamalaa. Mutta tätä ihmettelin, miksei kukaan oo tähän tarttunu:
Kuka oikeesti, aikuisena ihmisenä, tekee biisin siitä, kuinka tykkää toisesta niin paljon et ihan "haluun tehdä vauvoja"? Mikäs siinä, jos vaan kerran tota lässyttäis. Mut et ihan kertosäe? Onko oikeesti nykyää romanttisinta toiselle hokea, et haluaa vauvoja? Siis vielä vauvOJA, monikossa? Et niiku se ois maailman suurin ja paras rakkaudenosoitus?
Haha, kuinka aina mieleen tulee ton biisin kohdalla se, kuinka toinen oikee hoilaa et "haluun tehdä kanssas vauvoja", no sit tuli ne vauvat, molemmat silmänaluset mustina karjuu toisilleen väsyneenä ja yhteisen ajan puutteessa, niiden vauvOJEN rääkyessä taustalla... Haha :D
HUOMIO: videolla Kasmir siivoaa, laittaa ruokaa ja haaveilee vauvoista. Saara pelaa pleikkarilla ja vaihtaa auton rengasta. Eli perinteiset sukupuoliroolit vaihdettu toisinpäin. Siksi miehen "lässytys" vauvoista, te jotka sitä ihmettelitte...
Mä en siis koskaan oo tota videoo kattonut, järkytyin jo pelkästä kertosäkeestä. Mut oli se sit mies tai nainen, ihan sama - tollanen "mä tykkään susta niin paljon et haluan useita vauvoja sun kanssas" -lässytys on musta todella outoa. Et ne vauvat on heti ekana mielessä, ku toisesta kamalasti tykkää?
Ja joo, olen 20v ja melko lapsellinen sellanen vielä, haluan lapsia joskus tulevaisuudessa, mut ihan tätä logiikkaa en todellakaan ymmärrä.
T.38
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 03:16"]Mä en siis koskaan oo tota videoo kattonut, järkytyin jo pelkästä kertosäkeestä. Mut oli se sit mies tai nainen, ihan sama - tollanen "mä tykkään susta niin paljon et haluan useita vauvoja sun kanssas" -lässytys on musta todella outoa. Et ne vauvat on heti ekana mielessä, ku toisesta kamalasti tykkää?
Ja joo, olen 20v ja melko lapsellinen sellanen vielä, haluan lapsia joskus tulevaisuudessa, mut ihan tätä logiikkaa en todellakaan ymmärrä.
T.38
[/quote]
No emt, ei kai tota ihan tosissaan pidä ottaa? Siinä vaan kierrellen kaarrellen valistetaan teinejä ja muita käyttämään ehkäisyä, ettei tule niitä vauvoja.
No onhan tää hitosti parempi kuin esim. Robinin kesäkumi-biisi "vaihdan kesärenkaat, kesärenkaat, u-u-uuu"
Jahas. Seksuaalivalistuksessa on päästy sukupuolitaudeista yli ja nyt nuoria (tässä tapauksessa kai nuoria aikuisia?) pelotellaan sillä pahimmalla, itse Saatanan spawnaamalla asialla: vauvoilla.
Sivuhuomiona, eiks toi risuparta oo vähän liian vanha tolle pikku bimbolle?
Mä tykkään Kasmirin osuudesta, mutta se Saara on biisissä aivan tarpeeton rääkyjä.
Ihan kauhee. Ja kuka mies nyt tosta vaan haluaa vauvoja tehdä. Laulais panemiesesta suoraan. Ihan dorkaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:31"]Mä tykkään Kasmirin osuudesta, mutta se Saara on biisissä aivan tarpeeton rääkyjä.
[/quote]
Näin. "HHIIYYÄÄÄÄÄÄÄHHHG. Moi mä oon Saara..." ööö ok?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:31"]Mä tykkään Kasmirin osuudesta, mutta se Saara on biisissä aivan tarpeeton rääkyjä.
[/quote]
Saara on hauska, ei tosikko! :)
kaamee biisi! aina joutuu vaihtaa kanavaa kun radiosta tulee.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:31"]Mä tykkään Kasmirin osuudesta, mutta se Saara on biisissä aivan tarpeeton rääkyjä.
[/quote]
Saara on hauska, ei tosikko! :)
[/quote]
Sara on nolo! Myötähäpeä tulee aina kun sen touhuja katsoo. Ja ei, en ole tosikko.
Ihana biisi! Oon kuunnellut toistolla samalla, kun pyöräilen. Hyvä meininki ❤
Oho! Kerrankin kaupallinen suomipoppibiisi, joka ei ole aivan täyttä kuraa! Harvinaista. Ja ensimmäinen kesäkumikipale, joka ei vituta sitten PMMP:n Kumivirren. Asiaa.