Kasmirin ja Saaran Vauvoja on mukava KESÄKUMIBIISI!
Jotkut tykkää kovasti, jotkut taas näyttää inhoamalla inhoavan. Ai siksi koska ette tykkää Kasmirista muuten? Toihan on rento hyvänmielenbiisi eikä vakavissaan pidä ottaa. Ja hyvä sanoma, "ihailen sun geenejä", ei pelkästään välttämättä siis ulkonäköä niin kuin nuorten selfie-maailmassa nykyään. En mäkään ole mikään fani, mutta tää yllätti positiivisesti. Paljon parempaa kesäkumittelua kuin mun teini-iässä. JEE! ⌒.⌒ t.n25
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:33"]Ihan kauhee. Ja kuka mies nyt tosta vaan haluaa vauvoja tehdä. Laulais panemiesesta suoraan. Ihan dorkaa.
[/quote]
Kaikki miehet ei oo sikoja
Huumorintajuttomuus on sairaus, jota minä en onneksi sairasta. Videostakin näkee kuinka kieli poskella tehty. :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:33"]Ihan kauhee. Ja kuka mies nyt tosta vaan haluaa vauvoja tehdä. Laulais panemiesesta suoraan. Ihan dorkaa.
[/quote]
Ööh, se mies on kylläkin niin ihastunut naiseen, että haluaa perustaa myöhemmin perheen, muttei vielä.
Nää samat jotka vihaa tätä, vihaa myös varmaan Gangnam stylea ja What the fox say'a. Ja mä oon saanut niistä naurut. Hitto, nyt oon varmaan nolo teini. No en ole, mutta ei oo elämä harmaata kakkaa. ♡
Ihan ok biisi Kasmirin osalta, mutta oon jo kertakaikkisen kyllästynyt biisiin.
Edelleen on vaikea hyväksyä, että tuollaisesta äijästä lähtee tuollainen ääni.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:31"]Mä tykkään Kasmirin osuudesta, mutta se Saara on biisissä aivan tarpeeton rääkyjä.
[/quote]
Saara on hauska, ei tosikko! :)
[/quote]
Sara on nolo! Myötähäpeä tulee aina kun sen touhuja katsoo. Ja ei, en ole tosikko.
[/quote]
Sara on hauska ja itseironinen luonnonlapsi! Tykkään.