Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasmirin ja Saaran Vauvoja on mukava KESÄKUMIBIISI!

Vierailija
06.07.2015 |

Jotkut tykkää kovasti, jotkut taas näyttää inhoamalla inhoavan. Ai siksi koska ette tykkää Kasmirista muuten? Toihan on rento hyvänmielenbiisi eikä vakavissaan pidä ottaa. Ja hyvä sanoma, "ihailen sun geenejä", ei pelkästään välttämättä siis ulkonäköä niin kuin nuorten selfie-maailmassa nykyään. En mäkään ole mikään fani, mutta tää yllätti positiivisesti. Paljon parempaa kesäkumittelua kuin mun teini-iässä. JEE! ⌒.⌒ t.n25

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 04:33"]No onhan tää hitosti parempi kuin esim. Robinin kesäkumi-biisi "vaihdan kesärenkaat, kesärenkaat, u-u-uuu"
[/quote]
Se oli hirvee ja "Panisin" myös. :D

Vierailija
2/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Saara kerran on niin hyvä laulaja niin miksi se julkaisee tuollaista roskaa? Tekisi laadukasta musiikkia, jos kerran lahjoja riittää. Ja miksi sen nimi on täytynyt vääntää muotoon SAARA, ilmeisesti vielä kirjoitetaan kokonaan isoilla kirjaimilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 03:12"]HUOMIO: videolla Kasmir siivoaa, laittaa ruokaa ja haaveilee vauvoista. Saara pelaa pleikkarilla ja vaihtaa auton rengasta. Eli perinteiset sukupuoliroolit vaihdettu toisinpäin. Siksi miehen "lässytys" vauvoista, te jotka sitä ihmettelitte...
[/quote]
Itse kiinnitin tähän huomiota. Herätti sellaisia ajatuksia, että tarviiko tyhmän stereotypisia sukupuolirooleja vielä tänä päivänä korostaa noin, ihan kuin siinä olisi jotain skandaalimaista ja oivaltavaa että tyttö voi olla "kova jätkä" ja tehdä "miesten juttuja" jne. Varsinkaan kun sukupuolella ja seksillä (josta tämäkin laulu kertoo) ei juurikaan ole toistensa kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
4/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten av-mammojen viha Saraan kohtaan kaatoi biisin suosion. Sara on ihana. ❤

Vierailija
5/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot JÄÄPALA

Vierailija
6/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:13"]

Nää samat jotka vihaa tätä, vihaa myös varmaan Gangnam stylea ja What the fox say'a. Ja mä oon saanut niistä naurut. Hitto, nyt oon varmaan nolo teini. No en ole, mutta ei oo elämä harmaata kakkaa. ♡

[/quote]

Gangnam Style on paskaa mutta Psy:n toinen biisi Gentleman MV on parasta ikinä 

Vierailija
7/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itsemurhan kun kuulin tän biisin.

Vierailija
8/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:50"]Tein itsemurhan kun kuulin tän biisin.
[/quote]
Kirjoittelet haudan takaa?

Vierailija
9/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:03"]

Huumorintajuttomuus on sairaus, jota minä en onneksi sairasta. Videostakin näkee kuinka kieli poskella tehty. :D

[/quote]

Minusta ei vain riitä, että tehdään kieli poskella. Jos on huumoria, sen pitää olla hauskaa. Kahdessa avopotilaassa ei ole mitään hauskaa vaikka he eivät aivan tavallisilta ihmisiltä näytäkään.

Vierailija
10/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:03"]

Huumorintajuttomuus on sairaus, jota minä en onneksi sairasta. Videostakin näkee kuinka kieli poskella tehty. :D

[/quote]

Minusta ei vain riitä, että tehdään kieli poskella. Jos on huumoria, sen pitää olla hauskaa. Kahdessa avopotilaassa ei ole mitään hauskaa vaikka he eivät aivan tavallisilta ihmisiltä näytäkään.
[/quote]
Ai Sara ja Kasmir on avohoitopotilaita? Huh, vihanne menee pitkälle

Vierailija
11/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:03"] Huumorintajuttomuus on sairaus, jota minä en onneksi sairasta. Videostakin näkee kuinka kieli poskella tehty. :D [/quote] Minusta ei vain riitä, että tehdään kieli poskella. Jos on huumoria, sen pitää olla hauskaa. Kahdessa avopotilaassa ei ole mitään hauskaa vaikka he eivät aivan tavallisilta ihmisiltä näytäkään. [/quote] Ai Sara ja Kasmir on avohoitopotilaita? Huh, vihanne menee pitkälle

[/quote]

Kuka ottu pn kasnir?

Vierailija
12/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah toi video on hauska :D

Vierailija
13/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasmirissa ole mitään vikaa, mutta se helvetin saara siinä vänkymässä.

Vierailija
14/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah mama

Vierailija
15/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Saarasta- kaunis!, videoista ja hänen äänen väristään. Tässä biisissä ei ole ollenkaan onnistunut.

Katsonpa videon kohta. Biisin olen kuullut satoja kertoja, kun perheen teinit tykkää siitä ja huudattaa ja laulavat mukana. Paremmin kuin kukaan, tietenkin.

Vierailija
16/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä hatereita.

Vierailija
17/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun tehdä Kasmirin kanssa vauvoja ❤

Vierailija
18/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:13"]

Nää samat jotka vihaa tätä, vihaa myös varmaan Gangnam stylea ja What the fox say'a. Ja mä oon saanut niistä naurut. Hitto, nyt oon varmaan nolo teini. No en ole, mutta ei oo elämä harmaata kakkaa. ♡

[/quote]

Tykkäsin molemmista ja myös esim. Sannin Pojat ja Tuiskun Peto on irti on musta hyviä, samoin monet muut kieli poskessa -biisit. Sitä paitsi kesäkumibiisithän on aika lailla aina tehty kieli poskessa. Tämän biisin kanssa nyt vain sattuu olemaan niin, etten erityisemmin siitä tykkää, ei tiukkapipoisuutta vaan makuasioita.

Vierailija
19/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:13"]

[/quote]

Tykkäsin molemmista ja myös esim. Sannin Pojat ja Tuiskun Peto on irti on musta hyviä, samoin monet muut kieli poskessa -biisit. Sitä paitsi kesäkumibiisithän on aika lailla aina tehty kieli poskessa. Tämän biisin kanssa nyt vain sattuu olemaan niin, etten erityisemmin siitä tykkää, ei tiukkapipoisuutta vaan makuasioita.
[/quote]
"Peto on irti" ei ole edes huumoria, vaan Antti oikeasti sellainen. Yök.

Vierailija
20/48 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:13"]

[/quote]

[/quote]
"Peto on irti" ei ole edes huumoria, vaan Antti oikeasti sellainen. Yök.
[/quote]
Se oli Tuiskun ylpeydellä elämästään tekemä roska. Ois ollukin parodia, mutta ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan