Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kuvailkaa millaista on hyvä suuseksi

Vierailija
06.07.2015 |

Kertokaa, mikä teidän kohdallanne toimii.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyys, katsekontakti, loppuvaiheilla pitkäkestoinen mekaaninen klitoriksen hyväily.

Vierailija
2/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, en tykkää yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa saa siitä kiksejä.

Vierailija
4/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

just, kunhan kyttää tihrusilmillä niin se toimii. niin varmaan, imet kovasti klitorista, nuolet persereiästä klitorikseen, imet klitorista, kieltä sisälle, lipot viivaa, kieltä sisälle ja nuolet kitorista.

Vierailija
5/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tietty rentous, että tuntee ja tietää, ettei ole kiire minnekään. Inhoan imemistä ja liian hentoa lipittelyä. Osaavan varma tatsi, painava lämmin kieli, loppuvaiheessa pari sormea varovasti sisään tunnustelemaan, niin se on siinä.

Vierailija
6/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lämmittely on tärkeää, eikä heti vain pillun kimppuun. Suukottaa vähän vatsaa, reisiä ja häpykumpua. Etenee hitaasti, kiusoittelee. Lopussa toimii minullakin tasainen klitoriksen nuoleminen.

Vierailija
8/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on kun mies ääntelee antaessaan suuseksiä. :DD

Vierailija
9/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"]

Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Musta suuseksi on todella tylsää, koska se on vain mekaanista kiihotusta ja sellaista voin hankkia itsekin. Nautin seksissä siitä, että miehen koko keho on voimalla mukana hommassa. Rakastan tuntea mihen itseäni vasten ja sisälläni. Suuseksi vain ja ainoastaan ärsyttää minua. Itse tykkään kyllä ottaa suihin.

4

Vierailija
10/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Höpö höpö. Minusta ei tunnu miltään, jos lipsuttelee vain klitorista. Tylsää.

Vierailija
11/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän valtavasti suuseksistä! Sekä ottavana ja antavana.

Vierailija
12/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä jonka kanssa olet. Minulle ei toimisi yksikään yllä olevista tavoista. Tärkeintä, että nainen on rento ja valmiiksi kiihottunut.

Vierailija
13/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen kiihottaminen onnistuu parhaiten ns sivulta, ei missään nimessä kannata räplätä alhaalta ylös kuivin sormin. Itse pidän monipuolisuudesta; kieltä, välillä hellä imaisu, sormeilu hellästi samalla sisältä g pistettä hieroen.. Ja ei liian pitkään jos tuntuu ettei tee naiselle hyvää. Alkaa ärsyttää jos ei osaa. Samoin haluan useimmiten tulla vasta yhdynnässä joten ihan vaan vauhdin antamiseksi vähän ;) Useimmiten olen kyllä valmista kauraa heti jos pussailua ja hyväilyä on ollut tarpeeksi..

Vierailija
14/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta oli tehty laaja tutkimus siitä että naisen orgasmi ei ole miehen vastuulla. Ja nyt olette syyllistämässä miehiä kun ne ei osaa nuolla just oikasta kohdasta. Moukkamaista saivartelua!

Vierailija
15/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lips, lips, lips, räpel, räpel, lips, slurps, lipi, lipi, lipi, lipi, lipi, (jatkuu, jatkuu, jatkuu) räpel, räpel, räpel, lipi, lipi (jatkuu), aaaooaa aah ahh aah (jatkuu)*

Jotakuinkin noin.

Vierailija
16/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen (kaunis, hyvin hygieniastaan huolehtiva ym.), mutten ole ikinä harrastanut suuseksiä. Mieheni ei voisi edes kuvitella mitään "sellaista" :)

Mutta siis, millaista OLISI hyvä suuseksi...Taidan olla itsekin estoinen, koska haaveissani se tapahtuisi kylvyn jälkeen kynttilänvalossa, mies olisi paksuhuulinen ja mustaihoinen :)

Vierailija
17/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:05"]Olen nainen (kaunis, hyvin hygieniastaan huolehtiva ym.), mutten ole ikinä harrastanut suuseksiä. Mieheni ei voisi edes kuvitella mitään "sellaista" :)

Mutta siis, millaista OLISI hyvä suuseksi...Taidan olla itsekin estoinen, koska haaveissani se tapahtuisi kylvyn jälkeen kynttilänvalossa, mies olisi paksuhuulinen ja mustaihoinen :)

[/quote]
Miksei miehesi voi antaa sinulle suuseksiä? Miksi se on hänen mielestään niin vastenmielistä?

Vierailija
18/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on se, että mies haluaa antaa nautintoa. Ja seuraa reaktioista mikä toimii. Jos miehen kanssa on tunneside, suuseksi on taivaallista. Etenkin jos mies näyttää itsekin nauttivan siitä kun minä huokailen. Ja huudan.

Jos mies ei nauti suuseksin antamisesta, sille on hyvin vaikeaa antautua. Eli ole rakastava ja himokas.

Vierailija
19/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:05"]Olen nainen (kaunis, hyvin hygieniastaan huolehtiva ym.), mutten ole ikinä harrastanut suuseksiä. Mieheni ei voisi edes kuvitella mitään "sellaista" :) Mutta siis, millaista OLISI hyvä suuseksi...Taidan olla itsekin estoinen, koska haaveissani se tapahtuisi kylvyn jälkeen kynttilänvalossa, mies olisi paksuhuulinen ja mustaihoinen :)   [/quote] Miksei miehesi voi antaa sinulle suuseksiä? Miksi se on hänen mielestään niin vastenmielistä?

[/quote]

Tulee mieleen onko tuon kirjoittajan rasia nyt sitten ihan niin hyvin kuurattu, kuin mitä väittää. Muuten en voi kyllä ymmärtää.

Vierailija
20/61 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten yleisin tekemä virhe on liian kovaa tai liian noopeaa. Hellästi, kiusoitellen, toisen kehoa kuunnellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi