Naiset, kuvailkaa millaista on hyvä suuseksi
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"]
Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Musta suuseksi on todella tylsää, koska se on vain mekaanista kiihotusta ja sellaista voin hankkia itsekin. Nautin seksissä siitä, että miehen koko keho on voimalla mukana hommassa. Rakastan tuntea mihen itseäni vasten ja sisälläni. Suuseksi vain ja ainoastaan ärsyttää minua. Itse tykkään kyllä ottaa suihin.
4
[/quote] Tuskin sitten olet saanut hyvää suuseksiä. Mä en tykännyt olla suuseksin saajana ennen, en saanut ikinä orgasmia ja se oli kiusallista, vaikka ihan hyvältä tuntuikin. Aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, joka osaa nuolla, ja nykyään rakastan suuseksiä. Saan aina orgasmin ja se tuntuu niin jumalattoman hyvältä!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"] Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä. -Mies 29v + 1v- [/quote] Musta suuseksi on todella tylsää, koska se on vain mekaanista kiihotusta ja sellaista voin hankkia itsekin. Nautin seksissä siitä, että miehen koko keho on voimalla mukana hommassa. Rakastan tuntea mihen itseäni vasten ja sisälläni. Suuseksi vain ja ainoastaan ärsyttää minua. Itse tykkään kyllä ottaa suihin. 4 [/quote] Tuskin sitten olet saanut hyvää suuseksiä. Mä en tykännyt olla suuseksin saajana ennen, en saanut ikinä orgasmia ja se oli kiusallista, vaikka ihan hyvältä tuntuikin. Aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, joka osaa nuolla, ja nykyään rakastan suuseksiä. Saan aina orgasmin ja se tuntuu niin jumalattoman hyvältä!
[/quote]
En varmaan olekaan saanut, kun en ole koskaan halunnut.
4
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"]Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Jaahas, naisasiantuntija jälleen paikalla. Oletko vielä nähnyt alastonta naista?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:59"]
Klitoriksen kiihottaminen onnistuu parhaiten ns sivulta, ei missään nimessä kannata räplätä alhaalta ylös kuivin sormin. Itse pidän monipuolisuudesta; kieltä, välillä hellä imaisu, sormeilu hellästi samalla sisältä g pistettä hieroen.. Ja ei liian pitkään jos tuntuu ettei tee naiselle hyvää. Alkaa ärsyttää jos ei osaa. Samoin haluan useimmiten tulla vasta yhdynnässä joten ihan vaan vauhdin antamiseksi vähän ;) Useimmiten olen kyllä valmista kauraa heti jos pussailua ja hyväilyä on ollut tarpeeksi..
[/quote]Se märkä löytyy sieltä sisältä ja siksi sitä pitääkin alhaalta ylös vedellä että klitoris kostuu.
Hellää ja hidasta. Kiduttavan ihanaa. Kyllä sinä huomaat milloin naisesi alkaa nauttia. Silloin voit olla aggressiivisempi ja alkaa hyväillä terskalla, jos panetus on jo sietämätön. Yleensä nainenkin silloin haluaa sisäänsä jotain isompaa.
Alussa voi nuolla aika laajasti koko pimppaa, mut loppua kohden vaan klitorista
No ihanaa. Ei ole sen tunteen voittanutta, kun miehen pää painuu jalkoväliin
Grhm...Emme ole koskaan edes keskustelleet asiasta ja näin monen avioliittovuoden jälkeen se olisi yksinkertaisesti noloa (sitäpaitsi mieheni on valkoihoinen ja ohuthuulinen).
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:05"]Olen nainen (kaunis, hyvin hygieniastaan huolehtiva ym.), mutten ole ikinä harrastanut suuseksiä. Mieheni ei voisi edes kuvitella mitään "sellaista" :) Mutta siis, millaista OLISI hyvä suuseksi...Taidan olla itsekin estoinen, koska haaveissani se tapahtuisi kylvyn jälkeen kynttilänvalossa, mies olisi paksuhuulinen ja mustaihoinen :) [/quote] Miksei miehesi voi antaa sinulle suuseksiä? Miksi se on hänen mielestään niin vastenmielistä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:28"]Grhm...Emme ole koskaan edes keskustelleet asiasta ja näin monen avioliittovuoden jälkeen se olisi yksinkertaisesti noloa (sitäpaitsi mieheni on valkoihoinen ja ohuthuulinen).
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:05"]Olen nainen (kaunis, hyvin hygieniastaan huolehtiva ym.), mutten ole ikinä harrastanut suuseksiä. Mieheni ei voisi edes kuvitella mitään "sellaista" :) Mutta siis, millaista OLISI hyvä suuseksi...Taidan olla itsekin estoinen, koska haaveissani se tapahtuisi kylvyn jälkeen kynttilänvalossa, mies olisi paksuhuulinen ja mustaihoinen :) [/quote] Miksei miehesi voi antaa sinulle suuseksiä? Miksi se on hänen mielestään niin vastenmielistä?
[/quote]
[/quote]
Aika rajoittunut suhde, jos ei aiheesta voi edes keskustella.
Kiitos, mutta parisuhteemme ja seksielämämme voivat oikein hyvin ilman klitoriksen nuolemistakin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:28"]Grhm...Emme ole koskaan edes keskustelleet asiasta ja näin monen avioliittovuoden jälkeen se olisi yksinkertaisesti noloa (sitäpaitsi mieheni on valkoihoinen ja ohuthuulinen). [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:09"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:05"]Olen nainen (kaunis, hyvin hygieniastaan huolehtiva ym.), mutten ole ikinä harrastanut suuseksiä. Mieheni ei voisi edes kuvitella mitään "sellaista" :) Mutta siis, millaista OLISI hyvä suuseksi...Taidan olla itsekin estoinen, koska haaveissani se tapahtuisi kylvyn jälkeen kynttilänvalossa, mies olisi paksuhuulinen ja mustaihoinen :) [/quote] Miksei miehesi voi antaa sinulle suuseksiä? Miksi se on hänen mielestään niin vastenmielistä? [/quote] [/quote] Aika rajoittunut suhde, jos ei aiheesta voi edes keskustella.
[/quote]
En tiedä. En ole saanut hyvää suuseksiä, enkä itse yletä nuoleskelemaan jalkoväliäni ja selvittelemään, mikä tuntuu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"] Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä. -Mies 29v + 1v- [/quote] Musta suuseksi on todella tylsää, koska se on vain mekaanista kiihotusta ja sellaista voin hankkia itsekin. Nautin seksissä siitä, että miehen koko keho on voimalla mukana hommassa. Rakastan tuntea mihen itseäni vasten ja sisälläni. Suuseksi vain ja ainoastaan ärsyttää minua. Itse tykkään kyllä ottaa suihin. 4 [/quote] Tuskin sitten olet saanut hyvää suuseksiä. Mä en tykännyt olla suuseksin saajana ennen, en saanut ikinä orgasmia ja se oli kiusallista, vaikka ihan hyvältä tuntuikin. Aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, joka osaa nuolla, ja nykyään rakastan suuseksiä. Saan aina orgasmin ja se tuntuu niin jumalattoman hyvältä!
[/quote]
En varmaan olekaan saanut, kun en ole koskaan halunnut.
4
[/quote]Olet menettänyt jotain suurinta maailmassa. Yhfyntä on pelleilyä hyvään suuseksiin verrattuna. On taivaallista kun alkuun vain hullet menee jossain siellä lähellä, ei edes koske vaan hipaisee vain ja pikkuhiljaa pienten kosketusten jälkeen kieli käy hipaisemassa vaossa ja taas pois ja taas vähän jne ja diitä pikkuhiljaa tahti kiihtyy. Niin taivaallista ettri mikään. Jos joku ei tykkää niin ei ole saanut hyvää suuseksiä.
Hmm. Luulin aluksi että nyt puhutaan antavasta osapuolesta mutta okei suurinosa täällä ilmeisesti tyytyy kertomaan ottavana. Mulle molemmat on suurta nautintoo. Ja eikai huulien paksuudella ole mitään merkitystä vaan sillä imulla..
Hyvä suuseksi on ihanaa, parasta mitä on. Ja taitavin kaveri sitä antamaan on mun kusipää exä. Se osaa "kuunnella" mun reaktioita, ajoittaa tekemisensä prikulleen oikein - ja se nauttii siitä, että saa mut vikisemään, tärisemään ja huohottamaan nautinnosta. Mä sulan hyytelöksi, ja siitä se sitten innostuu entistä enempi.
Pahus kun se on semmoinen... renttu ja jästipää >:( Nyxä on ihana mies muuten, mutta sen kieli on liian kevyt, eikä se osaa kuunnella, eikä naatiskella niin äijänä kuin exä. Sanomattakin on kait selvää, että me toisinaan sorrutaan exän kanssa kiellettyyn herkkuun, vaikka kumpikaan ei periaatteessa edes haluais, nykyisten suhteiden takia. Siis periaatteessa... hohhoijjaa.
Suuttuiskohan nyxä, jos mä pyytäisin exää pitämään sille suuseksiopetussession?
Vastaan itse: suuttuis :/
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:41"]Hmm. Luulin aluksi että nyt puhutaan antavasta osapuolesta mutta okei suurinosa täällä ilmeisesti tyytyy kertomaan ottavana. Mulle molemmat on suurta nautintoo. Ja eikai huulien paksuudella ole mitään merkitystä vaan sillä imulla..
[/quote]Ei kai kukaan ime? Siitä ei nauti mies eikä nainen.
Ei imua. Kyllä se on lopussa tasanen mekaaninen lipitys. Ja ei sormia ennen kun on lauennut klitoriksesta ja sen jälkeen sormia ja munaa mielellään lähetyssaarnaaja-asennossa ja näin orgasmi jatkuu koko yhdynnän ajan, jokaisella työnnöllä.
salaisuus on siinä, että siitä pitää tykätä antajan. Ja kun osaa antaa saa aivan varmasti aina.
Ja edelliselle, mulla sama kokemus; kusipäät nuolee parhaiten.,, ja naiset;)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"] Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä. -Mies 29v + 1v- [/quote] Musta suuseksi on todella tylsää, koska se on vain mekaanista kiihotusta ja sellaista voin hankkia itsekin. Nautin seksissä siitä, että miehen koko keho on voimalla mukana hommassa. Rakastan tuntea mihen itseäni vasten ja sisälläni. Suuseksi vain ja ainoastaan ärsyttää minua. Itse tykkään kyllä ottaa suihin. 4 [/quote] Tuskin sitten olet saanut hyvää suuseksiä. Mä en tykännyt olla suuseksin saajana ennen, en saanut ikinä orgasmia ja se oli kiusallista, vaikka ihan hyvältä tuntuikin. Aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, joka osaa nuolla, ja nykyään rakastan suuseksiä. Saan aina orgasmin ja se tuntuu niin jumalattoman hyvältä! [/quote] En varmaan olekaan saanut, kun en ole koskaan halunnut. 4 [/quote]Olet menettänyt jotain suurinta maailmassa. Yhfyntä on pelleilyä hyvään suuseksiin verrattuna. On taivaallista kun alkuun vain hullet menee jossain siellä lähellä, ei edes koske vaan hipaisee vain ja pikkuhiljaa pienten kosketusten jälkeen kieli käy hipaisemassa vaossa ja taas pois ja taas vähän jne ja diitä pikkuhiljaa tahti kiihtyy. Niin taivaallista ettri mikään. Jos joku ei tykkää niin ei ole saanut hyvää suuseksiä.
[/quote]
Luule mitä luulet. Mulle yhdyntä on parasta ja saan siinä ihan järisyttäviä orgasmeja ja ihan joka kerta. Suuseksi on näpräilyä siihen verratuna, kun mies painaa hikisenä ja himossaan sisään.
4
Ja suuseksin jälkeen yhdynnässä saan orgasmin aina kun mies suutelee vitun hajuisella suullaan minua.
Kiusoittele ja kiihota ensin käsilläni ja suullasi, ja sitten etene varovasti. Klitoris on hyvin herkkä.