Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kuvailkaa millaista on hyvä suuseksi

Vierailija
06.07.2015 |

Kertokaa, mikä teidän kohdallanne toimii.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun ja alkoi panettaa. Kehtaisko herättää miehen, vaikka suihinotolla.

Vierailija
42/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"] Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä.   -Mies 29v + 1v- [/quote] Musta suuseksi on todella tylsää, koska se on vain mekaanista kiihotusta ja sellaista voin hankkia itsekin. Nautin seksissä siitä, että miehen koko keho on voimalla mukana hommassa. Rakastan tuntea mihen itseäni vasten ja sisälläni. Suuseksi vain ja ainoastaan ärsyttää minua. Itse tykkään kyllä ottaa suihin. 4 [/quote] Tuskin sitten olet saanut hyvää suuseksiä. Mä en tykännyt olla suuseksin saajana ennen, en saanut ikinä orgasmia ja se oli kiusallista, vaikka ihan hyvältä tuntuikin. Aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, joka osaa nuolla, ja nykyään rakastan suuseksiä. Saan aina orgasmin ja se tuntuu niin jumalattoman hyvältä! [/quote] En varmaan olekaan saanut, kun en ole koskaan halunnut. 4 [/quote]Olet menettänyt jotain suurinta maailmassa. Yhfyntä on pelleilyä hyvään suuseksiin verrattuna. On taivaallista kun alkuun vain hullet menee jossain siellä lähellä, ei edes koske vaan hipaisee vain ja pikkuhiljaa pienten kosketusten jälkeen kieli käy hipaisemassa vaossa ja taas pois ja taas vähän jne ja diitä pikkuhiljaa tahti kiihtyy. Niin taivaallista ettri mikään. Jos joku ei tykkää niin ei ole saanut hyvää suuseksiä.

[/quote]

Luule mitä luulet. Mulle yhdyntä on parasta ja saan siinä ihan järisyttäviä orgasmeja ja ihan joka kerta. Suuseksi on näpräilyä siihen verratuna, kun mies painaa hikisenä ja himossaan sisään.

4
[/quote]Yäks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:20"] Suuseksi on naisten keskuudessa neljä kertaa vähemmän suosittua kuin miesten keskuudessa ja oletettavasti naisten halajama suuseksi on yksinkertaisempaa kuin miesten halajama suuseksi, koska naisella on vain yksi pieni erityisherkkä alue jalkovälissä ja muista alueista naiset eivät yleensä hirveästi välitä.   -Mies 29v + 1v- [/quote] Musta suuseksi on todella tylsää, koska se on vain mekaanista kiihotusta ja sellaista voin hankkia itsekin. Nautin seksissä siitä, että miehen koko keho on voimalla mukana hommassa. Rakastan tuntea mihen itseäni vasten ja sisälläni. Suuseksi vain ja ainoastaan ärsyttää minua. Itse tykkään kyllä ottaa suihin. 4 [/quote] Tuskin sitten olet saanut hyvää suuseksiä. Mä en tykännyt olla suuseksin saajana ennen, en saanut ikinä orgasmia ja se oli kiusallista, vaikka ihan hyvältä tuntuikin. Aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, joka osaa nuolla, ja nykyään rakastan suuseksiä. Saan aina orgasmin ja se tuntuu niin jumalattoman hyvältä! [/quote] En varmaan olekaan saanut, kun en ole koskaan halunnut. 4 [/quote]Olet menettänyt jotain suurinta maailmassa. Yhfyntä on pelleilyä hyvään suuseksiin verrattuna. On taivaallista kun alkuun vain hullet menee jossain siellä lähellä, ei edes koske vaan hipaisee vain ja pikkuhiljaa pienten kosketusten jälkeen kieli käy hipaisemassa vaossa ja taas pois ja taas vähän jne ja diitä pikkuhiljaa tahti kiihtyy. Niin taivaallista ettri mikään. Jos joku ei tykkää niin ei ole saanut hyvää suuseksiä.

[/quote]

Luule mitä luulet. Mulle yhdyntä on parasta ja saan siinä ihan järisyttäviä orgasmeja ja ihan joka kerta. Suuseksi on näpräilyä siihen verratuna, kun mies painaa hikisenä ja himossaan sisään.

4

[/quote]

Mä taas varmaan olen menettänyt kaksikin suurinta sitten, kun en kyllä yhdynnässäkään laukea kovin usein, mutta olen silti nelosen kanssa samaa mieltä, että seksissä parasta on se kun tuntee miehen voiman ja himon. Suuseksissä voisi olla joku  skenaario jossa sellainen onnistuisi mutta enimmäkseen se on ihan päinvastaista. Ei myöskään kiihota yhtään tuo kuvailu vähitellen tihenevistä lipaisuista. Noin se varmaan pitää tehdä, ymmärrän, mutta en usko että niin hirveästi nauttisin siltikään. Sietäisin varmaan jos toinen tykkäisi.

Vierailija
44/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi olla suhteessa, jossa minua ei nuolla. En ole ikinä lauennut yhdynnässä enkä sormin hyväillen samalla tavalla kuin suusta, koko lantio ja reidet tärisevät hallitsemattomasti ja orgasmi tulee järisyttämällä agressiivisesti kehon läpi. 

Vierailija
45/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut nuolemalla orgasmia ja suostun nuoltavana olemiseen joskus vain miehen mieliksi. Pidän yhdynnästä, miehen läheisyydestä, kuumasta ihosta ja miehestä sisälläni. Siinä on se jaettu ja yhdessä saatu nautinto.

Klitoriksesta saan yksinkin järisyttävän orgasmin eli voisin varmasti saada sen miehenikin antamana kielellä. En vaan halua sitä, koska sisäinen tunne jäisi aivan vajaaksi.

Ja hautaan menen ilman tuota kokemusta. Ikääkin kun jo yli 40v.

Vierailija
46/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:40"]

[/quote]

Tuo on sinun kokemuksesi asiasta. Mulla pitää olla tuntumaa, ei hipulointia ja puhaltelua.

Vierailija
47/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:11"]

Tärkeintä on se, että mies haluaa antaa nautintoa. Ja seuraa reaktioista mikä toimii. Jos miehen kanssa on tunneside, suuseksi on taivaallista. Etenkin jos mies näyttää itsekin nauttivan siitä kun minä huokailen. Ja huudan. Jos mies ei nauti suuseksin antamisesta, sille on hyvin vaikeaa antautua. Eli ole rakastava ja himokas.[/quote]

Juuri noin! Onneksi on tällainen ihana yksikö löytynyt. AAH...

Vierailija
48/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:21"]

Hyvä lämmittely on tärkeää, eikä heti vain pillun kimppuun. Suukottaa vähän vatsaa, reisiä ja häpykumpua. Etenee hitaasti, kiusoittelee. Lopussa toimii minullakin tasainen klitoriksen nuoleminen.

[/quote]

Rintojen ja nännien hyväily, ehkä näykkiminenkin. Pillun silittely, karvojen harjaus, käyn jo ihan kuumana.

Kokonaisvaltainen pillun nuoleminen, häpyhuulten imeminen. 2-3 sormea pilluun ja klitoriksen nuoleminen.

Tulen tällätavoin aika nopeasti. N30v

Vierailija
49/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tarvitse suuseksiä. Eli ei sillä ole väliä, mistä pidetään. Jokainen nainen saa orkkunsa yhdynnässä, koska Saila Nygrenkin saa. Sitä pitää vain haluta saada se yhdynnässä. Simple as that:)

Vierailija
50/61 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas k...ä ja mies nauttii. Haluaisi lopuksi pilluun, mutta valta on mun käsissäni tai suussani.

Vierailija
51/61 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suuseksi on naisen mielestä nautinnollista ja parasta mitä tiedän. Itse pidän siitä, että rakastamani mies suutelee ensin suuta, sitten mies suutelee ja imee kumpaakin nänniäni, viimeksi mies siirtyy nuolemaan pilluani.

Klitorista pitää pyöritellä kielellä tsi välillä pitää vasemmalta oikealle sivusuunnassa kiusata klitorista nuolemalla. Mieluummin vähän voimakkaammin kuin liian hellästi lipoen. Itse pidän klitoriksen imemisestä eli mies voi kuvitella että klitoris on vaikkapa nuppineulan pää, jonka hän yrittää suullaan imeä. Joskus saa käyttää vähän hampaitakin klitoriksen stimuloinnissa.

Välillä miehen kieli siirtyy vaginan sisälle ja kun vagina on kostunut, mies siirtää kosteuden kielellä vaginasta klitorikseen ja jatkaa nuolemista.

Parhautta suuseksissä on, kun mies työntää kolme sormea (etusormi keskisormi ja nimetön) vaginan sisälle ja työntää sormia edestakaisin ja hyväilee g-pistettä samalla kun mies nuolee klitorista tai imee klitorista. Ennen klitorisorgasmia kannattaa nuolla tai sormettaa hyvin vimmatun rytmikkäästi eikä vaihdella tahtia.

Itse liikutan lantiotani suuseksin aikana. Usein työnnän häpyäni miehen suuta kohti. Lähellä klitorisorgasmia avaan reidet oikein kunnolla auki jotta klitoriksen nuoleminen on mahdollisimman helppoa. Klitorisorgasmi on voimakkaampi kuin emätinorgasmi.

Häpyhuulien nuoleminen ei tuota mitään lisäarvoa, joten kannattaa keskittyä vain ja ainoastaan klitorikseen. Välillä vaginan sormettamiseen ja nainen nauttii todella.

Viime aikoina olen haaveillut klitorispumpusta, jolla klitoriksen saisi turpoamaan isommaksi. Miehen olisi helpompi nuolla isompaa klitorista.

Jokainen nainen, joka saa kunnollisen suuseksiannoksen, pyytää ja haluaa, että mies panee myös vaginaan ;)

Vierailija
52/61 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hyväillä ja antaa suuseksiä. Minun ei tarvitse edes itse tulla, koska rakastan sitä, että nainen saa orgasmin minun tekemänä. 

Vierailija
53/61 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suuseksi on hitaasti ja hellästi etenevää kiusoittelua kohti rytmikästä vähän nopeampaa kielellä hyväilyä ja sormella g-pisteen hieromista. Paras suuseksi mitä olen saanut oli kuitenkin kahden nuoren miehen kanssa, jossa toinen pani takaapäin toisen ollessa selällään allani nuollen ja imien klittaani.

Vierailija
54/61 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä suuseksi on hitaasti ja hellästi etenevää kiusoittelua kohti rytmikästä vähän nopeampaa kielellä hyväilyä ja sormella g-pisteen hieromista. Paras suuseksi mitä olen saanut oli kuitenkin kahden nuoren miehen kanssa, jossa toinen pani takaapäin toisen ollessa selällään allani nuollen ja imien klittaani.

Tämä. Olin kolmantena pyöränä pariskunnalle, missä mies pani minua kyljellään takaapäin, ja nainen painoi kasvonsa pilluani vasten. Tunne kun miehen kulli täytti minut hänen pannessa minua, ja nainen samaan aikaan antoi suuseksiä koko suullansa, tuntui lievästi sanoen eufoorisen hyvältä. Tämä oli myös eka kerta kun tein mitään seksuaalista toisen naisen kanssa. Vaikka olin alkuun vähän epäröivä kun nainen alkoi nuolla minua, niin loppua kohden ei ollut vaikeuksia heittäytyä nautinnon vietäväksi.

Vierailija
55/61 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska vaikka pyydän ja kuvailen miehelle mitä toivoisin hänen tekevän en sitä saa. Päätinkin lopettaa suihinottamisen. Katsotaan koska mies havahtuu kun sitä on aina ollut toiveissa monta kertaa viikossa ja aina on saanut.

Vierailija
56/61 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei imua. Kyllä se on lopussa tasanen mekaaninen lipitys. Ja ei sormia ennen kun on lauennut klitoriksesta ja sen jälkeen sormia ja munaa mielellään lähetyssaarnaaja-asennossa ja näin orgasmi jatkuu koko yhdynnän ajan, jokaisella työnnöllä.

salaisuus on siinä, että siitä pitää tykätä antajan. Ja kun osaa antaa saa aivan varmasti aina.

Ja edelliselle, mulla sama kokemus; kusipäät nuolee parhaiten.,, ja naiset;)

Et selkeesti oo saanu suuseksiä multa :)) rakastan " kiusata" kielellä ja saanut paljon kehuja taidoista

M29

Vierailija
57/61 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nainen suostuu aika harvoin suuseksiin. Ehkä 3-4krt vuodessa pääsee nuolemaan. Olen kyllä kertonut kuinka siitä pidän ja kuinka hyvälle hän maistuu. Se on vähän vaikea ottaa asiaa puheeksi että miksi yleensä torjuu nuolemisen. Hän kyllä saa orgasmin nuolemalla aika nopeasti. Olen myös yrittänyt kysyä miten/mistä haluaisi, mutta koskaan ei tule vastausta. Hän kyllä liikuttelee sitten itseään lantiolla oikeisiin kohtiin, ja siitä saa vinkkiä haluaako hän nuolemista vai imemistä. Kun koko klitoriksen seutua imee kunnolla ja "ottaa suihin" niin se saa naisen kiemurtelemaan kunnolla.

Vierailija
58/61 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sellainen, missä tunnen, kuulen ja näen, että mies todella rakastaa antaa minulle suuseksiä

2. kiireetön joka etenee samaan tahtiin kun kiihotun lisää ja lisää kohti orgasmia

3. pehmeät huulet, ei pistelevää parransänkeä (tai viiksiä), leveä ja ihanasti liikkuva kieli

Vierailija
59/61 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaapas vaikealta, nyt tuli suorituspaineita. Tuolla joku oli kommentoinut, että alkaa ärsyttämään, jos mies ei osaa. Jaksaako naiset sit kauan kokematonta nuolijaa? Tykkäisin kyllä kovasti antaa naiselle suuseksiä, mutta kokemusta on vain yksi lyhyt kerta

Vierailija
60/61 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaapas vaikealta, nyt tuli suorituspaineita. Tuolla joku oli kommentoinut, että alkaa ärsyttämään, jos mies ei osaa. Jaksaako naiset sit kauan kokematonta nuolijaa? Tykkäisin kyllä kovasti antaa naiselle suuseksiä, mutta kokemusta on vain yksi lyhyt kerta

Ei se mitään rakettitiedettä ole, huomaat kyllä mistä nainen nauttii jos luet hänen kehonkieltään ja kuuntelet mitä hän toivoo. :) Oma paras suuseksikokemukseni tuli mieheltä joka ei ollut omien sanojensa mukaan antanut suuseksiä aiemmin. Häntä jännitti selvästi kovasti ja pelkäsi ettei osaa, mutta se oli aivan ihanaa. Jännitys kertoi vain siitä että hän välitti siitä mitä oli tekemässä ja oikeasti halusi antaa toiselle hyvää! Annoin palautetta ja se lisäsi miehen itsevarmuutta ja teki entistäkin paremmaksi. Huonoin kokemus taas tuli muutenkin ihan vajaalta ja itsekkäältä mieheltä, joka kuvitteli osaavansa kaikenlaista mutta ei todellisuudessa kuunnellut YHTÄÄN neuvoja, pyyntöjä tai edes kieltoja. Jos sanoin että älä tee noin koska tuo sattuu/tuntuu epämiellyttävältä, hän ei lopettanut vaan selvästi kiusasi sadistisesti eikä hänellä ollut kiinnostusta tyydyttää minua, vaan ainoastaan itseään minun avulla. Sellainen ihminen ei myöskään kyselisi täällä vinkkejä siihen miten voisi parantaa taitojaan, koska kuvittelisi ylpeänä että osaa ja tietää automaattisesti kaiken. Olen varma että sussa on potentiaalia! ;)