näkijä paikalla hetken. vastaan niihin jotka tuntuvat kirkkaimmin :)
Kommentit (282)
Mitä ihmettä mun pitäis tehdä sen miehen kanssa..? Satutti enemmän kun ikinä ja jätti, nyt tahtoo takaisin.. omat ajatukseni vaihtuvat kuin tuuliviiri. Tahtooko minut oikeasti?
Hei. Tehtiin viikko sitten ivf- siirto. Onnistuuko tämä? Kirkasta katsetta ja kiitos :)
Minkä näköinen on mies, jonka kanssa tulen viettämään loppuelämäni?
Oletko vielä paikalla? Odotan PAD kudostutkimuksia, onko ne hyviä vai huonoja?
En yleensä osallistu tällaisiin ketjuihin, mutta tämä odottaminen saa minut sekaisin.
Ollaanko aina kahden? Saanko vielä lapsen?
Mitä mieheni piti peräsorvaamisesta, teenkö uudelleen?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:37"]Tuleeko kaikki menemään hyvin?
[/quote]
En ole ap mutta osaan silti vastata. Maalaisjärjellä tarkastelen asioita.Kaikki ei tule menemään hyvin, aina on vastoinkäymisiä. Mutta suurin osa asioista sujuu hyvin. Tsemppiä!
Saanko ensi vuonna unelmieni opiskelupaikan, joka liittyy eläinten auttamiseen?
Löydänkö vielä oman paikkani ja hyviä ihmisiä lähelleni? Saavutanko mielenrauhan?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:33"]Löydänkö vielä oman paikkani ja hyviä ihmisiä lähelleni? Saavutanko mielenrauhan?
[/quote]
En ole ap mutta osaan silti vastata.Koska tiedostat nuo asiat että haluat niitä, niin toimit sen mukaan. Eli kyllä, saavutat mielenrauhan ja lisäksi pidät ympärilläsi vain mukavia ihmisiä. Siinä sinun on hyvä olla.
Rakastaa mieheni minua? Rakastaako eräs toinenkin minua, niinkuin epäilen?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:33"]
Saanko ensi vuonna unelmieni opiskelupaikan, joka liittyy eläinten auttamiseen?
[/quote]
Ohis, minkälainen opiskelupaikka tuo on? Eläinlääkis?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:05"]Pysynkö työkuntoisena?
[/quote]
En ole ap mutta osaan silti vastata. Ilmeisesti sinulla on terveysongelmia, joihin et itse pysty suoraan vaikuttamaan. Ota hetki kerrallaan niin kuin olet tähänkin asti tehnyt. Murehdi vasta sitten, kun jotakin ikävää sattuu, älä etukäteen, koska se on turhaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:33"]Löydänkö vielä oman paikkani ja hyviä ihmisiä lähelleni? Saavutanko mielenrauhan?
[/quote]
En ole ap mutta osaan silti vastata.Koska tiedostat nuo asiat että haluat niitä, niin toimit sen mukaan. Eli kyllä, saavutat mielenrauhan ja lisäksi pidät ympärilläsi vain mukavia ihmisiä. Siinä sinun on hyvä olla.
[/quote]
Kiitos kauniista vastauksesta, tämä lohdutti.
Onko kukaan ihastunut minuun? Alammeko seurustella joskus?