näkijä paikalla hetken. vastaan niihin jotka tuntuvat kirkkaimmin :)
Kommentit (282)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:09"]Kuka mä olen ja mitä suuria asioita mulle tapahtuu seuraavan vuoden aikana?
[/quote]
Saat sen Jaha meinasin jo sanoa mutta oot itsekin näkijä. Kuuntele itseäsi. Aika jäätävä käsi meni ihan kylmäksi.
Saanko nuorta naista tänä kesänä?
Miten pärjään teini-ikäisen poikani kanssa, tulemmeko olemaan läheisiä?
Minusta tuntuu, etten ikinä löydä itseäni, vaikka olen yrittänyt kuulostella ja etsiä. Olen kokeillut uusia juttuja. Minua pelottaa, etten ikinä voi olla tyytyväinen itseeni ja elämääni. Minulla on kaikki "asiat kunnossa": opiskelupaikka, avomies, vanhemmmat, joitain ystäviä. Pelkään silti kamalasti, etten ole ikinä täysin onnellinen enkä ikinä löydä sitä omaa paikkaani maailmassa. Pitääkö minun tehdä jotain repäisevää? Näetkö jotain tulevaisuudessani?
N 24-v.
Onko suuri unelmani ja elämäni kantava voima realistinen? Saavutanko sen joskus? Onko koulutukseen liittyvä uusi haaveeni järkevä, pidänkö kiinni vai päästänkö irti?
Vastaa jos siltä tuntuu. terveisin Keltainen enkeli
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:07"].
[/quote]
Paraneeko rahatilanteeni? Onko mieheni minulle uskollinen?
Kannattaako minun valita tämä mies kehen tunnen nyt vetoa? :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:12"]Olenko terve?
[/quote]
Olet
Milloin pääsen taas töihin? Entä löydänkö miestä, jonka kanssa alkaa parisuhteeseen?:)Kiitos!
Tuleeko tämän hetkisestä suhteentapaisesta ikinä oikeaa suhdetta?
Milloin näen hänet seuraavan kerran ja mitä silloin tapahtuu?
Milloin löydän sen oikean? Ja millainen hän on? Milloin kuolen ja miten?
Teenkö oikein hakiessani uutta työtä ja lykkäämällä tästä johtuen lapsen yritystä? Takana keskenmeno ja suuri suru tästä johtuen...
Toivottavasti vastaat! Mitä näet vaikka mitä mulle tapahtuu 5 vuoden aikana? Miten koulu etenee ja valmistunko sillon kun pitäisi? Saanko töitä missä viihdyn? Jos eroan niin miten ero menee ja miten elämä menee siitä eteenpäin molemmilla osapuolilla? Ymmärtääkö mies eroa tai ottaako sen raskaasti? Miten lapsella menee koulussa?
Tuleeko mulle enää ikinä onnellinen elämä?
Tulenko sairastumaan syömishäiriöön?
Elämä on tienhaarassa. Kumpaan suuntaan lähtisin? Uskallanko tarttua uuteen haasteeseen, vai olisiko sittenkin parasta jäädä tuttuun ja turvalliseen?