Onko älykkäällä miehellä mitään toivoa löytää naista?
Ulkonäössäni ei ole mitään vikaa, todettakoon se heti alkuun. Ongelmani on älykkyyteni, olen älykäs, ja varma siitä. Olen 40-vuotias mies. Pidän ihmisiä keskimäärin varsin tyhminä, älykkäitäkin on, en tosin ole näitä henkilökohtaisesti koskaan tavannut.
Olen hyvin analyyttinen, kriittinen ja itsenäinen. Minulla on hyvin selkeä maailmankuva, joka perustuu eksaktiin tieteeseen. Etiikkaan ja estetiikkaan liittyvät asiat eivät kiinnosta minua, ne ovat mielestäni makuasioita, joista on turha väitellä.
Olen lukenut elämäni aikana valtavasti tiedekirjoja ja -artikkeleita. Liikaakin. Aivoni on täynnä tietoa, joka lisää usein vain tuskaisuutta.
Mitä mieltä olette av-palstan naiset? Ottaen huomioon lähtökohtani, onko minun parasta tyytyä elämään sinkkuna loppuelämäni ja harrastaa korkeintaan irtosuhteita ... Oma kokemukseni nimittäin on, että naiset vain ärsyyntyvät älykkäästä miehestä pidemmällä aikavälillä.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"]
[/quote]
Tiede on menestystarina, filosofia on vain väärinajattelun historiaa.
Tiede perustuu havaintoihin ja mittauksiin eli faktoihin. Filosofia ei esitä mitään empiiristä evidenssiä väitteidensä tueksi. Filosofia on täten tieteenvastainen ajattelutapa.
Täten tiedemiehenä en innostu filosofiasta.
[/quote]
Kohtalaisen ahdas maailmankuva ja kapea-alainen käsitys tieteestä. Ei tieteen ole pakko olla empiiristä. Tajuaisit sen kyllä jossain vaiheessa, jos olisit oikeasti älykäs. En usko, että olet millään alalla kovin pitkälle päässyt. Kaltaisesi tyyppien opiskelutkin yleensä tyssäävät viimeistään jatko-opintoihin - ihan siis sosiaalisista syistä.
[/quote]
Noudatan tässä vain tieteen Nobel-komitean peruslinjausta eli sitä, että teoriat eli hypoteesit tulee testata empiirisesti faktojen avulla. Ehkä tuo komitea tietää "hieman" enemmän kuin sinunkaltaisesi höpöttelijät.
Mulla on tekniikan tohtorin papyrykset ja pari muuta kovaa tieteen korkeakoulututkintoa, joista kaikista voin toimittaa tutkintojäljennökset, jos tarve vaatii. Mikä on sinun koulutustasosi?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:11"]
Odotan edelleen sitä kommenttia, jolla ap todistaa olevansa edes keskivertoälykäs. Tällä hetkellä rivien välistä huutaa vain asperger ja narsismi.
[/quote]
Määrittele älysi. Sitä paitsi missään vakavasti otettavassa ominaisuudet älykkyys, ja kaksi muuta mainitsemaasi eivät ole toisensa poissulkevia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:05"]
"Jos joku haluaa suosia pulinapohjaista epäeksaktia tiedettä, niin siitä vaan. Ei se Nobel-komiteakaan nyt aivan kaikesta suostu tieteen Nobeleita myöntämään. Mutta sinä tiedät tietysti paremmin ...
Minulla ei ole tiedostamattomassa osa-alueessani mitään oleellista infoa, tietoisuuteni on juuri sitä mitä se älykkäällä ihmisellä pitääkin olla."
Juuri tuota tarkoitinkin.:D Ei siellä tiedostamattomassa olekaan eikä kuulu olla mitään oleellista infoa, tunnepitoista tavaraa vain. Ei minulla nyt varsinaisesti suosikkeja ole, mitä tieteisiin tulee. Eikä minun tarvitse tietää paremmin, siihen hommaan on paljon sopivampia ihmisiä. Joo, oot ihana, oikeesti. :) *pus* -105
[/quote]
OK. Sinä pidät pulinapohjaisesta epäeksaktista tieteestä. Siitä vain. Minä pidän omenoista - ja kovista tieteistä.
Nobel-instituutti preferoi eksakteja tieteitä - mistäköhän tämä voisi johtua ...?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:05"]
"Jos joku haluaa suosia pulinapohjaista epäeksaktia tiedettä, niin siitä vaan. Ei se Nobel-komiteakaan nyt aivan kaikesta suostu tieteen Nobeleita myöntämään. Mutta sinä tiedät tietysti paremmin ...
Minulla ei ole tiedostamattomassa osa-alueessani mitään oleellista infoa, tietoisuuteni on juuri sitä mitä se älykkäällä ihmisellä pitääkin olla."
Juuri tuota tarkoitinkin.:D Ei siellä tiedostamattomassa olekaan eikä kuulu olla mitään oleellista infoa, tunnepitoista tavaraa vain. Ei minulla nyt varsinaisesti suosikkeja ole, mitä tieteisiin tulee. Eikä minun tarvitse tietää paremmin, siihen hommaan on paljon sopivampia ihmisiä. Joo, oot ihana, oikeesti. :) *pus* -105
[/quote]
OK. Sinä pidät pulinapohjaisesta epäeksaktista tieteestä. Siitä vain. Minä pidän omenoista - ja kovista tieteistä.
Nobel-instituutti preferoi eksakteja tieteitä - mistäköhän tämä voisi johtua ...?
[/quote]
Alfred Nobelin testamentista.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:08"]
Korjasin otsikkosi: Onko naiset pelkkinä seksin antajina näkevän miehen mahdollista saada naista? Kyllä tuollaiset pillunkiilto silmissä juttelemaan tulevat tunnistaa.
[/quote]
Korjaile päätäsi vain, löysäpäinen idiootti. Tai vedä vielä lisää sitä ööliä, niin vain juttusi paranee.
Katsos sinä imbesilliotus, kaikki ihmiset eivät ole yhtä alkeellisiä ötököitä kuin sinä. Se että sinulla vittu kiiluu silmissä, ei tarkoita, että näin minulla tekisi. Induktio-ongelma. Ymmärrätkö?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:08"]
Korjasin otsikkosi: Onko naiset pelkkinä seksin antajina näkevän miehen mahdollista saada naista? Kyllä tuollaiset pillunkiilto silmissä juttelemaan tulevat tunnistaa.
[/quote]
Korjaile päätäsi vain, löysäpäinen idiootti. Tai vedä vielä lisää sitä ööliä, niin vain juttusi paranee.
Katsos sinä imbesilliotus, kaikki ihmiset eivät ole yhtä alkeellisiä ötököitä kuin sinä. Se että sinulla vittu kiiluu silmissä, ei tarkoita, että näin minulla tekisi. Induktio-ongelma. Ymmärrätkö?
[/quote]
Miksiköhän noin herttainen ihminen ei löydä naisseuraa, kumma juttu.
Kerropa, millainen on sinun mielestäsi hyvä parisuhde.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:05"]
[/quote]
[/quote]
Niin, mistä näitä idioottinaisia sikiää, jotka sanovat että luonnontieteistä ja muista vastaavista ei voi löytää jutunjuurta, ja jauhavat sitten paskaa päivästä toiseen tällä palstalla joistakin humpuukijutuista, ja väittävät sitä vieläpä älykkääksi toiminnaksi? Jonka hienouksia ei siis insinööri tai luonnontieteilijä voi ymmärtää yleensä, jos ei alennu samalle paskapuheen tasolle.
Epäeksaktit tieteet ovat kivoja, eksaktit tieteet ovat kivoja, omenatkin ovat kivoja, varsinkin piirakassa. Kysymykseen Alfred Nobelista joku näköjään jo vastasi. -105
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:11"]
Odotan edelleen sitä kommenttia, jolla ap todistaa olevansa edes keskivertoälykäs. Tällä hetkellä rivien välistä huutaa vain asperger ja narsismi.
[/quote]
Katsos amatooripsykologi asialla - keittöpsykologia on sitä oikeaa ja ehtaa asiaa.
Sen sijaan, että luesket viinan huurteisena rivien välistä, voi kommentoida itse asiaakin - mutta et tee sitä, koska olet tyhmä etkä osaa.
Keittöpsykologia on ihanaa ...
PS. Tiedätkö edes mitä keskiverto tarkoittaa? Todennäköisesti et.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:08"]
[/quote]
Miten sinä luulet saaneesi alkusi? Ainakin jonkun on täytynyt haluta.
[/quote]
Oletko kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin keinohedelmöitys?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:00"]
Mikään, mitä ap tässä ketjussa on sanonut, ei todista hänen älykkyyttään. Ei ihminen sillä vakuuta ketään että inttää olevansa älykäs ja tietoviisas ja innovoiva. Todista älykkyytesi ap, tai et ole älykäs!
[/quote]
Kommentoi asiaa äläkä jauha paskaa. Ketjussa on vaikka mitä asiaa, jota voit kommentoida, jos luulet olevasi älykäs.
Mitä mieltä olet esim. ketjussa esitetystä väittämästä, jonka Kant esitti, että kaikista käsitteistä riisutut puhtaat oliot ovat tiedollisesti tavoittamattomia? Mikä on kantasi tähän yksinkertaiseen perusasiaan?
Kerro perustellusti kantasi tähän perusasiaan, niin mitataan sen jälkeen kumpi meistä on älyllisempi.
Ketjussa on paljon tieteellisiä näkökulmia, joista voimme käydä diskurssia. Otetaan ihmisestä mittaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:08"] Korjasin otsikkosi: Onko naiset pelkkinä seksin antajina näkevän miehen mahdollista saada naista? Kyllä tuollaiset pillunkiilto silmissä juttelemaan tulevat tunnistaa. [/quote] Miten sinä luulet saaneesi alkusi? Ainakin jonkun on täytynyt haluta. [/quote] Oletko kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin keinohedelmöitys?
[/quote]
Se tehdään lehmille.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:08"] Korjasin otsikkosi: Onko naiset pelkkinä seksin antajina näkevän miehen mahdollista saada naista? Kyllä tuollaiset pillunkiilto silmissä juttelemaan tulevat tunnistaa. [/quote] Miten sinä luulet saaneesi alkusi? Ainakin jonkun on täytynyt haluta. [/quote] Oletko kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin keinohedelmöitys?
[/quote]
Se tehdään lehmille.
[/quote]
Myös ihmisille, mistä on empiirisiä todisteita.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:52"] Sallinette pienen yhteenvedon: naiset ovat ihan tyhmiä kun eivät anna pillua ja arvosta ap:ta hankalana omana itsenään. Ap:ssa ei ole mitään vikaa eikä tarvetta pyrkimykselle henkiseen kasvuun ja näköalojen laajentamiseen, koska kaikki mistä hän ei jo valmiiksi ole kiinnostunut on epäkiinnostsvaa paskaa. [/quote] Huono yhteenveto, pillua saa jokainen, jolla on ulkonäkö kohdallaan. Ihan mukavasti olen kyllä sitäkin saanut. Etkö edes ymmärrä alkeita ihmiselämästä? Kaiken kaikkiaan, huono on sinulla luetun ymmärtäminen - lienee peruskoulu jäänyt kesken. [/quote] Sinulta kysyttiin, mihin naista tarvitset, ja vastasit "seksiä - kyllä kiitos". Oletan siis, että kun harmittelet täällä naisen eli seksin puutetta, et saa mielestäsi tarpeeksi seksiä. Kenties sinun kannattaisi harjoitella ilmaisemaan itseäsi johdonmukaisemmin. Koulutustasoa koskevaan halpaan ad hominemiisi en alennu vastaamaan.
[/quote]
En ole harmitellut seksin puutetta missään kohtaan. Oletat täysin väärin ja et ymmärrä kevennystä, johon nyt viittaat. Olen koko ajan puhunut parisuhteesta kautta ketjun - seksiä nyt jokainen jolla on ulkonäkö kohdallaan kuten minulla. Ei tarvitse kuin kävellä lähimpään pubiin.
Eikö sinulla ole mitään koulutusta? Minulla on toki tohtorin paperit ja pari muuta korkeakoulututkintoa - kaikki vielä kovien tieteiden alalta. Olen jopa miettynyt, jos tekisin toisen väitöskirjan, aihe on jo valmiina ja merkittävä osa tekstitäkin on jo valmiina.
Heppu saattaa olla INTP. INTJ ei ole kovin analyyttisen looginen, ennemminkin kriitikko.
Mutta joo mitä mieltä AP on Heli Laaksosen kaltaisista persoonista? Maanläheinen, emotionaalinen, humoristi ja taiteellinen. ESFJ, joka todella on kiinni siinä, mitä toivoisi itseltään enemmän, vaikka jossain määrin maanläheisyyttä lukuunottamatta niitä vaihtelevissa määrin olenkin. Tämän sanon itse näin ENTP:nä. Toki rutinoituneempi ja rauhallisempi introvertti ISFJ vie näin ekstroverttina pitemmän korren.
Muistakaa, että vastakodat täydentävät ihmistä kokonaisuuksiksi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:52"] Sallinette pienen yhteenvedon: naiset ovat ihan tyhmiä kun eivät anna pillua ja arvosta ap:ta hankalana omana itsenään. Ap:ssa ei ole mitään vikaa eikä tarvetta pyrkimykselle henkiseen kasvuun ja näköalojen laajentamiseen, koska kaikki mistä hän ei jo valmiiksi ole kiinnostunut on epäkiinnostsvaa paskaa. [/quote] Huono yhteenveto, pillua saa jokainen, jolla on ulkonäkö kohdallaan. Ihan mukavasti olen kyllä sitäkin saanut. Etkö edes ymmärrä alkeita ihmiselämästä? Kaiken kaikkiaan, huono on sinulla luetun ymmärtäminen - lienee peruskoulu jäänyt kesken. [/quote] Sinulta kysyttiin, mihin naista tarvitset, ja vastasit "seksiä - kyllä kiitos". Oletan siis, että kun harmittelet täällä naisen eli seksin puutetta, et saa mielestäsi tarpeeksi seksiä. Kenties sinun kannattaisi harjoitella ilmaisemaan itseäsi johdonmukaisemmin. Koulutustasoa koskevaan halpaan ad hominemiisi en alennu vastaamaan.
[/quote]
En ole harmitellut seksin puutetta missään kohtaan. Oletat täysin väärin ja et ymmärrä kevennystä, johon nyt viittaat. Olen koko ajan puhunut parisuhteesta kautta ketjun - seksiä nyt jokainen jolla on ulkonäkö kohdallaan kuten minulla. Ei tarvitse kuin kävellä lähimpään pubiin.
Eikö sinulla ole mitään koulutusta? Minulla on toki tohtorin paperit ja pari muuta korkeakoulututkintoa - kaikki vielä kovien tieteiden alalta. Olen jopa miettynyt, jos tekisin toisen väitöskirjan, aihe on jo valmiina ja merkittävä osa tekstitäkin on jo valmiina.
[/quote]
Olivatko bordellijutut ja ilmaiset naisetkin "kevennyksiä"? Kirjoittelusi on sisäisesti ristiriitaista.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:12"]Älykkäillä menee tilastollisesti huonommin: vähemmän seksikumppaneita, vähemmän suhteita ja korkeampi neitsyydenmenetysikä. Oon sua 30v nuorempi ja tutkinto matikasta. Yksi vuoden suhde vain. Exä jätti mut alkuhuuman kadottua, koska oon liian analyyttinen eikä mua voi jaksaa
[/quote]
Eli oot 10 v?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:46"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:08"] Korjasin otsikkosi: Onko naiset pelkkinä seksin antajina näkevän miehen mahdollista saada naista? Kyllä tuollaiset pillunkiilto silmissä juttelemaan tulevat tunnistaa. [/quote] Miten sinä luulet saaneesi alkusi? Ainakin jonkun on täytynyt haluta. [/quote] Oletko kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin keinohedelmöitys? [/quote] Se tehdään lehmille. [/quote] Myös ihmisille, mistä on empiirisiä todisteita.
[/quote]
Ei tehdä ihmisille, yleistät liikaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:46"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:08"] Korjasin otsikkosi: Onko naiset pelkkinä seksin antajina näkevän miehen mahdollista saada naista? Kyllä tuollaiset pillunkiilto silmissä juttelemaan tulevat tunnistaa. [/quote] Miten sinä luulet saaneesi alkusi? Ainakin jonkun on täytynyt haluta. [/quote] Oletko kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin keinohedelmöitys? [/quote] Se tehdään lehmille. [/quote] Myös ihmisille, mistä on empiirisiä todisteita.
[/quote]
Ei tehdä ihmisille, yleistät liikaa.
[/quote]
Sekoitatkohan nyt keinosiemennyksen ja keinohedelmöityksen? Joka tapauksessa vilkaisepa Väestöliiton sivuja.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:52"]
Sallinette pienen yhteenvedon: naiset ovat ihan tyhmiä kun eivät anna pillua ja arvosta ap:ta hankalana omana itsenään. Ap:ssa ei ole mitään vikaa eikä tarvetta pyrkimykselle henkiseen kasvuun ja näköalojen laajentamiseen, koska kaikki mistä hän ei jo valmiiksi ole kiinnostunut on epäkiinnostsvaa paskaa.
[/quote]
Huono yhteenveto, pillua saa jokainen, jolla on ulkonäkö kohdallaan. Ihan mukavasti olen kyllä sitäkin saanut. Etkö edes ymmärrä alkeita ihmiselämästä?
Kaiken kaikkiaan, huono on sinulla luetun ymmärtäminen - lienee peruskoulu jäänyt kesken.
[/quote]
Sinulta kysyttiin, mihin naista tarvitset, ja vastasit "seksiä - kyllä kiitos". Oletan siis, että kun harmittelet täällä naisen eli seksin puutetta, et saa mielestäsi tarpeeksi seksiä.
Kenties sinun kannattaisi harjoitella ilmaisemaan itseäsi johdonmukaisemmin.
Koulutustasoa koskevaan halpaan ad hominemiisi en alennu vastaamaan.