Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko älykkäällä miehellä mitään toivoa löytää naista?

Vierailija
06.07.2015 |

Ulkonäössäni ei ole mitään vikaa, todettakoon se heti alkuun. Ongelmani on älykkyyteni, olen älykäs, ja varma siitä. Olen 40-vuotias mies. Pidän ihmisiä keskimäärin varsin tyhminä, älykkäitäkin on, en tosin ole näitä henkilökohtaisesti koskaan tavannut.

Olen hyvin analyyttinen, kriittinen ja itsenäinen. Minulla on hyvin selkeä maailmankuva, joka perustuu eksaktiin tieteeseen. Etiikkaan ja estetiikkaan liittyvät asiat eivät kiinnosta minua, ne ovat mielestäni makuasioita, joista on turha väitellä.

Olen lukenut elämäni aikana valtavasti tiedekirjoja ja -artikkeleita. Liikaakin. Aivoni on täynnä tietoa, joka lisää usein vain tuskaisuutta.

Mitä mieltä olette av-palstan naiset? Ottaen huomioon lähtökohtani, onko minun parasta tyytyä elämään sinkkuna loppuelämäni ja harrastaa korkeintaan irtosuhteita ... Oma kokemukseni nimittäin on, että naiset vain ärsyyntyvät älykkäästä miehestä pidemmällä aikavälillä.

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:13"]

Olet selvästi INTJ. Googlaa INTJ + relationships/dating tms. Ehkä jostain netistä löytyy parhaiten seuraa tuolle persoonallisuustyypille. 

[/quote]

Olen itse INTJ ja löysin mieheni irkistä kanavalta #42. Olen sillä tavalla huono INTJ, etten ole ahminut tietokirjallisuutta kuten mieheni enkä pysty monellakaan alueella täyttämään hänen tarvettaan käydä älyllistä keskustelua. Mutta hänelle tuntuu riittävän se, että hän käy sitä keskustelua vieraiden ihmisten kanssa jossain netissä ja pätee siellä. Lisäksi suurena apuna on meidän INTP-tyttäremme, joka on isänsä kaltainen lukutoukka. Mies ja tytär käyvät keskenään keskusteluja oman sivistysalueeni ulkopuolelta.

Olen itse kohtuuälykäs (top 3%), mutta kyllä monessa asiassa huomaa että mies on huomattavasti älykkäämpi ja pitää minua välillä tyhmänä. Minulla on itselläni tuota samanlaista asenneongelmaa ja olen aiemmissa suhteissani huomannut, etten pysty kunnioittamaan miestä, joka ei ole minua älykkäämpi. 

Älykkäälle miehelle suosittelen siis puolisoa, joka on älyllisesti vain hieman alemmalla tasolla. 

Vierailija
202/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiset kertovat ajatuksiaan siitä kuinka kaikki toimii minulla on tapana taputtaa heitä isällisen hellästi päälaelle ja sanoa lässyttävällä äänellä kuinka söpöä on seurata, kun he kömpelösti yrittävät ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla