Joo-o heinäkuu ja 16 astetta "lämmintä"
Kommentit (23)
Tänä aamuna ysiltä sentään 12 astetta.
Niin on, aivan perseestä. Eikä tästä enää muutu. Ihan se ja sama mitä kalenteri näyttää tai miten olisi "asenne kohdillaan", niin onhan tämä nyt ihan hemmetin kylmä kesä alusta loppuun. Jopa tilastoissa. Dato, marjat, luontokin on viikkoja myöhässä-
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:07"]Tänä aamuna ysiltä sentään 12 astetta.
[/quote]
No ohhoh!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:07"]Niin on, aivan perseestä. Eikä tästä enää muutu. Ihan se ja sama mitä kalenteri näyttää tai miten olisi "asenne kohdillaan", niin onhan tämä nyt ihan hemmetin kylmä kesä alusta loppuun. Jopa tilastoissa. Dato, marjat, luontokin on viikkoja myöhässä-
[/quote]
Älä muuta sano.
Pitkän ajan ennusteiden mukaan heinäkuun loppupuolella saattaa olla lämpimämpää. Ei välttämättä hellettä silloinkaan, mutta sellaista +20 asteista säätä, ehkä vähän ylikin, ainakin etelässä ja Keski-Suomessa. Mutta tuokin aika tuntuu vielä tosi kaukaiselta.
Hahhahhaaaaa nyt saatin takas kun teillä oli helle ja täällä satoi viime viikolla. Täällä oli ihana lämmin kesäpäivä.
huomenna sataa ja keskiviikkona vaihteeksi sataa, tehkää ne heinät jos meinaatte
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:07"]Tänä aamuna ysiltä sentään 12 astetta. [/quote] No ohhoh!
[/quote] Ei käynyt yöllä pakkasella, vaikka sitä vähän odoteltiin.
Meillä oli 22 C, ja vaikka oli pilvistä, tuntui ihan lämpimältä. Sisällä on vieläkin pirun kuuma, makuuhuoneen mittarissa on 26.9 C, vaikka siellä on ollut ikkuna auki koko päivän.
Aivan paras kesäsää,mä oon ihan pirtsakkana,toisin kuin hellepäivinä.
Madridissa just nyt +40 astetta ja on aika saatanasta. Ostokset sulaa kassiin ja muija niiden mukana :D
Peestä on. Kolmena päivänä pystyi käyttämään kesävaatteita. Nyt saa taas vetää fleeseä päälle kun ulos menee. Hitto mä vihaan tätä kesää.
Viime perjantai on täällä ollut ainoa hellepäivä. Enimmäkseen ollut kylmää ja sateista, ihan paska kesä.
Jostain luin että Suomi on tällä hetkellä Euroopan kylmin maa :D Ei helvetti.
Kelpas mennä takaisin töihin tänään. Pidin jo kesälomat ja kävin Kreikassa. +30 kelpas. Ei haittaa..
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:25"]
Jostain luin että Suomi on tällä hetkellä Euroopan kylmin maa :D Ei helvetti.
[/quote]
Mitä olen itse katsellut, niin taitaa sentään Islanti ja Färsaaret olla vielä takana. Tai no Islanti ainoana itsenäisenä valtiona ja Färsaaret erillisalueena.
Mutta sen uskon, että aika lailla siellä peränpitäjänä Suomi on, kun tuolla Keski-Euroopassa lämpötilat +35 ja +40 asteen välillä.
On se lämmintä, koska alle 0 asteen lämpötilat ovat kylmää ja yli 0 asteen lämpötilat lämmintä. :)
Olen monissa yhteyksissä nähnyt kylmän ja lämpimän rajan vedettynä juuri tuohon 0 asteeseen ja nollan alapuolella asteikko on ollut sinisenä ja nollan yläpuolella punaisena.
Äkkilähtö etelään?