Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko älykkäällä miehellä mitään toivoa löytää naista?

Vierailija
06.07.2015 |

Ulkonäössäni ei ole mitään vikaa, todettakoon se heti alkuun. Ongelmani on älykkyyteni, olen älykäs, ja varma siitä. Olen 40-vuotias mies. Pidän ihmisiä keskimäärin varsin tyhminä, älykkäitäkin on, en tosin ole näitä henkilökohtaisesti koskaan tavannut.

Olen hyvin analyyttinen, kriittinen ja itsenäinen. Minulla on hyvin selkeä maailmankuva, joka perustuu eksaktiin tieteeseen. Etiikkaan ja estetiikkaan liittyvät asiat eivät kiinnosta minua, ne ovat mielestäni makuasioita, joista on turha väitellä.

Olen lukenut elämäni aikana valtavasti tiedekirjoja ja -artikkeleita. Liikaakin. Aivoni on täynnä tietoa, joka lisää usein vain tuskaisuutta.

Mitä mieltä olette av-palstan naiset? Ottaen huomioon lähtökohtani, onko minun parasta tyytyä elämään sinkkuna loppuelämäni ja harrastaa korkeintaan irtosuhteita ... Oma kokemukseni nimittäin on, että naiset vain ärsyyntyvät älykkäästä miehestä pidemmällä aikavälillä.

Kommentit (202)

Vierailija
161/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:09"]

Jos olet kerta NIIN älykäs mitä väität, ja jo 40, niin luultavasti olet jo professori jollakin matemaattisella alalla? Tai kenties olet kehitellyt jonkin tarpeellisen teknisen asian, jonka ansiosta olet rikas? Vähintäänkin olet arvostettu yritysjohtaja? Jos näin on, niin löydät luultavasti vähintään väitelleen 30-kymppisen fiksun naisen itsellesi. Voitte sitten yhdessä puhua matemaattisia ja tehdä geneettisesti muita parempia jälkeläisiä! Jos et ole saavuttanut luetelluista asioista mitään, niin tuskin olet mitenkään muita fiksumpi :DD

[/quote]

Vaikka olen toimitusjohtajana toiminut, en ole rikas. Raha ei motivoi minua millään tavalla. Olen tiedemies, joka on kyllä tehnyt muutakin kuin tiedettä.

En halua lapsia tässä iässä, olen jo isän roolin vetänyt.

En väitä olevani huippuälykäs, kuten esim. Einstein. En yksinkertaisesti ole niin huippu, mutta älykäs kylläkin, mikä on jokseenkin harvinaista tosielämässä.

Vierailija
162/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:20"]

Ei älykäs mies edes halua naista.

[/quote]

Usko tai älä, kyllä ne älykkäätkin miehet joskus kaipaavat rakkautta, parisuhdetta, sielunkumppania, perhettä, lapsia ja lapsenlapsia. Hyvin harva haluaa elää loppuelämänsä yksin.

[/quote]

Totta.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan kohtalo osoittaa, että vaikka ihminen on älykäs (teknisesti), se ei ole viisas, vaan laiskuuttaan saastuttaa ja tuhoaa maapallon. 

Onko älykkyys viehättävää, riippuu kyllä siitä, mihin sitä älykkyyttään käyttää. Suurin osa menestyneistä ja rikkaista liikemiehistä osaa hyödyntää muiden osaamista ja pistää rahoiksi. Onhan sekin älykkyyttä. Toisaalta huipputiedemies, joka keksii keinon estää lasten leukemia tms. on minusta miljoona kertaa älykkäämpi kuin pörssin rättiyritys, joka "hyödyntää" kehitysmaiden orjatyövoimaa.

Vierailija
164/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen ei saavuta jotain haluamaansa, hän voi joko alkaa tehdä lisää töitä asian eteen tai valittaa että eppaa on, minussahan ei ole vikaa.

Vierailija
165/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 45: tarkoitin pörssiyrittäjää :-). Yritys on aivoton.

Vierailija
166/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:13"]

Olet selvästi INTJ. Googlaa INTJ + relationships/dating tms. Ehkä jostain netistä löytyy parhaiten seuraa tuolle persoonallisuustyypille. 

[/quote]

Juu, jotain sinnepäin. Olen kyllä introvertti, hyvinkin jne. Olen sosiaalisempi silloin kuin otan alkoholia, jolloin rentoudun ja pystyn paremmin puhumaan ns. tavallisista asioista. Yritän kuitenkin käyttää alkoholia maltillisesti.

En ole koskaan nettideittailua kokeillut, olen aina tähän asti halunnut tavata ihmiset ns. livenä. Pitää varmaankin kokeilla, se on ilmeisen suosittua nykyään.

Vierailija
167/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi INTJ. Googlaa INTJ + relationships/dating tms. Ehkä jostain netistä löytyy parhaiten seuraa tuolle persoonallisuustyypille. 

[/quote]

I hate those fuckers. INTJ aka mastermind sen Jungin testin perusteella. Äärimmäisen rasittava ja itserakas & itsetärkeä ihmisen lajityyppi, vaikka osa näistäkin sentään tajuaa jotain mitä ap ei. Antavat itsestään tyhmän ja sivistymättömän kuvan kaikessa ehdottomuudessaan. Usein pätemisen näyttämö on juuri luonnontieteet, joista he sitten alentuvasti valistavat toisia kanssakumppaneita kuten 6v. lapsi  joka on juuri oppinut luettelemaan planeetat ja jonka yleisössä joku tekee jonkin pienen erheen tai esittää väärän kysymyksen sille mastermindille.

Vierailija
168/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset jotakin tällaista:

Kieltämättä tämä nainen on jo vanha kurppa (kauniit hiukset kylläkin, eikä mitään kaksoisleukaa iästä huolimatta), mutta tällaista jaksaisin kuunnella päiväkaupalla. Piristää kyllä päivää kummasti tällaiset tieteen seireenit. Tällä naisella on muuten meriitit kohdillaan, professori hiukkasfysiikassa.

Itsekin olen yliälykäs mies, enkä huoli mitään tavallisia tallaajia. Ja olen myös INTJ.

Vierailija
169/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos estetiikasta ja etiikasta on turha keskustella, niin politiikkako siinä sitten jää enää jäljelle? Luonnontieteellisistä faktoista kun ei paljon hedelmällistä keskustelua saa aikaan.

Olen muuten myös INTJ(/INTP), tästä vinkkelistä veikkaisin ennemminkin ISTJ:tä ap:n tyypiksi. N ei ainakaan.

32

Vierailija
170/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"]

[/quote]

I hate those fuckers. INTJ aka mastermind sen Jungin testin perusteella. Äärimmäisen rasittava ja itserakas & itsetärkeä ihmisen lajityyppi, vaikka osa näistäkin sentään tajuaa jotain mitä ap ei. Antavat itsestään tyhmän ja sivistymättömän kuvan kaikessa ehdottomuudessaan. Usein pätemisen näyttämö on juuri luonnontieteet, joista he sitten alentuvasti valistavat toisia kanssakumppaneita kuten 6v. lapsi  joka on juuri oppinut luettelemaan planeetat ja jonka yleisössä joku tekee jonkin pienen erheen tai esittää väärän kysymyksen sille mastermindille.

[/quote]

Älä sie turhaan hermoile, en pidä itseäni nerona, ainoastaan älykkäänä. Neroja ovat eri hemmot (Einstein, Newton, etc.).

Enkä itse asiassa ole luonnontieteilijä, vaikka tunnen matematiikan, soveltavan matematiikan ja fysiikan varsin hyvin.

Mikä oli se asia, mitä en tajunnut? 

PS. Itserakkaus on itsekunnioituksen ohella hyvin tärkeä asia.

Vierailija
171/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:37"]

Tarvitset jotakin tällaista:

Kieltämättä tämä nainen on jo vanha kurppa (kauniit hiukset kylläkin, eikä mitään kaksoisleukaa iästä huolimatta), mutta tällaista jaksaisin kuunnella päiväkaupalla. Piristää kyllä päivää kummasti tällaiset tieteen seireenit. Tällä naisella on muuten meriitit kohdillaan, professori hiukkasfysiikassa. Itsekin olen yliälykäs mies, enkä huoli mitään tavallisia tallaajia. Ja olen myös INTJ.

[/quote]

Herätkää elämään, arvon XXXX:t. Mua myös kiinnostaisi tietää, mistä aiotte niiden tieteellisten seireenienne kanssa keskustella. Kannattaa varmaan pitää silmät auki oman tieteenalanne kansainvälisissä konferensseissa, niin saatatte ehkä löytää jonkun, joka jaksaa puhua vuosikausia juuri teitä kiinnostavasta alasta.

Älykkyys on niin kiistattomasti kiistanalainen asia, ettei sillä juuri kannattaisi lesoa. Te saatatte olla lahjakkaita omalla tavallanne, mutta ainakin tämän ketjun perusteella teiltä puuttuu aika paljon sellaista, jota myös voi kutsua älyksi. Tekstinne ovat paikoin jopa tyhmiä, mutta se johtunee siitä, ettette puhu oikeasta aiheesta, siis siitä, joka vie älynne huippuunsa (tai tuo sen ylipäätään esiin) ;) Kenellekään ei kaikki ole helppoa eikä kukaan ole älykäs kaikessa. Kannattaa muistaa se ja pohtia ongelmaanne sinkkuutta myös joltakin muulta kantilta - älykkäältähän se luontuu helposti.

Vierailija
172/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkijana yliopistolla ja läheisiin työkavereihin kuuluu muutama kaikilla kriteereillä huippuälykäs mies. Heillä ei kyllä ole ollut minkäänlaisia ongelmia pariutumisessa; molemmat pitkässä liitossa, pari lasta, vaikuttavat onnellisilta.

Vierailija
173/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, en ole koskaan törmännyt mieheen joka on älykäs. Pidän miehiä yleensäkin tyhmänä. Liian mustavalkoista ajattelutapaa ja kykenemättömiä näkemään asiat monelta kantilta. Myös se etiikan ja estetiikan pitäminen turhanpäiväsenä on heikkoutta koska molemmat vaikuttaa paljon ihmisen elämään. Itse olen hyvin pedantti ihminen ja sekä etiikka että varsinkin estetiikka on minulle tärkeää. naistenlehtien sijaan luen mieluummin tiedelehtiä.

Vierailija
174/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:42"]

Jos estetiikasta ja etiikasta on turha keskustella, niin politiikkako siinä sitten jää enää jäljelle? Luonnontieteellisistä faktoista kun ei paljon hedelmällistä keskustelua saa aikaan. Olen muuten myös INTJ(/INTP), tästä vinkkelistä veikkaisin ennemminkin ISTJ:tä ap:n tyypiksi. N ei ainakaan. 32

[/quote]

Etiikasta tai moraalista keskustelu on kyllä jokseenkin turhaa, ei ole olemassa yleisiä moraalilakeja, samassa mielessä kuin on olemassa esim. fysiikan lakeja. Jotain moraaliprinsiippejä on olemassa, mutta mielestäni nämä eivät juuri käytännössä toimi. Keskustelu arvoista, jotka toki ovat tärkeitä asioita, on hyvin hankalaa - arvoväittämät ovat viime kädessä subjektiivisiä, ei ole oikeaa tai väärää sinänsä, kaikki tapahtuu ns. hyvän ja pahan tuolla puollen.

Itse toki arvostan luontoa, joka ei ole arvo sinänsä, mutta mielestäni tärkeä asia. Arvostan työtä, joka on myös mielestäni tärkeä asia, jne.

Estetiikan suhteen minulla ei juuri ole sanottavaa. Mielestäni perhoset ovat kauniita, esimerkkinä.

Politiikka on kyllä rasittavaa seurata, mutta se on yhteiskunnallisten asioiden hoitoa, joka on ehdottomasti tärkeää siinä mielessä, että se vaikuttaa jokaisen ihmisen elämään.

Vierailija
175/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:00"]

Jos estetiikasta ja etiikasta on turha keskustella, niin politiikkako siinä sitten jää enää jäljelle? Luonnontieteellisistä faktoista kun ei paljon hedelmällistä keskustelua saa aikaan. Olen muuten myös INTJ(/INTP), tästä vinkkelistä veikkaisin ennemminkin ISTJ:tä ap:n tyypiksi. N ei ainakaan. 32

[/quote]

Etiikasta tai moraalista keskustelu on kyllä jokseenkin turhaa, ei ole olemassa yleisiä moraalilakeja, samassa mielessä kuin on olemassa esim. fysiikan lakeja. Jotain moraaliprinsiippejä on olemassa, mutta mielestäni nämä eivät juuri käytännössä toimi. Keskustelu arvoista, jotka toki ovat tärkeitä asioita, on hyvin hankalaa - arvoväittämät ovat viime kädessä subjektiivisiä, ei ole oikeaa tai väärää sinänsä, kaikki tapahtuu ns. hyvän ja pahan tuolla puollen.

Itse toki arvostan luontoa, joka ei ole arvo sinänsä, mutta mielestäni tärkeä asia. Arvostan työtä, joka on myös mielestäni tärkeä asia, jne.

Estetiikan suhteen minulla ei juuri ole sanottavaa. Mielestäni perhoset ovat kauniita, esimerkkinä.

Politiikka on kyllä rasittavaa seurata, mutta se on yhteiskunnallisten asioiden hoitoa, joka on ehdottomasti tärkeää siinä mielessä, että se vaikuttaa jokaisen ihmisen elämään.

[/quote]

Mikä sinusta tekee mielestäsi kiinnostavan tai haluttavan puolison?

Vierailija
176/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin löysi.

Vierailija
177/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itse olen seurustellut pisimmillään tasan 10 vuotta ja suhde toimi 8 vuotta hyvin, vaikka itse olen introvertti ja silloinen avopuolisoni oli hyvin ekstrovertti. Sinällään mielenkiintoista. Mutta ymmärsin silloin, että en puhu työstäni mitään, ei siis yhtään mitään tiedettä, niin silloin parisuhde käytännössä toimi.

Osaan toki itse puhua kaikenlaista, olen oppinut sen kokemuksen kautta, siis kuvailemaan arkiaskareita, mitä päivän aikaan tapahtunut, mitä muut ihmiset ovat sanoneet, etc.

- ap

Vierailija
178/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itse olen seurustellut pisimmillään tasan 10 vuotta ja suhde toimi 8 vuotta hyvin, vaikka itse olen introvertti ja silloinen avopuolisoni oli hyvin ekstrovertti. Sinällään mielenkiintoista. Mutta ymmärsin silloin, että en puhu työstäni mitään, ei siis yhtään mitään tiedettä, niin silloin parisuhde käytännössä toimi.

Osaan toki itse puhua kaikenlaista, olen oppinut sen kokemuksen kautta, siis kuvailemaan arkiaskareita, mitä päivän aikaan tapahtunut, mitä muut ihmiset ovat sanoneet, etc.

- ap

[/quote]

Et varsinaisesti vastannut kysymykseen.

Vierailija
179/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]

Ihmiskunnan kohtalo osoittaa, että vaikka ihminen on älykäs (teknisesti), se ei ole viisas, vaan laiskuuttaan saastuttaa ja tuhoaa maapallon. 

Onko älykkyys viehättävää, riippuu kyllä siitä, mihin sitä älykkyyttään käyttää. Suurin osa menestyneistä ja rikkaista liikemiehistä osaa hyödyntää muiden osaamista ja pistää rahoiksi. Onhan sekin älykkyyttä. Toisaalta huipputiedemies, joka keksii keinon estää lasten leukemia tms. on minusta miljoona kertaa älykkäämpi kuin pörssin rättiyritys, joka "hyödyntää" kehitysmaiden orjatyövoimaa.

[/quote]

Olen itse tutkija, ja toivon auttavani joskus tulevaisuudessa lapsia mahdollisen lääketieteellisen saavutukseni ansiosta. Mutta kyllä välillä tulee mietittyä, että voisin käyttää lahjakkuuteni ja energiani johonkin muuhun asiaan. Voisin tienata tällä työmäärällä kymmeniä kertoja tämän hetkistä tulotasoani paremmin. Näen työni ikään kuin uhrauksena ihmiskunnan hyväksi. Jos en ajattelisi näin, en jaksaisi tehdä tätä enää päivääkään. Jonkun on tässä yhteiskunnassa kuitenkin tehtävä se työ, mikä vie lääketiedettä ja muitakin tieteitä eteenpäin. Ja kaikki tämä siitäkin huolimatta, että ihmisten arvostus meitä tutkijoita kohtaan on erittäin heikkoa.

Minusta olisi ollut oikeastaan mille vain akateemiselle tai muullekin alalle. Sain aina koulussa ja yliopistossa parhaat arvosanat minimityömäärällä. Mutta silti päädyin tutkijaksi :D Itse kyllä arvostan niitä ihmisiä, jotka ovat osanneet käyttää älykkyytensä omaksi hyödykseen, eli rikastuneet kunnolla. Itse olen tässä mielessä tyhmä, kun käytän kapasiteettini muiden eduksi. Onneksi olen vielä alle 30, eli ehdin keksiä vielä jotain rikastuakseni ;)

Vierailija
180/202 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ääliö. Lue vaikka Kantia vaihteeksi. En kykene keskustelemaan kanssasi, olet liian täynnä itseäsi ja lähinnä nolottavan yksioikoinen toteamuksissasi. Suorastaan idiootti. Heitäpä vaihteeksi joku kiva lasku tänne, niin me taputetaan sulle.

Tässä sulle pahkinä:

Löydät sielunkumppanisi alle sen prossamäärän eli epätodennäköisemmin kuin sen, että juuri nyt, ihan tällä hetkellä, hengitit saman happimolekyylin sisääsi, jonka Julius Caesar imaisi sisäänsä samalla kuin sanoi: "Sinäkin Brutukseni" ottopojalleen. Laske todennäköisyys sille, että hengiti saman happimolekyylin mitä Caesar.

Tiedän oikean vastauksen tähän. Näytäpä taitosi ja pistä laskuna tänne. Tarkistan vastauksesi huomenna Mr INTJ, teissä noita tyhjiä tynnyreitä riittääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän