jumalauta että menee hermo tuon 7v:n kanssa!
varasin aamulla farkut ja pitkähihaisen, koska huolimatta auringonpaisteesta ulkona on jäätävän kylmä. hetken viihtyi keinussa siinä asussa ja sitten piti tulla vaihtamaan hihaton mekko päälle, kun kuuma mukamas! eikä suostunut edes hupparia siihen päälle laittamaan, sukat sentään hirveän mäkätyksen jälkeen puki sandaaleihin. läksimme sitten kauppaan niin, että minä työnnän vaunuja ja tuo esikoinen potkuilee. ja tietysti alkoi jo puolimatkassa hirveä valitus että on kylmä. en jaksanut olla myötätuntoinen äiti vaan tiuskaisin että mitäs riisui ne farkut!
en tod.ala noin isoa likkaa väkisin pukemaan, jos luulee itse tietävänsä paremmin ! kärsikööt niin ehkä oppii jotain..
Kommentit (24)
Ihan lämmin tääl ulkona on..bikineissä mennään takapihalla..
Aika rauhallista draamaa on, kun ap ehtii näpytellä kännykkäänsä aloituksia ja kommentteja AV:lle. Ap ei ole nähnytkään oikeaa draamaa eläessään. :D
Lähdette kotiin sieltä kaupasta kiukuttelemasta. Käytte siellä sitten, kun kumpikin osaa käyttäytyä kunnolla. Mitä siitä, vaikka kotona ei olekaan ruokaa. Siinäpähän opitte, molemmat, elämän tosiasioita.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:34"]Häh? Tytär istuu kaupan lattialla ja äiti palstailee? Teilläpä oudot kauppareissut:)
[/quote]
imetystauko. Oven lähellä on tuoli esim . Vanhuksia varten. Istuin siinä ja purin tuntemuksia av:lle samalla kun vauva söi ja hyllyn takaa kuului " äiti on ihan tyhmä".. myyjää nauratti!
nyt jo kotona
AP
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:13"]Joo, oikeassahan sinä olit ja lapsi väärässä, itse olisin silti ottanut sen hupparin mukaan.. [/quote] se on mukana, mutta kun on väärä! Pitäisi olla punainen Minni Hiiri-huppari eikä harmaata.. eli ei pue. Ap
[/quote]
:D