Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jumalauta että menee hermo tuon 7v:n kanssa!

Vierailija
06.07.2015 |

varasin aamulla farkut ja pitkähihaisen, koska huolimatta auringonpaisteesta ulkona on jäätävän kylmä. hetken viihtyi keinussa siinä asussa ja sitten piti tulla vaihtamaan hihaton mekko  päälle, kun kuuma mukamas! eikä suostunut edes hupparia siihen päälle laittamaan, sukat sentään hirveän mäkätyksen jälkeen puki sandaaleihin. läksimme sitten kauppaan niin, että minä työnnän vaunuja ja tuo esikoinen potkuilee. ja tietysti alkoi jo puolimatkassa hirveä valitus että on kylmä.  en jaksanut olla myötätuntoinen äiti vaan tiuskaisin että mitäs riisui ne farkut!

en tod.ala noin isoa likkaa väkisin pukemaan, jos luulee itse tietävänsä paremmin ! kärsikööt niin ehkä oppii jotain..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:21"]Hakee huomiota. Mites vanha se nuorempi sisarus on? Ei kai uusperhe?
[/quote]
Onneksi meillä on vain yksi lapsi. Ei tartte tämmösillä tempuilla hakea huomiota, kun sitä muutenkin saa. :-P

Vierailija
2/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7-vuotiaat osaavat olla aika kaikkitietäviä ja näsäviisaita, kuuluu ikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäistymispyrkimykset on hyvä merkki. Itse olisin varannut sinne kauppareissulle sen hupparin ja hameen alle leggarit.

Vierailija
4/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  tiuskaisit . Olisit ollut rakentava ja sanonut,  että pian päästään  kaupan lämpöön.

Vierailija
5/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oikeassahan sinä olit ja lapsi väärässä, itse olisin silti ottanut sen hupparin mukaan..

Vierailija
6/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olemme täällä kaupassa ja pikku draamakuningatar istuu keskellä käytävää, kun on niin kylmä kuulemma ettei voi liikkua!
Annan istua siinä (pieni Siwa)ja teen ostokset rauhassa. Ehkä huomenna kelpaavat ne farkutkin!

Ap

Vierailija
7/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoituksen tekisin moisesta "äidin"kuvatuksesta. Normaali äiti olisi ottanut sille lapselle lämmintä vaatetta mukaan, eikä lähtenyt kiukuttelemaan. Naurettavaa käytöstä, ap.

Vierailija
8/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:13"]Joo, oikeassahan sinä olit ja lapsi väärässä, itse olisin silti ottanut sen hupparin mukaan..
[/quote]

se on mukana, mutta kun on väärä! Pitäisi olla punainen Minni Hiiri-huppari eikä harmaata.. eli ei pue.

Ap

Vierailija
9/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwww.... Tämä on sitä äidinrakkautta, jota velat ei voi koskaan ymmärtää?

Vierailija
10/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei haittaa, tyttöä palelee, mutta ei tuolla hypotermiaa saa. Ehkä oppii tuosta ehkä ei. Ja jos tarpeeksi palelee, niin kyllä se huppari kelpaa olkoon väri mikä vaan.

Vierailija
11/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee huomiota. Mites vanha se nuorempi sisarus on? Ei kai uusperhe?

Vierailija
12/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän palelee sitten. Omalleni olisin sanonut että ottaa hupparin/leggarit mukaan ja kantaa itse...sen jälkeen palelu olisi ihan oma asia josta äidille ei kitistä koko matkaa.

7v oli kyllä ihan saatanasta....8v alkaa jo olla yhteistyöhaluisempi...murkkuikäkin on taatusti helpompi.

Vierailija
13/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:13"]Joo, oikeassahan sinä olit ja lapsi väärässä, itse olisin silti ottanut sen hupparin mukaan.. [/quote] se on mukana, mutta kun on väärä! Pitäisi olla punainen Minni Hiiri-huppari eikä harmaata.. eli ei pue. Ap

[/quote]

No sitten ei ole liian kylmä. Anna kiukutella.

Vierailija
14/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:13"]Nyt olemme täällä kaupassa ja pikku draamakuningatar istuu keskellä käytävää, kun on niin kylmä kuulemma ettei voi liikkua!
Annan istua siinä (pieni Siwa)ja teen ostokset rauhassa. Ehkä huomenna kelpaavat ne farkutkin!

Ap
[/quote]okei joo tää keskustelu on vaa pilaa. Koska kuka oikeesti kirjottelee KAUPASSA vauva palstalle :DD

Vierailija
15/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tytär istuu kaupan lattialla ja äiti palstailee? Teilläpä oudot kauppareissut:)

Vierailija
16/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei niitä lapsia ole mikään pakko hankkia, jos se on noin kamalaa.

Vierailija
17/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:13"]

Nyt olemme täällä kaupassa ja pikku draamakuningatar istuu keskellä käytävää, kun on niin kylmä kuulemma ettei voi liikkua! Annan istua siinä (pieni Siwa)ja teen ostokset rauhassa. Ehkä huomenna kelpaavat ne farkutkin! Ap

[/quote]

Pohjimmiltasi olet ylpeä tyttärestäsi,  joka pitää oman päänsä. Näet hänen potentiaalinsa  tulevana miesten kyykyttäjänä, missä mikään  miehen tekemä myönnytys ei ole riittävä,  vaan tasa-arvon nimissä  paita vielä pois miehen päältä ja kun vähän aikaa miettii niin sekään ei vielä riitä kun on niin epätasa-arvoa,  että oikein.
[/quote]

Miten tämä nyt hyppäsi näin pahasti siitä että lapsi kiukuttelee lämpimistä vaatteista? :D taitaa olla joku katkera lassukka sielä

Vierailija
18/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli antaa kyytiä tollasille pikku mammoille.. mitä helvettiä sää päivystät täällä palstalla tee ne ostpkset ja mee kotia panee miestäs ja anna tyttös olla missä vaatteissa haluaa kyllä se pikku flunssan jälkeen alkaa pitää lämmintä päällä

Vierailija
19/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse on kouluikäisesti, ei vanhemman mun mielestä tarvitse varata mitään vaatteita lapselle mukaan (ellei kyseessä lomareissu tms.), vaan kyllä se lapsi osaa itse vaatteensa ottaa mukaan.

Sanot, että lähdetään ulos ja kerrot, että ulkona saattaa olla vilpoista, että kannattaa ottaa sen verran mukaan vaatetta. Jos lapselle tulee kylmä, niin osaapahan varautua ensi kerralla. Nyt on kuitenkin kesä, joten terveydellistä haittaa ei tästä seuraa.

Vierailija
20/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ilkeetä vittuilla lapselle tosta. Siperia opettaa-meininki ei jalosta tai opeta lasta, vaan syö itsetuntoa. Ap, sinä olet aikuinen ja äiti, jonka kuuluu opettaa lasta muuten kuin vittuilemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän