Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko deittailemasi henkilön koulutus olla turnoff?

Vierailija
20.02.2022 |

- voiko koulutustaso olla liian matala?
- voiko koulutustaso olla liian korkea?
- mikä olisi sinulle ideaali?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka on turn off on se että ei ole peruskoulun jälkeen opiskellut tai tehnyt oppisopimuskoulutusta tms. Eli ammatti puuttuu. Enkä vain osaa ottaa esim. Kortinpelaamista ammattina.. e-urheilun olen tosin alkanutjo melkein mieltämään työnä.

Innottomuus ja näköalattomuus painaa eniten kupissa, en jaksaisi ihmistä jolle ihan kaikki elämässä on ihan sama tai ei mitään väliä.

Vierailija
82/96 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen puute on turn off.

Ei se ole pelkästään turn off. Se ei ole hyväksyttävää. Ei deittikumppanin kohdalla eikä yhteiskunnallisesti.

Kouluttamattomat ihmiset tulevat yhteiskunnalle kalliiksi, heistä ei ole mitään hyötyä kenellekään eikä heitä pitäisi hyväksyä.

Viitannet tässä ihmisiin, joilla ei ole mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta?

Lukio ei ole koulutus. Ammattikoulun lasken koulutukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenkin kyllä vierastaisin miestä joka on opiskellut gynekologiksi.

Vierailija
84/96 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustasolla ei sinällään ole juurikaan väliä, vaan koulutuksen sisällöllä. Suurin osa koulutuksesta kaikilla tasoilla on jotakin järkevää, käytännöllistä ja yhteiskunnalle ja yksilölle hyödyllistä. Sitten siellä joukossa voi olla jotain naistutkimusta tai feminististä tanssiteoriaa tms. ideologista hapatusta.

Vierailija
85/96 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
86/96 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä akateemisista miehistä, ovat liian tosikkoja

Vierailija
87/96 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysymys oli että mikä koulutus tai erikoistumisala olisi turn-off? 

Minun mielestäni seuraavat olisi:

- naistutkija 

- alkoholitutkija

- hankkenista valmistunut kansantaloustieteilijä

- ohjus-upseeri

- tekoälytutkija

Vierailija
88/96 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täytyy sanoa, että jos nainen on vaikka lääkäri minun ikäluokassani (35), niin ei hänestä minun kumppania tulisi. Eikä lääkäri minua huolisikaan. Olen itse AMK-koulutettu mies ja on ihan ok, jos nainen on vaikka perustason koulutettu. Mutta yläraja koulutukselle kyllä on, minkä jälkeen en enää tunne itseäni mieheksi tai suhteen tasavertaiseksi osapuoleksi.

Eli edellytät, että naisen koulutustaso on alempi?

Mieluummin minua alempi koulutustaso, kyllä. Tai samantasoinen.

Heikko itsetunto on aina turn off.

No oli heikko itsetunto tai ei, niin jos lääkäri tienaa 8500 euroa kuussa ja minä hieman yli 3000 euroa, niin ei tulisi ihan heti mieleen asua saman katon alla. Kyllä tuollaisessa tilanteessa miehuus kärsii ihan joka ukolla. Eikä sitä paitsi lääkäri/arkkitehti/mitä vaan kiinnostuisi minusta romanttisessa mielessä, vaan valitsee (nainen) jonkun omasta tai korkeammasta tulo/koulutusluokasta.

Höpö höpö. Kovin hauras on se miehuus, jos se jo naisen palkasta kutistuu. Meillä minä (nainen) tienaan paljon paremmin, ja mun miehen mielestä se on pelkästään hyvä asia, meidän perheellehän rahat tulevat. Mutta sillä ei olekaan mitään erektiohäiriötä, eikä se kirjoittele vauvalla.

Outo mies, jos tuollainen on hänen mielestään pelkästään hyvä asia. Minä en vaan miehenä pystyisi elämään tuossa tilanteessa, mutta eipä tarvitsekaan. En näe mitään realistista tilannetta, että lääkäri kertoisi olevansa ihastunut minuun, mistä parisuhde voisi lopulta ehkä muodostua, hah.

Menisit terapiaan. Ei ole tervettä olla noin heikkoitsetuntoinen.

Mutta nimenomaan huonolle miehelle on tyypillistä että heidän pitää yrittää hankkia aina  joku on heitä heikompi ja tyhmempi voidakseen tuntea olonsa hyväksi. Oikeasti vahvalle miehelle nainen ei ole kilpailija vaan kumppani (ja hyvin tienaava kumppani on pelkästään etu niille lapsillekin), mutta sitä ei huono mies tajua. Kun on niin heikko ja hauras, että kokee muiden pelkän olemassaolon  ja pärjäämisen  jo uhkaavaksi.

Tämmöinen mies kannattaa kiertää kaukaa, hänestä ei ole kumppaniksi eikä isäksi. Hän ei itse pysty kehittämään itseään, vaan vaikka sabotoi puolison pärjäämistä. Tulee yleensä myös jätetyksi, ja hyvästä syystä.

Vaikka ymmärrän mitä tässä yritetään sanoa, niin ei kyllä näytä terveen ja hyväitsentuntoisen ihmisen kirjoittamalta tekstiltä ("heikompi", "tyhmempi".."heikko ja hauras" ja "huono mies").

Itse en esim. luokittele ihmisiä hyviin tai huonoihin saati heikkoihin.

Vierailija
89/96 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
90/96 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan erään mukavan naisen kansa.  Hän oli Kelassa töissä ja kaikki asiat olivat kunnossa. Todella fiksu ja kaunis nainen. Sitten hän meni Pekka Halosen taideakatemiaan ja muuttui ihan eri ihmiseksi pikku hiljaa. Hygienia oli mitä oli ja Ihanat pitkät hiukset leikkautti sellaiseksi sivusiiliksi, joita lesboilla on. Myi asuntonsa, että sai opiskelurahaa, vaikkakin asuntolainan jälkeen sitä ei jäänyt paljoakaan. Olisi halunnut muuttaa minun luokse, mutta ei minun yksiööni olisi mahtunut ne kaikki taidetarvikkeet sun muut rojut, joita piti olla kun luovuus iskee. Tein selväksi, ettei onnistu ja suutuksissaan lopetti suhteen.

Hän muutti vanhan äitinsä asuntoon ja tietääkseni loisii siellä vieläkin. Jos olisimme vieläkin yhdessä, epäilemättä minä joutuisin elättämään tätä taiteilijaa. Nykyään kun kuulenkin sanan taiteilija, verenpaineeni nousee.

Vierailija
91/96 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset miehet ovat usein urasuuntautuneita kokoomuslaisia, itse olen humaani vassari ja duunari, joten oltaisiin huono pari.

Vierailija
92/96 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
93/96 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla. Erittäin vetävän näköinen ystävättäreni kertoi kaikilla treffeillä olevansa siivooja, vaikka oikeasti oli kaksi korkeakoulututkintoa ja työpaikka Nokialla. Ei sitten nirppanokkamiehiä kiinnostanut. Ystävättäreni on asunut jo vuosia ulkomailla.

Itseäni ei kiinnosta ihmisten koulutukset, tai voihan se kiinnostaa, mutta en siis sen vuoksi, tai siitä huolimatta, ole jonkun kanssa seurustellut, tai jättänyt seurustelematta. Kyllä siinä merkkaavat muut asiat, kuin koulutus.

Vierailija
94/96 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvinkin turnoff, mutta ei välttämättä täysi este.

Vierailija
95/96 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla. Erittäin vetävän näköinen ystävättäreni kertoi kaikilla treffeillä olevansa siivooja, vaikka oikeasti oli kaksi korkeakoulututkintoa ja työpaikka Nokialla. Ei sitten nirppanokkamiehiä kiinnostanut. Ystävättäreni on asunut jo vuosia ulkomailla.

Itseäni ei kiinnosta ihmisten koulutukset, tai voihan se kiinnostaa, mutta en siis sen vuoksi, tai siitä huolimatta, ole jonkun kanssa seurustellut, tai jättänyt seurustelematta. Kyllä siinä merkkaavat muut asiat, kuin koulutus.

Tuohan on yksistään fiksua. Tosi nätti matalasti koulutettu nainen on lompakkoloisen arkkityyppi.

Vierailija
96/96 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- voiko koulutustaso olla liian matala?

ei mitään peruskoulun jälkeen

- voiko koulutustaso olla liian korkea?

yli amk

- mikä olisi sinulle ideaali?

amis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan