Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko deittailemasi henkilön koulutus olla turnoff?

Vierailija
20.02.2022 |

- voiko koulutustaso olla liian matala?
- voiko koulutustaso olla liian korkea?
- mikä olisi sinulle ideaali?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut palavasti mieheen, joka on käynyt yksivuotisen kauppakoulun, ja mieheen, jolla on kaksi tohtorintutkintoa. Ongelma voisi olla vain se, ettei mitään tutkintoa ole.

Vierailija
2/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi liian kevyesti koulutetun kanssa treffeille. Kerran lähdin treffeille tekniikan tohtorin kanssa ja tajusin vasta treffeillä, että sehän on periaatteessa myös insinööri. Meinasi olla turn off, mutta onneksi tohtori on ihan eri juttu kuin tylsä perusinssi. Ollaan nykyisin naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs entinen miesystävä totesi, että ollaan samalla alalla. Opiskelin itse diplomi-insinööriksi ja mies oli siivousteknikko.

Vierailija
4/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi liian kevyesti koulutetun kanssa treffeille. Kerran lähdin treffeille tekniikan tohtorin kanssa ja tajusin vasta treffeillä, että sehän on periaatteessa myös insinööri. Meinasi olla turn off, mutta onneksi tohtori on ihan eri juttu kuin tylsä perusinssi. Ollaan nykyisin naimisissa.

Mikä koulutus ollaan-kirjoittajalla on?

Vierailija
5/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla valitettavasti;(

Vierailija
6/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä peruskoulu on ehdoton ei. Junttimaisimmat amisalat kanssa. 

Vierailija
7/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen puute on turn off.

Vierailija
8/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus tai ammatti ovat tietenkin paljon ihmistä määrittäviä tekijöitä ja vaikuttavat ihmiseen, mutta muut asiat vaikuttavat enemmän. Pisupäitä löytyy ihan kaikista koulutuksista, samoin tosi upeita ihmisiä.

Vierailija
9/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle mikä tahansa voi olla turn off. Paitsi miehen pituus, hiusten paksuus, tummuus, lihaksikkuus, rasvattomuus, silmälasittomuus, tyylikkyys, hygienia ja selitykset siitä, että haluaa vain sitoutuneen parisuhteen ja on ihan erilainen, kuin muut miehet.

Vierailija
10/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustaso ei sinällään ole relevantti kysymys. Tärkeämpää on mielestäni kyky kriittiseen ja analyyttiseen ajatteluun. Se ei riipu koulutuksesta, mutta toki antaa viitteitä asiaan.

Itsellä oli eräs tietty koulutus täysin turn-off. Swaippailin Tinderissä järjestään kaikki sen koulutuksen omaavat vasemmalle, vaikka kuinka olisi mukavan oloinen mies. Torjuin myös oikeassa elämässä kaikki sen koulutuksen omaavat suoraan miettimättä.

Ja silti kas vain, seurustelen nykyään tämän koulutuksen omaavan kanssa :D. Enkä voisi olla onnellisempi.

Vierailija
11/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, kun käy töissä. Ei juopottele. Ja elättää itsensä. Pitää huolta itsestään fyysisesti ja psyykkisesti.

Vierailija
12/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin sinkkuna liikaa lähihoitajia puoleeni. Aamulla liian usein heräsin semmoisen vierestä. Ei enää lähihoitaja kiitos.

Vierailija
13/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä peruskoulu on ehdoton ei. Junttimaisimmat amisalat kanssa. 

Samaa mieltä. Ehkä tyhmin koulutus on valehdeltu koulutus. Mies valehteli koulutuksekseen erään muotialan. Ihastuneena en halunnut ajatella tätä, mutta jälkikäteen kun näin, että valehtelee muustakin, niin alkoi epäilyttää kaikk8. Kertoi asiat kuin oletti minun haluavan ne kuulla. Jätti kertomatta kaiken, mistä oletti, etten pidä.

Vierailija
14/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy yleensä ollenkaan koulutuksesta tai ammatista, vaan haluan tutustua ihmiseen ihmisenä. Valitettavasti lähes kaikki haluavat alkaa myymään itseään niiden kautta ja se tympii. Se keskustelu voi viedä koko mielenkiintoisen keskustelun ihan hakoteille, kun toinen alkaa selittämään itsestään asioita kuin jossakin työhaastattelussa. En ole kiinnostunut sellaisista tiedoista, vaan haluaisin tutustua ihmisen ajatuksiin ensin muuten.

Kun itse on aikuinen hyvin pärjäävä, mutta tavallisesti elävä nainen, niin toisen koulutus 20-30 vuoden takaa ei ole ensimmäisten asioiden joukossa, joista on kiinnostunut.

Vierailija
15/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus ollaan-kirjoittajalla on?

YTM tienaan saman mitä insinöörikin.

Vierailija
16/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen romualalla yrittäjä ja paikkakuntani suurin veronmaksaja henkilökohtaisesti ja yrityksen puolella. Sain varmasti yli sata kertaa pakit tindereissä ja muissa sovelluksissa kun kysyttäessä kerroin ammatin. Siellä löytyy laatutietoista naista.

Kaverin kautta löysin vaimon.

Vierailija
17/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin uudelleen yhteen lapsuudessa tuntemaan mieheen, kun olimme molemmat yli neljäkymppisiä. Minulla ei siis ollut mitään tietoa hänen liikkeistään yläkoulun jälkeen, kunnes aloimme törmäämään aina silloin tällöin samassa paikassa.

Juttelimme monta kertaa pitkiä jutteluita ja juttelumme olivat todella mielenkiintoisia. Juttu luisti ja hiljaisia hetkiä ei tullut. Olimme jutelleet monta kertaa, kun tajusimme, että emme ole jutelleet esimerkiksi mitään siitä, mitä työtä teemme. Jollakin koulutus- tai ammattiasialla ei olisi ollut mitään merkitystäkään enää siinä vaiheessa, sillä tiesimme molemmat, että toisella oli elämässä asiat kunnossa.

Vierailija
18/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sanoa, että jos nainen on vaikka lääkäri minun ikäluokassani (35), niin ei hänestä minun kumppania tulisi. Eikä lääkäri minua huolisikaan. Olen itse AMK-koulutettu mies ja on ihan ok, jos nainen on vaikka perustason koulutettu. Mutta yläraja koulutukselle kyllä on, minkä jälkeen en enää tunne itseäni mieheksi tai suhteen tasavertaiseksi osapuoleksi.

Vierailija
19/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy sanoa, että jos nainen on vaikka lääkäri minun ikäluokassani (35), niin ei hänestä minun kumppania tulisi. Eikä lääkäri minua huolisikaan. Olen itse AMK-koulutettu mies ja on ihan ok, jos nainen on vaikka perustason koulutettu. Mutta yläraja koulutukselle kyllä on, minkä jälkeen en enää tunne itseäni mieheksi tai suhteen tasavertaiseksi osapuoleksi.

Eli edellytät, että naisen koulutustaso on alempi?

Vierailija
20/96 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ehkä samantasoinen. En osaisi varmaan jutella tarpeeksi sivistyneesti jonkun professorin kanssa ja osa maistereistakin on aika nirppanokkia. Itse amk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan