Kappaleenvaihdot kännykällä - ratkaisu
Monessa viestissä täällä harmitellaan, kun kappaleenvaihdot eivät onnistu kännykällä. Eli kun kahden tekstikappaleen välissä pitäisi olla tyhjä rivi, se ei onnistu.
Laittakaa siihen tyhjälle riville välilyönti, niin sitten toimii. Esim näin:
Kylläpä harmittaa, kun mies on idiootti ja ei huomioi minua. (rivinvaihto)
(välilyönti)
Taidan jättää sen.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:09"]Ooh, pakko testata! Oon pitkään joutunut käyttämään tätä pistekikkaa.
.
Eli tuota. Se näyttää kuitenkin hölmöltä ja häiritsee ainakin itseäni. Nyt testaan vinkkiä.
Kas näin. Toimiiko?
Testi.
:)
[/quote]
Juu noita pisteitä oon myös täällä nähnyt! Evoluutio pisteestä välilyönniksi tapahtukoon.
Ap
Jes!!! Kiitos ap! Nyt elämä hymyilee!!! :)))
T. 13
P.S. Miksen aiemmin hoksannut tätä? :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:11"]Jes!!! Kiitos ap! Nyt elämä hymyilee!!! :)))
T. 13
P.S. Miksen aiemmin hoksannut tätä? :D
[/quote]
Pisteen kuitenkin hoksasit, eli olit oikeilla jäljillä!!
Ap
Kenenkään teksteissä ei näy kappaleenvaihtoja, sori vaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:13"]Kenenkään teksteissä ei näy kappaleenvaihtoja, sori vaan.
[/quote]
Mulle näkyy kaikissa?
Nolottaa, etten pistekikan vakkarikäyttäjänä tajunnut koskaan testata välilyöntiä pisteen tilalla. Onneksi ap oli fiksumpi ja pisti vielä vinkin jakoon.
Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:13"]Kenenkään teksteissä ei näy kappaleenvaihtoja, sori vaan. [/quote] Mulle näkyy kaikissa?
[/quote]
Riippuu siitä, millä laitteella lukee. Katson tätä tietokoneelta, eikä kappaleenvaihtoja näy.
Voi että :DDD juu eli siis ei näy kappaleenvaihdot tietokoneella/täysversiosivulla näillä välilyönti- ja pistetyyleillä! Katsokaa vaikka itse tätä keskustelua niin, että ette ole mobiilisivulla :D hupsista.
No, ainakin omaan silmään ja kaikille mobiilisurffaajille näyttää hyvältä!
Ap
miten nuo kolmosen ehdotukset toimii?
moi.
moi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:21"]miten nuo kolmosen ehdotukset toimii?
moi.
moi.
[/quote]
TEIN NÄIN ILMAN VÄLILYÖNTEJÄ:
moi.
moi.
liian hankalaa. tyydyn siihen, että tietokoneella olevat joutuvat lukemaan sekavaa tekstiä, mutta itselleni näkyy hyvin :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:21"]miten nuo kolmosen ehdotukset toimii?
moi.
moi.
[/quote]
moi.
moi.
liian hankalaa. tyydyn siihen, että tietokoneella olevat joutuvat lukemaan sekavaa tekstiä, mutta itselleni näkyy hyvin :)
[/quote]
OK ELI VÄLILYÖNNIT NÄKÖJÄÄN EIVÄT PILAA KOODIN TOIMINTAA, KOKEILLAAN UUDELLEEN. TEIN NÄIN ILMAN F-KIRJAIMIA:
moi.moi.
Nyt? :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:23"]
moi.
moi.
[/quote]
moi.
moi.
[/quote]
OK ELI VÄLILYÖNNIT NÄKÖJÄÄN EIVÄT PILAA KOODIN TOIMINTAA, KOKEILLAAN UUDELLEEN. TEIN NÄIN ILMAN F-KIRJAIMIA:
moi.moi.
[/quote]
ÄITIII.
Voih! Mietin, että joku vaan kiusaa meitä sanomalla, ettei muka toimikaan. Noh, oli pakko klikata täysversioon katsomaan miltä tämän ketjun viestit siellä näyttää. Kaikki oli yhdessä pötkössä, eeeiihh! :D
En ole edes ajatellut, että näkymä voi olla eri. Eli kaikki av:lle aiemmin kirjoittamani viestit, joissa on huolellisella pistetekniikalla tehdyt välilyönnit onkin ollut vain yhtä kappaletta (ja lauseiden välissä pöhköjä tuplapisteitä) muille täysversion käyttäjille. Voih nolous.
No onneksi välilyöntitekniikan avulla viestimme näyttää paremmilta edes meille mobiili-ihmisille. :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:23"]
moi.
moi.
[/quote]
moi.
moi.
[/quote]
moi.moi.
[/quote]
Öö? :D Yritätkö noita siis p- ja br-tageja käyttää? Näyttää toimivan, mutta esimerkin saanti tänne ei oikein tunnu sujuvan. Niissähän täytyy joka riville kirjoittaa ne tagit ja niiden ympärille <> -merkit, myös minulle liian hankalaa, joten välilyöntitekniikka tekniikakseni jääköön.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:27"]Voih! Mietin, että joku vaan kiusaa meitä sanomalla, ettei muka toimikaan. Noh, oli pakko klikata täysversioon katsomaan miltä tämän ketjun viestit siellä näyttää. Kaikki oli yhdessä pötkössä, eeeiihh! :D
En ole edes ajatellut, että näkymä voi olla eri. Eli kaikki av:lle aiemmin kirjoittamani viestit, joissa on huolellisella pistetekniikalla tehdyt välilyönnit onkin ollut vain yhtä kappaletta (ja lauseiden välissä pöhköjä tuplapisteitä) muille täysversion käyttäjille. Voih nolous.
No onneksi välilyöntitekniikan avulla viestimme näyttää paremmilta edes meille mobiili-ihmisille. :)
[/quote]
Nojuu se pistetekniikka on kyllä pötkössä vähän ihmeellisen näköinen :D mutta lohduttaudutaan sillä, että suurin osa täällä varmaan kännykällä kirjoittaa, kun on tylsää!
Ap
Minä en osaa enkä ymmärrä noita br-juttuja, mitä lie. Tyydyn siis kappalejakoon välilyöntikikan kautta. Kunpa ylläpito tajuaisi vielä joku kaunis päivä korjata tämän epäkohdan. 2-sivunvaihtoviesteistä sentään päästiin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:33"]Minä en osaa enkä ymmärrä noita br-juttuja, mitä lie. Tyydyn siis kappalejakoon välilyöntikikan kautta. Kunpa ylläpito tajuaisi vielä joku kaunis päivä korjata tämän epäkohdan. 2-sivunvaihtoviesteistä sentään päästiin.
[/quote]
Kerro toki, mitä nämä 2-sivunvaihtoviestit ovat? Olen uusi täällä sivustolla ja olen tainnut missata?
Ap
Ooh, pakko testata! Oon pitkään joutunut käyttämään tätä pistekikkaa.
.
Eli tuota. Se näyttää kuitenkin hölmöltä ja häiritsee ainakin itseäni. Nyt testaan vinkkiä.
Kas näin. Toimiiko?
Testi.
:)