Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kappaleenvaihdot kännykällä - ratkaisu

Vierailija
06.07.2015 |

Monessa viestissä täällä harmitellaan, kun kappaleenvaihdot eivät onnistu kännykällä. Eli kun kahden tekstikappaleen välissä pitäisi olla tyhjä rivi, se ei onnistu.

Laittakaa siihen tyhjälle riville välilyönti, niin sitten toimii. Esim näin:

Kylläpä harmittaa, kun mies on idiootti ja ei huomioi minua. (rivinvaihto)
(välilyönti)
Taidan jättää sen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testing

Testing.

Vierailija
42/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://salakapakka.net/oppaat/html-ja-css-opas/html_opas_muuta.php

Tässä on linkki noihin p- ja br-tageihin, jos jollain on niin paljon aikaa ja mielenkiintoa, että jaksaa niitä kännykällä naputella. Niillä siis saa kappaleenvaihdot toimimaan :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

testing.

Does it work now?

Vierailija
44/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan onko laiteriippuvaista

Nyt

Vierailija
45/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:33"]Minä en osaa enkä ymmärrä noita br-juttuja, mitä lie. Tyydyn siis kappalejakoon välilyöntikikan kautta. Kunpa ylläpito tajuaisi vielä joku kaunis päivä korjata tämän epäkohdan. 2-sivunvaihtoviesteistä sentään päästiin.
[/quote]

Kerro toki, mitä nämä 2-sivunvaihtoviestit ovat? Olen uusi täällä sivustolla ja olen tainnut missata?

Ap
[/quote]

Aiemmin kun avasi ketjun (ainakin puhelimella) ei päässyt ensimmäistä sivua pidemmälle, vaikka sivuja olisi ollut enemmän. Sitten kaikki kirjoittivat viestikenttään "2", koska halusivat seuraavalle sivulle (kun kirjoitat ketjuun viestin, se avaa viimeisimmän sivun, eli sen missä uusin kirjoitettu viesti on). Ja kaikki ketjut täyttyivät turhista viesteistä, missä oli vaan 2 (tai jotain muuta, esim. pelkkä piste). Tuossa ongelmassa meni ihan liian pitkään, ennenkuin saivat korjattua. :|

Vierailija
46/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:42"]http://salakapakka.net/oppaat/html-ja-css-opas/html_opas_muuta.php

Tässä on linkki noihin p- ja br-tageihin, jos jollain on niin paljon aikaa ja mielenkiintoa, että jaksaa niitä kännykällä naputella. Niillä siis saa kappaleenvaihdot toimimaan :)

Ap
[/quote]

Kiitos, täytyypä perehtyä! :) -31

Vierailija
47/48 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko

tämä?

Vierailija
48/48 |