Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä miestenne sihteereistä?

Vierailija
06.07.2015 |

Onko miestenne työpaikoilla kauniita sihteeteitä? Puhuvatko niistä kotona? Oletteko nähneet niitä irl? Oletteko mustasukkaisia?
Haluan tietää olenko ihan tyhmä kun harmittaa suunnattomasti eräs kaunis sihteeri joka tekee mieheni kanssa töitä :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lähinna  CEO:lla on sihteeri aka toimitusjohtajan assistentti. Siksi aionkin estää oman mieheni urakehityksen, pidän huolta että toimaria hänestä ei tule ikinä. Pysyköön direktor- tasolla niin ei huolta näpsäköistä sihteereistä. Sen sijaan kollegat voivat olla myös harmin paikka; älykkäät miehet tuntevat usein vetoa älykkäisiin naisiin ja työpaikalla ollaan yhdessä melkein päivittäin 10 tuntia.Ja työmatkat päälle. Joten kylmä rinki tässä on perseessä opettaja-kotirouvalla.

Vierailija
2/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se on pettänyt mua ainakin kolmen sihteerin kanssa.. Ilmeisesti ihan tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sihteerinä eräälle lakimiehelle ja meillä on suhde :) 

Vierailija
4/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ihana. Kuuma kun mikä, ulkonäöllisesti vähän samaa näköä Brock O'Hurnin kanssa, vähemmillä lihaksilla ja vähän vähemmillä hiuksilla. Ei puhu kotona, vaikka mun puolesta sais puhuakin. Mustasukkainen olen, haluaisin minäkin tommosen sihteerin!

Vierailija
5/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti on raksalla töissä. Ei niillä ole sihteereitä.

Vierailija
6/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla miehellä on sihteeri, silloin ne ovat yleensä johdon assistentteja. Muilla on korkeintaan osaston yhteinen assari....

Vierailija
7/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen sihteeri on mies :D ja edellinen oli topakka vanhempi rouva.

Vierailija
8/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sihteeri. Enkä todellakaan sotkeudu työpaikan miehiin, kaikista vähiten siihen pomoon.

Vierailija
9/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sihteeri ja onhan ne jotkut työpaikan miehet ihania. Flirttiä riittää :)

Vierailija
10/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sihteeri, mutta en sekaannu työpaikkani miehiin.

Vierailija
11/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerin tehtävä onkin antaa ronttosta esimiehille. En tiedä yhtäkään paikkaa missä sihteeri ei olisi antanut ainakin suuhoitoa jollekin työkaverilleen.

Vierailija
12/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:26"]

Olen sihteeri, mutta en sekaannu työpaikkani miehiin.

[/quote]

Samoin, ovat noin 25-30 vuotta vanhempia joten ei kiitos. Yritystä on kyllä ollut heidän puoleltaan, mutta eivät ole onnistuneet :)