Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku äijä seuraa minua usein kaupassa, myymäläetsiväkö?

Vierailija
19.02.2022 |

Olen viime aikoina huomannut, että hyvin usein, kun menen lähikauppaani (suuri market kauppakeskuksessa), ilmaantuu jonkin ajan kuluttua sama äijä kyttäämään lähelleni. Hänellä ei ikinä ole mitään ostoskoria tai kärryjä, esittää vaan katselevansa hyllyjä, jos vilkaisen häneen. Onkohan tämä joku myymäläetsivä vai mikä? Hyvin epämiellyttävä tunne minulle tulee joka tapauksessa tästä tyypistä. Olen kyseisessä kaupassa asioinut vuosia, enkä todellakaan tiennyt olevani niin epäilyttävän näköinen, että minua pitäisi kytätä. Taidan siirtyä asioimaan toiseen kauppaan.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain maissa katsotaan laukut sisälle mentäessäkin. Ei se niin vaarallista ole, jos joku käskee näyttämään laukun kaupassa sisällä, jos ei kerran mitään ole varastanut.

Vierailija
82/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota seuraavan kerran puhelimen kamera valmiiksi ja ota kuva siitä stalkkerista. Sitten pyydät kauppiaan paikalle ja kysyt häneltä kuvan kanssa onko mies henkilökuntaa ja kerrot stalkkauksesta ja miten se ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleekö nöyränä alas katsellen sun perässäs ? Se on sun miehes joka lähti mukaan maksumieheks.

Vierailija
84/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain maissa katsotaan laukut sisälle mentäessäkin. Ei se niin vaarallista ole, jos joku käskee näyttämään laukun kaupassa sisällä, jos ei kerran mitään ole varastanut.

Joskus jonkun kilpailevan liikkeen tuote piippaa sisälle mentäessäkin.

Vierailija
85/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä henkilökuntaa katsomaan kameroista seuraako se muitakin. Näkeehän ne joka paikkaan nykyään.

Vierailija
86/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus jonkun kilpailevan liikkeen tuote piippaa sisälle mentäessäkin.

Tokmannin vaatteissa on hälyttimiä mitkä pitää leikata pois, ne on ommeltu vaatteisiin, eivät poista kassalla niitä.

Joskus kirjaston kirjat hälytti tosi usein kaupan kassalla, en tiedä vieläkö sitä tapahtuu, en ole aikoihin lainannut kirjastosta mitään.

Vierailija
87/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua seuraa vartijat ja kyselee kaupan kassa aina henkkareita. Sen takia koska olemukseni ja kävelytyylini on todella itsevarmaa ja näytän itsekin joltain "vartijalta ja kovikselta" kuulemma muiden kertoman perusteella. Mutta ei se itseäni häiritse kun en tee mitään väärää.

Vierailija
88/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö AP sinua stalkkaa sama mies kahden vuoden jälkeen?

Vierailija
89/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T Ota kuva ja tee stalkkerista ilmoitus kauppaan. Valita epäasiallisesta käytöksestä. Vaihda kauppaa. Isoissa ostareissa on yleensä vaihtoehtoja.

Vierailija
90/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartijoista ja myymäläetsivistä kannattaa aina tehdä valitus kauppaan. Itsekin olen tehnyt ja teen tulevaisuudessakin. Suurin osa heistä on tunnetusti rassenasseja.

Kiitos tiedosta, näin teen. Meidän lähikaupassa on kaksi tummempaa kaveria vartijana. 

Vierailija
91/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämpi vatsakas vanhempi mies kulki sinnikkäästi koko ajan perässäni kaupassa ja suositteli mitä tuotteita minun kannattaisi ostaa. Lopulta hermostuin mieheen ja sanoin, että kun katsoo herran vatsan seutua ei kannattaisi ainakaan ostaa sitä mitä hän suosittelee. Lopulta mies jätti minut rauhaan. Jälkeen päin tunsin vähän huonoa omaatuntoa siitä, että taisin sanoa vähän pahasti enkä ollut tarpeeksi kehopositiivinen.

Vierailija
92/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa kaapelikela hälyttää. Mulle käy näin kun käyn ostamassa elektroniikkatarvikkeita ja menen sitten ruokakauppaan.

Vierailija
93/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tehty ilmoitus. Joku nuori nainen väitti että seuraan. Voi näitä nykyajan prinsessoja.

Vierailija
94/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijoilla harvoin on ihmistuntemusta. Kerrankin eräs humalainen vähän mölisi nälkäänsä kassalla, vartija tuli paikalle ja alkoi haastamaan riitaa, seisoi miehen naaman edessä irvistelemässä ja vänkäämässä ja siitä eskaloitui kunnon iso riita.

Sen sijaan olisi voinut asiallisesti selittää miksi käytös on huonoa ja pitäisi nyt olla hys hys ja tsempata odottamaan omaa vuoroaan.

Vierailija
95/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulilaudan jonne kuvaamassa peppuja

Vierailija
96/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mustat vaatteet. Heitä oli kaksi hujoppia. Totinen tuijottava katse molemmilla suu viivana. Kädet selän takana, suora ryhti. Hyllyjen välistä samaan aikaan esille. Aivan kuin toimintaelokuvasta. Naurettavaa.

Kassalle toinen jotenkin rynni edelleni ja tuli alle metrin etäisyydelle. 

😂

Vierailija
97/97 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oikea varas on voinut väittää vartijalle että olet varas, saadakseen huomion pois itsestään jotta pääsee itse varastelemaan rauhassa.