Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt kaikki vinkit kehiin kuinka olla itse rauhallisuus kun mies kotiutuu "pilkkireissultaan"
19.02.2022 |
Soitin hämärän tultua hiukan ihmetellen missä se mieheni viipyy, ja selvästi oli umpikännissä. Kaverinsa kyydillä oli, että ei onneksi itse autoile. Oli sovittu, että mies olisi nyt illalla kylvettänyt vauvan ja katsonut häntä sen aikaa, että minä olisin päässyt käymään lenkillä ja sitten rauhassa saunassa, mutta eipä se vaan sitten sopinutkaan.
Olen nyt melko raivona, mutta raivoamisella en saavuta tänä yönä mitään, joten nyt kiltit neuvoja kuinka olla zen ja itse rauhallisuus ja tyyneys jahka tämä helmi kotiutuu.
Kommentit (2)
Ota hotellihuone ja mene vauvan kanssa sinne yöksi. Helmesi saa sitten rauhassa potea krapulaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla auttaa ajatus, että seuraavaksi on minun vuoro. Se voi olla huomenna tai myöhemmin. Mutta seuraavana on minun vuoro. Sen ilmoitan aina myös miehelle. Hän on sen verran älykäs, että ei kehtaa jättää huomioimatta kun sanon. Tällä jaksan eteenpäin, olkoon mikä tahansa ja ei harmita enää niin paljoa.