Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset ei pidä musta :(

Vierailija
05.07.2015 |

Todella harva tai ehkä 30% sadasta tykkää musta. Olen tajunnut, että ei se voi olla heistä kiinni, että kyllä se on mussa se "vika" jonka takia mua syrjitään ja katsotaan pahasti.

Mikä se voisi olla? Kyselkää piirteitäni niin vastailen, jospa sitten tajuaisin mikä mussa ärsyttää :(

Eilen oli taas todella harmillinen päivä, sain kuulla äidiltäni, että sukulaisiamme oli tulossa kylään ja hän pyysi minutkin paikalle. Noh, kukaan ei oikein taas puhunut kanssani mitään, eikä pyydetty mukaan juttuihin. Esimerkiksi nämä kaikki serkut/sukulaiset ovat keskenään kavereita Facebookissa ja he kaikki loputkin laittoivat eilen siskolleni kaveripyynnöt menemään, mutta mulle ei tullut pyyntöjä vaikka profiilini on ihan yhtä näkyvillä kun muidenkin. 

Olin myös eräällä kurssilla jossa suurin osa ei halunnut jutella kanssani/ keskeyttivät minut aina tai puhuivat päälle, eivät tervehdi ja katsovat pitkin nenänvarttaan, mutta miksi? :(

Sitten on se 30% ketkä minusta pitävät ja he sitten todellakin pitävät ja sanovat, että olen ihana ja sydämellinen ja kiltti jne, mutta miksi silti suurinosa minua inhoaa?

Olen kaikille yhtä kiltti ja hymyilen aina, en ikinä hauku ketään, enkä riitele, joten mikähän minussa ärsyttää? Ehdotuksia? 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla silmlasit, minkä väriset silmät, pituus, hiustesi pituus, paino, vaatetus?

Vierailija
2/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät pidä valkoinen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:18"]

Onko sinulla silmlasit, minkä väriset silmät, pituus, hiustesi pituus, paino, vaatetus?

[/quote]

En tiedä kysyitkö näitä vitsillä :D Mutta, ei ole, ruskeat silmät, 176, pitkä tukka, olen hoikka ja tavalliset? vaatteet. Peittävät vaatteet kesät talvet. Ap

Vierailija
4/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:20"]

[/quote]

En tiedä kysyitkö näitä vitsillä :D Mutta, ei ole, ruskeat silmät, 176, pitkä tukka, olen hoikka ja tavalliset? vaatteet. Peittävät vaatteet kesät talvet. Ap

[/quote]Tosissani kysyn. En voi ymmärtää miksi kukaan ei halua olla tekemisissä kanssasi. Todella outo juttu!

Vierailija
5/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla liian nätti ja näyttävä ja sen takia yrittävät vähätellä hylkimällä sinua.

Vierailija
6/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo. liian nätti ja liian kaunis.

Voisitko seurustella minun kanssa vaikka olen 160cm .pitkä mies?

Vierailija
7/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:23"]

Saatat olla liian nätti ja näyttävä ja sen takia yrittävät vähätellä hylkimällä sinua.

[/quote]

En kyllä usko, koska en mielestäni ole ja tuskin muidenkaan mielestä :) Ap

Vierailija
8/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ujo? Ujosta ihmisestä voi saada helposti ylimielisen vaikutelman.

Vierailija
9/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, kuin sulla ap ja olen aikuinen, perheellinen nainen. En tiedä miksi, kai olen vaan jotenkin todella ärsyttävä tahtomattani :( Onneksi on perhe. 

Vierailija
10/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 prossaa sadasta :D

Ehkä tyhmyys on se syy, jos ei pidetä. En minä ainakaan jaksaisi kauan jutella ihmisen kanssa, joka kertoo osuuksista "prossaa sadasta". 

Vierailija
11/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:24"]

Tuo. liian nätti ja liian kaunis.

Voisitko seurustella minun kanssa vaikka olen 160cm .pitkä mies?

[/quote]

Jos kemiat kohtaisi ja olisin sinkku, niin miksikäs ei :) Ap

Vierailija
12/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä usko mihinkään "kemioihin" tai vaistoihin tms. mutta tämmöisissä tapauksissa pidän mahdollisena, että ihmisillä on jokin tiedostamaton arviointikyky jolla he muodostavat käsityksen toisten ihmisten luonteesta. Käsitys voi tietysti olla vääräkin, koska tekeehän ihmiset muutenkin joskus vääriä havaintoja ja johtopäätöksiä, mutta yleensä se on kai oikeansuuntainen, koska muuten sellainen arviointitapa ei olisi säilynyt ihmisissä sukupolvesta toiseen.

Yksi mikä karkottaa monia, on liika kiltteys. Ihmisillä on yleensä hauskempaa ja he viihtyvät paremmin, jos joskus vähän rikotaan sopivaisuuden rajoja. Vrt. esim. standup-koomikot: heidän vitsinsä on melkein aina hieman "ilkeitä" tai naljailevia. Pelkästä hymyilystä ja koiranpennun silittämisestä ei saa ihmisille hauskaa meininkiä yhteiseen ajanviettoon.

Vierailija
13/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa voi olla puolia joita et itse tiedosta, esim miksi kenenkään pitäisi hymyillä koko ajan ja olla aina kiltti kaikille kuten sanoit? Miksei voi olla sellainen kuin on eikä tähdätä kaikkea energiaansa muiden miellyttämiseen?

Vierailija
14/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

70 %:lla yli 15-vuotiaista suomalaisista on silmälasit...

Vierailija
15/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:26"]

Oletko ujo? Ujosta ihmisestä voi saada helposti ylimielisen vaikutelman.

[/quote]

Hmm, ehkä vähän tuntemattomien seurassa mutta en kyllä tuttujen kesken. :) ap

Vierailija
16/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että jokin sinussa ärsyttää?

Jotkut ihmiset kyttäävät jatkuvasti kohtelevatko muut heitä huonosti, ja itse tulen varovaiseksi näiden lähettyvillä. Tiedän, että yksikin virhe tai väärä sanani tulkitaan loukkaukseksi. Siksi mieluummin välttelen näitä ihmisiä.

Toinen selitys: olet ujon ja varautuneen oloinen, siksi ihmiset eivät osaa lähestyä ja olla luontevasti.

Vierailija
17/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:27"]

30 prossaa sadasta :D

Ehkä tyhmyys on se syy, jos ei pidetä. En minä ainakaan jaksaisi kauan jutella ihmisen kanssa, joka kertoo osuuksista "prossaa sadasta". 

[/quote]

Kuka onkaan tyhmä? Kyllä noin voi ihan hyvin sanoa, se kertoo että otoskoko on riittävän suuri. Esim. 30 % 15:sta ei olisi niin luotettava.

Vierailija
18/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:23"]Saatat olla liian nätti ja näyttävä ja sen takia yrittävät vähätellä hylkimällä sinua.
[/quote]
No tän ainakin kaikki muijat näissä aloituksissa haluaa kuulla.

Vierailija
19/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:29"]

En yleensä usko mihinkään "kemioihin" tai vaistoihin tms. mutta tämmöisissä tapauksissa pidän mahdollisena, että ihmisillä on jokin tiedostamaton arviointikyky jolla he muodostavat käsityksen toisten ihmisten luonteesta. Käsitys voi tietysti olla vääräkin, koska tekeehän ihmiset muutenkin joskus vääriä havaintoja ja johtopäätöksiä, mutta yleensä se on kai oikeansuuntainen, koska muuten sellainen arviointitapa ei olisi säilynyt ihmisissä sukupolvesta toiseen.[/quote]

Tästä käytetään myös nimitystä ihmistuntemus.

Vierailija
20/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:29"]

Sussa voi olla puolia joita et itse tiedosta, esim miksi kenenkään pitäisi hymyillä koko ajan ja olla aina kiltti kaikille kuten sanoit? Miksei voi olla sellainen kuin on eikä tähdätä kaikkea energiaansa muiden miellyttämiseen?

[/quote]

Minä olen sellainen kuin olen, hymyilen aina koska mulla on hyvä olla :) En siis väännä mitään tekohymyä. Ja en myöskään väkisin miellytä ketään, olen vain oma itseni. Ap :)