Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

172cm, mitat:102/72/100, kuppikoko 80E - paino?

Vierailija
15.06.2015 |

Mitä veikkaatte painoksi otsikon mitoilla? Kannattaisiko joitakin mittoja pienentää tms? Millaisia teidän mitat ovat? Mitä väliä tällaisella on? Odottelen vastauksia ja kysymyksiä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, mikä nainen. Kiinnostaisi kovasti...

Vierailija
2/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:15"]

Sinulla on oikeasti tuon pituiseksi naiseksi aika kapea vyötärö, mikä on terveyden ja tietysti ulkonäönkin kannalta hyvä. Moni lyhyempi tai tasapaksuisempi ei hahmota sitä, minkä kokoinen oikeasti olet ja siksi moni arvaa yläkanttiin. Metrin levyinen takapuoli kuulostaa hurjalta, mutta itsellä ainakin ison pepun parina kapeat reidet. Noiden mittojen perusteella painosi voi mielestäni olla mitä vain 65-80kg väliltä. Itse olisin veikannut 70-75kg.

[/quote]

Pituiseksi? Minä olen 176 cm ja vyötärö 67 cm. Ihan perussavolainen paksuperse, mutta normaalipainoinen. Outoja juttuja täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön paksuus ei mene ruumiin pituuden vaan mahan paksuuden mukaan. Etenkin jos on perseestä lihovaa tyyppiä, vyötärö voi olla hyvinkin kapea.

Vierailija
4/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90kg?

Vierailija
5/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:30"]

Kiitos myös sinulle numero 19! Itsekin vaikea välillä hahmottaa omaa kokoa... Olenhan minä pitkähkö ja en mikään pienikokoinen, mutta toisaalta on niitä kurveja ja jalat ja kädet suht kapeat. Vaatekoot vaihtelevat hyvin paljon, joka myös luo osaltaan hämmennystä pitäisikö itselleen tehdä jotain. Juuri nyt minulla on päällä Zaran sopivat koon 38 housut ja välillä taas tuntuu joissakin malleissa jopa koko 42 kirraavan. Etenkin sellaisissa malleissa, joissa "haaraosa" (osa ennen kuin lahkeet alkaa) on lyhyt ja peppu ei mahdu kokonaan housuihin. Paidoissa koot ovat yleensä jostain syystä hieman pienemmät tuosta eli 36-40. Ja S-koosta L-kokoon. Eipä nämä numerot ja kirjaimet taida mitään absoluuttista totuutta antaa :D Mutta kyselinpä huvikseni kun ihmettelin näitä kokoja aamulla yhden asian tiimoilta... -Ap

[/quote]

Olen huomannut saman, huosut ikään kuin loppuvat kesken. Mahtuvat loppuun asti, mutta eivät peitä peppua. Itse viihdyn korkeavyötäröisissä housuissa ja niitä on nykyään aika harvassa. Ongelmani on kapet reidet, mutta suht paksut pohkeet. Rakennekysymys. Meitä on moneksi ja toivon, että jokainen tulisi siniuksi oman kroppansa kanssa. Ei tarvitsi olla tyytyväinenkään, vaan sinut. Meitä on monen kokoisia ja tietysti näkyvillä usein vain ne täydellisimmät. Siltä naisten yhteissauna paljastaa KAUNIIN totuuden: Meitä on monen pituisia, monen mallisia, ja silti kaikki ihania ja arvokkaita. 

Vierailija
6/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 174cm, 65kg ja mitat 105-71-91, joten olisin veikannut että painat lähes saman verran. Minulla on leveät hartiat ja näytän hyvin sopusuhtaiselta ja normaalipainoiselta. Varmasti näytät hyvältä, eikä tarvitse tehdä mitään jos olet itse tyytyväinen!

Vierailija
7/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin muuten mitat ly-vy-ry -järjestyksessä, eli lantio rintaa leveämpi mutta leveät hartiat tasapainoittavat isoa alaosaani.

- 26

Vierailija
8/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:30"]Kiitos myös sinulle numero 19! Itsekin vaikea välillä hahmottaa omaa kokoa... Olenhan minä pitkähkö ja en mikään pienikokoinen, mutta toisaalta on niitä kurveja ja jalat ja kädet suht kapeat. Vaatekoot vaihtelevat hyvin paljon, joka myös luo osaltaan hämmennystä pitäisikö itselleen tehdä jotain. Juuri nyt minulla on päällä Zaran sopivat koon 38 housut ja välillä taas tuntuu joissakin malleissa jopa koko 42 kirraavan. Etenkin sellaisissa malleissa, joissa "haaraosa" (osa ennen kuin lahkeet alkaa) on lyhyt ja peppu ei mahdu kokonaan housuihin. Paidoissa koot ovat yleensä jostain syystä hieman pienemmät tuosta eli 36-40. Ja S-koosta L-kokoon. Eipä nämä numerot ja kirjaimet taida mitään absoluuttista totuutta antaa :D Mutta kyselinpä huvikseni kun ihmettelin näitä kokoja aamulla yhden asian tiimoilta... -Ap
[/quote]

Jos oot timmi etkä ns laiha läski (mikä on helvetin ruman näköstä) niin bueno. Siis jos et urheile ni painu salille, treenaa vähintään vuosi niin alat olla ok.

Vierailija
9/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]

Vyötärön paksuus ei mene ruumiin pituuden vaan mahan paksuuden mukaan. Etenkin jos on perseestä lihovaa tyyppiä, vyötärö voi olla hyvinkin kapea.

[/quote]

Vyötärön ympäryksen mitta määräytyy luuston mukaan (ellei liikaa läskiä) ja 72cm on oikein hyvä mitta 172 cm pituiselle. Eri asia, jos kyseessä olisi 150cm nainen. 

Vierailija
10/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitta rintojen alta? Ei varmasti ole n. 85 cm. Eli rintaliivikokosi ei silloin voi olla 80E vaan esim. 75F!!!

Omat mittani olivat pari vuotta sitten 170/74 ja rintsikat 70D. Pienirintainen olen, mutta vähäsen läskilläkään ei ole noin isoa ympärystä!

Vierailija
11/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:56"]

[/quote]

Vyötärön ympäryksen mitta määräytyy luuston mukaan (ellei liikaa läskiä) ja 72cm on oikein hyvä mitta 172 cm pituiselle. Eri asia, jos kyseessä olisi 150cm nainen. 

[/quote]

Ihan hyvä mitta toki, mutta ei mikään kapea tuon pituiselle vaan täysin tavallinen. Sitten toki kapea, jos ap on ylipainoinen.

Vierailija
12/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun BMI oli minulla tasan 25, vyötärön ympärys oli minulla 72 cm. Olen 170-senttinen.

Nyt kun olen laihtunut noin 12 kiloa, vy on 65 cm.

Vierailija
13/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

80kg
Ei tarvi pienentää jos ei iso perä haittaa. Itselläni sellainen myös ja kun mies siitä niin pitää niin pitäkööt ;)
Hyvä tiimalasi vartalo ja sulla terveellinen vyötärö!

Vierailija
14/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis omat mittani ennen raskautta 162cm ja 65kg 98-66-99

Vierailija
15/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvioisin 80 kg ja sitä pitäisi saada alas, koska on ylipainoa. Alle 70 kg olisi hyvä.

Vierailija
16/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 kg. Ihan hyvältä kuulostaa, kun on noin tiimalasimallinen.

Vierailija
17/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan n. 70kg. Tissit ja perse varmaan olleet ns. luonnostaan tuota kaliiberia ja vyötärö ehkä hiukan kasvanut lapsien myötä, mutta ei tosiaan paljoa.

m 45

Vierailija
18/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan 70kg ja että käytät vääränkokoisia rintaliivejä.

Vierailija
19/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 kg, vähän siis liikaa painoa, paitsi jos on lihasta.

Vierailija
20/31 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perää saa minusta jonkun verran olla :D Miksi väärän kokoiset liivit numero 7? Rinnan alta mitta on 80 cm ja rinnan päältä 102, jolloin erotus on tuon 22 cm ja siten E-kuppi. Enkö tiedä jotain seikkaa..? Kiinnostavia arvauksia tullut. - Ap