Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ei pidä musta :(

Vierailija
05.07.2015 |

Todella harva tai ehkä 30% sadasta tykkää musta. Olen tajunnut, että ei se voi olla heistä kiinni, että kyllä se on mussa se "vika" jonka takia mua syrjitään ja katsotaan pahasti.

Mikä se voisi olla? Kyselkää piirteitäni niin vastailen, jospa sitten tajuaisin mikä mussa ärsyttää :(

Eilen oli taas todella harmillinen päivä, sain kuulla äidiltäni, että sukulaisiamme oli tulossa kylään ja hän pyysi minutkin paikalle. Noh, kukaan ei oikein taas puhunut kanssani mitään, eikä pyydetty mukaan juttuihin. Esimerkiksi nämä kaikki serkut/sukulaiset ovat keskenään kavereita Facebookissa ja he kaikki loputkin laittoivat eilen siskolleni kaveripyynnöt menemään, mutta mulle ei tullut pyyntöjä vaikka profiilini on ihan yhtä näkyvillä kun muidenkin. 

Olin myös eräällä kurssilla jossa suurin osa ei halunnut jutella kanssani/ keskeyttivät minut aina tai puhuivat päälle, eivät tervehdi ja katsovat pitkin nenänvarttaan, mutta miksi? :(

Sitten on se 30% ketkä minusta pitävät ja he sitten todellakin pitävät ja sanovat, että olen ihana ja sydämellinen ja kiltti jne, mutta miksi silti suurinosa minua inhoaa?

Olen kaikille yhtä kiltti ja hymyilen aina, en ikinä hauku ketään, enkä riitele, joten mikähän minussa ärsyttää? Ehdotuksia? 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:51"]

Millainen siskosi on?

[/quote]

Hmm, noh ainakin meistä on sanottu monesti, että olemme kuin yö ja päivä :) Ap
[/quote]

Tämän asenteen takia susta ei tykätä. Sori.

Vierailija
42/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:51"] Millainen siskosi on? [/quote] Hmm, noh ainakin meistä on sanottu monesti, että olemme kuin yö ja päivä :) Ap [/quote] Tämä. Haiskahtaa provolta. Ap kaunotar ja sisko tämän vastakohta?

[/quote]

Hmh, enhän ole missään vaiheessa sanonut olevani kaunotar! :/ Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:51"] Millainen siskosi on? [/quote] Hmm, noh ainakin meistä on sanottu monesti, että olemme kuin yö ja päivä :) Ap [/quote] Tämän asenteen takia susta ei tykätä. Sori.

[/quote]

Meistä on sanottu, en minä ole sanonut. Ap

Vierailija
44/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ketään ei syrjitä kauneuden takia, vaikka moni av:lla niin tuntuu olettavan, ylimielisyys asia erikseen.

Tympeä ilme, ylimielinen, vittuuntunut olemus, epäsosiaalinen, tylsä, ikävä, typerät jutut?
Syy voi olla mikä tahansa, mahdoton sanoa jonkun keskustelupalstan perusteella.

Vierailija
45/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu valitteli samaa, hän ei itse huomaa miten kyllästyttää ihmiset ympärillään papattamalla lapsistaan, miehestään, dieteistään, sukulaisistaan, sairauksistaan tai nuoruuden "villeistä" tempauksista. Aina samat jutut, tylsä.

Vierailija
46/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan liian tavallinen ja huomionkipeä.

Vierailija
47/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl jotenkin tajuun miksi 70% ei niin välitä susta.

Vierailija
48/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:17"]

Oot varmaan liian tavallinen ja huomionkipeä.

[/quote]

En ole huomionkipeä ja en tykkää olla huomion keskipisteenä, enkä kyllä ikinä oikein olekkaan :) Ap

Vierailija
49/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:17"]

Mä kyl jotenkin tajuun miksi 70% ei niin välitä susta.

[/quote]

Kerro ihmeessä, sitähän juuri kysyin :) Ap

Vierailija
50/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain hiljainen. Jotkut ihmiset eivät huomioi hiljaisia ihmisiä. Ja sitten on niin, että kaikki eivät voi pitää kaikista. Eikä tarvitsekaan.

Vierailija
51/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot ruma

Vierailija
52/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:46"]

Onko AP Kymenlaaksosta?

[/quote]

En :) Ap

[/quote]Olisit kuvailusi perusteella osunut erääseen noin parikymppiseen tyttöön, joka hymyilee aina kuin aurinko.

Vierailija
53/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset hyötyisivät kaverinasi olosta? Mitä annettavaa sinulla on muille?

Mieti vastaus tähän kysymykseen, niin ymmärrät, miksi sinulla ei ole kavereita.

Vierailija
54/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:16"]

Todella harva tai ehkä 30% sadasta tykkää musta. Olen tajunnut, että ei se voi olla heistä kiinni, että kyllä se on mussa se "vika" jonka takia mua syrjitään ja katsotaan pahasti.

Mikä se voisi olla? Kyselkää piirteitäni niin vastailen, jospa sitten tajuaisin mikä mussa ärsyttää :(

Eilen oli taas todella harmillinen päivä, sain kuulla äidiltäni, että sukulaisiamme oli tulossa kylään ja hän pyysi minutkin paikalle. Noh, kukaan ei oikein taas puhunut kanssani mitään, eikä pyydetty mukaan juttuihin. Esimerkiksi nämä kaikki serkut/sukulaiset ovat keskenään kavereita Facebookissa ja he kaikki loputkin laittoivat eilen siskolleni kaveripyynnöt menemään, mutta mulle ei tullut pyyntöjä vaikka profiilini on ihan yhtä näkyvillä kun muidenkin. 

Olin myös eräällä kurssilla jossa suurin osa ei halunnut jutella kanssani/ keskeyttivät minut aina tai puhuivat päälle, eivät tervehdi ja katsovat pitkin nenänvarttaan, mutta miksi? :(

Sitten on se 30% ketkä minusta pitävät ja he sitten todellakin pitävät ja sanovat, että olen ihana ja sydämellinen ja kiltti jne, mutta miksi silti suurinosa minua inhoaa?

Olen kaikille yhtä kiltti ja hymyilen aina, en ikinä hauku ketään, enkä riitele, joten mikähän minussa ärsyttää? Ehdotuksia? 

[/quote]

Jos 30% ihmisistä pitää sinusta niin olet tosi pidetty ihminen. Sellaista ihmistä, josta kaikki pitäisivät ei olekaan eikä ole sellaisiakaan ihmisiä, joista kukaan ei pitäisi. Kaikille on joku.

Vierailija
55/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ehkä vähän tylsältä, jopa täällä? Vastaukset lyhyitä ja sellaisia "joo juu kiva :) tai "voihan höh aijaa :(". Siinä ei ole mitään vikaa vaikka olisitkin tasainen/rauhallinen/tylsä. Mutta monet ihmiset eivät pidä sellaisesta. Pidä siis kiinni niistä jotka pitävät sinusta ja jätä omaan arvoonsa ne jotka eivät ! :)

Vierailija
56/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:29"]

En yleensä usko mihinkään "kemioihin" tai vaistoihin tms. mutta tämmöisissä tapauksissa pidän mahdollisena, että ihmisillä on jokin tiedostamaton arviointikyky jolla he muodostavat käsityksen toisten ihmisten luonteesta. Käsitys voi tietysti olla vääräkin, koska tekeehän ihmiset muutenkin joskus vääriä havaintoja ja johtopäätöksiä, mutta yleensä se on kai oikeansuuntainen, koska muuten sellainen arviointitapa ei olisi säilynyt ihmisissä sukupolvesta toiseen.

Yksi mikä karkottaa monia, on liika kiltteys. Ihmisillä on yleensä hauskempaa ja he viihtyvät paremmin, jos joskus vähän rikotaan sopivaisuuden rajoja. Vrt. esim. standup-koomikot: heidän vitsinsä on melkein aina hieman "ilkeitä" tai naljailevia. Pelkästä hymyilystä ja koiranpennun silittämisestä ei saa ihmisille hauskaa meininkiä yhteiseen ajanviettoon.

[/quote]

Tämä varmaan osuu aika oikeaan. Suurin osa ihmisistä on suhteellisen aivottomia ja etsivät toisista vain välitöntä hyötyä, kuten hetken viihdykettä. Lisäksi ap:ta todennäköisesti kadehditaan ulkonäön ja tietynlaisen hillityn esiintymisen vuoksi. Itse kärsin aikoinani samasta asiasta kuin ap, mutten enää. Sellaisiakin ihmisiä on, jotka arvostavat toista aidosti, mutta heitä on vähän ja vaikea löytää.

Vierailija
57/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on ap hyvin jos 30% ihmisistä susta pitää. Itse arvioisin oman prosenttini 1-2% luokkaan :D 

Omassa tapauksessani tiedän miksi minusta ei pidetä. Olen hyvin introvertti ja intuitiivinen, toisaalta myös äänekäs ja tyyliltäni kai jotenkin päällekäyvä. Minua usein suorastaan pelätään, esim. töissä, koska en osaa sellaista pehmeää sosiaalisuutta vaan töksäyttelen asiani aina suoraan vaan. 

Toisaalta eipä tämä minua haittaa, olen jo sen verran vanha etten enää kaipaa yhtään ihmisten suosiota tai seuraa. Saan olla vapaasti mikä olen, ja muut saa vapaasti ajatella minusta mitä nyt ajattelevat. Ihan sama.

Vierailija
58/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:47"]

Kuulostat ehkä vähän tylsältä, jopa täällä? Vastaukset lyhyitä ja sellaisia "joo juu kiva :) tai "voihan höh aijaa :(". Siinä ei ole mitään vikaa vaikka olisitkin tasainen/rauhallinen/tylsä. Mutta monet ihmiset eivät pidä sellaisesta. Pidä siis kiinni niistä jotka pitävät sinusta ja jätä omaan arvoonsa ne jotka eivät ! :)

[/quote]

Tämä kyllä osui ja upposi, saattaa vaikka johtuakkin tästä? :) Ap

Vierailija
59/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Jos 30% ihmisistä pitää sinusta niin olet tosi pidetty ihminen. Sellaista ihmistä, josta kaikki pitäisivät ei olekaan eikä ole sellaisiakaan ihmisiä, joista kukaan ei pitäisi. Kaikille on joku.

[/quote]

En tiedä onko se sama asia miten tuon ilmaisin mutta piti kirjoittaa aloitukseen, että ehkä noin kolme ihmistä kymmenestä pitää minusta? Ap :)

Vierailija
60/63 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun miehes vika. Sen takia kukaan ei halua sinua tavata. Jätä se niljake.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi