Lue keskustelun säännöt.
Mies suuttui, koska en halunnut syödä jäätelöä samasta kulhosta
05.07.2015 |
Ehdotin, että hellepäivän kunniaksi otetaan jäätelöä. Mies innostui ja meni hakemaan ison soppalautasen Aino-jäätelöä ja pari lusikkaa siihen. Sanoin kiitos kulta mutta mielummin söisin omasta kulhosta ja lähdin hakemaan sellaista. Mies suuttui, koska olen aina "nipottaja" ja turha kuulemma odottaa mitään romantiikkaa. Vaikka ihan nätisti sanoin.
Ei ole ensimmäinen kerta samasta aiheesta. Ja aina riitä. Mä tahdon oman kulhon kun oon hitaampi syömään ja tahdon syödä omaa tahtia jäätelöni. Musta jätski soppakulhosta on vähän epäkäytännöllinen ja varsinkin sulanutta loppua on jotenkin ällö kaapia kilpaa.. Oonko outo? :/
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:16"]En mä ihmettele, että avioliitoista 43% purkautuu. Jos asenne on se, että minä teen mitä tahdon (enkä varmasti tee sun mieliksi mitään niin kamalaa kuin syön samasta kulhosta jäätelöä) niin erojahan siinä tulee. Varsinkin naisilla näkyy olevan tätä asennetta, minä haluan ja minä teen. Sitten samaan aikaan oletetaan miehen joustavan ja tekevän ikäviä asioita miellyttääkseen vaimoaan. Miten sellaista voi vaatia toiselta jos itsekään ei moiseen pysty? Kyllä se kuulkaa niin on, että parisuhteessa on kummankin osapuolen joskus joustettava. Ja taivuttava jopa syömään samasta kulhosta jäätelöä. Ei siihen kuole, mutta sillä voi tuoda hyvää mieltä sille omalle puolisolle. [/quote] Ei tarvi syödä samasta koulusta ja on kyllä kumma liitto jos siihen kaatuu. Mutta jokainen tavallaan.
[/quote]
Ei se kaadu siihen syömiseen tai syämättömyyteen vaan siihen että toisen osapuoli on itsekäs ja haluaa aina tehdä kuten itse haluaa. Hällä pitää aina olla hyvä mieli, viis muista. Se on se asenne. Toisesta välittävä ihminen voi joskus joustaa ja tehdä toisen mieliksi. Itsekäs ihminen ihmettelee että miksi muka mun pitäis muka tehdä jotain sellaista mistä en tykkää. Kun miehenhän se pitää mua miellyttää ja tehdä kaikki aina niin kuin MINÄ haluan. Eihän sitä nyt nainen voi miestä miellyttää. Ei, ei ikinä. Ja muut itsekkäät komppaa näitä naisia netissä. Sun ei tosiaan tarvi tehdä mitään mitä et halua, kyllä miehen pitäis tietää että sä et tykkää ja tehdä kuten sä haluat. On se nyt kamala mies kun kuvitteleee että asiat voitas joskus tehdä niin kuin se haluaa. Itsekäs äijä, jätä se sika heti! Ja vielä ketaa suuttua, kun ensin pahoitti sun mielen tuomalla sulle jäätelöä yhteisellä kipolla. Sika! Nyt on vaimolla paha mieli ja päivä pilalla.