Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, koska en halunnut syödä jäätelöä samasta kulhosta

Vierailija
05.07.2015 |

Ehdotin, että hellepäivän kunniaksi otetaan jäätelöä. Mies innostui ja meni hakemaan ison soppalautasen Aino-jäätelöä ja pari lusikkaa siihen. Sanoin kiitos kulta mutta mielummin söisin omasta kulhosta ja lähdin hakemaan sellaista. Mies suuttui, koska olen aina "nipottaja" ja turha kuulemma odottaa mitään romantiikkaa. Vaikka ihan nätisti sanoin.

Ei ole ensimmäinen kerta samasta aiheesta. Ja aina riitä. Mä tahdon oman kulhon kun oon hitaampi syömään ja tahdon syödä omaa tahtia jäätelöni. Musta jätski soppakulhosta on vähän epäkäytännöllinen ja varsinkin sulanutta loppua on jotenkin ällö kaapia kilpaa.. Oonko outo? :/

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:36"]Sängyssä sit turha odottaa mieheltä kovin intiimejä palveluksia.
[/quote]
Mitä ihmeen palveluksia?Sehän on yhteistoimintaa kun seksiä harrastaa.

Vierailija
22/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:31"]Olisit voinut joustaa romantiikan vuoksi. 
[/quote]
Tuossa ei ollut mitään romanttista. Miehen pitää jo tuossa vaiheessa tietää että naisensa haluaa syödä omasta kupista ja jos haluaa olla romanttinen niin nimenomaan tuoda naiselle oma kuppi. Se olisi huomaavaista ja romanttista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:36"]Sängyssä sit turha odottaa mieheltä kovin intiimejä palveluksia.
[/quote]
Mitä ihmeen palveluksia?Sehän on yhteistoimintaa kun seksiä harrastaa.
[/quote]

Mut siinäkään ei saa joutua mihinkään eritteiden kosketusvaaraan.

Vierailija
24/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:31"]Olisit voinut joustaa romantiikan vuoksi.  [/quote] Tuossa ei ollut mitään romanttista. Miehen pitää jo tuossa vaiheessa tietää että naisensa haluaa syödä omasta kupista ja jos haluaa olla romanttinen niin nimenomaan tuoda naiselle oma kuppi. Se olisi huomaavaista ja romanttista.

[/quote]

Niin, nainen ei voi itse sitä sanoa tai hakea sen kuppinsa? Eheei. Jos on itse niin eritekammoinen niin hakekoot oman pakettinsakin. 

Vierailija
25/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:56"]

No se voi olla, että jos mies tekee aina kaiken apn mielestä väärin, että alkaa tälläinenkin vituttaa. 

Jos naputtaa milloin mistäkin ja sitten yhteinen jätskikuppikin on väärin tuotu rouvan eteen niin uskon että miestä ärsyttää. 

Mielikuvituksesi laukkaa ja sitten perustat   mielipiteesi itse keksimääsi tarinaan.

Rouva ei halua syödä jäätelöä yhteisestä kulhosta  ja hänellä on täysi  oikeus siiihen.  Nipottaja mies  elää kuvitelmissaan romantiikkaa  itsekkäästi luomissa puitteissaan ja sitten  ei löydy mitään joustoa kun ei mene tismalleen kuten itse haluaisi. Toisten kyhnyttäminen olisi ollut täysin  mahdollista vaikka olisi jäätelö syöty eri kulhoistakin,mutta tämä ei käynyt miehelle,  kun  tuli  särö  omiin kuvitelmiin.

[/quote]

Vierailija
26/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:57"]Totta puhuen olet ärsyttävä nipo. Ja tyypillinen nainen. Jos itse olisit tehnyt saman, ja mies olisi hakenut oman kipon, niin palstalla olisi nyt ketju "mies ei ole yhtään romanttinen, jätän hänet!!!!" ja kanssasisaret myötäilemässä. :D

Olisit voinut miehen mieliksi syödä, niin kaikilla olisi nyt hyvä mieli. Ja toteuttaa seuraavalla kerralla sitten vasta omia nirppanokkailujasi.
[/quote]
No eihän kaikilla olisi hyvä mieli vain miehellä! Mutta eihän se naisen ole niin väliksi. Itse olen tullut siihen ikään että tiedän että mikä minusta ei ole kivaa tai mitä en halua niin sitä en tee. Miksi tekisin?

Vierailija
27/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:04"]

No se voi olla, että jos mies tekee aina kaiken apn mielestä väärin, että alkaa tälläinenkin vituttaa. 

Jos naputtaa milloin mistäkin ja sitten yhteinen jätskikuppikin on väärin tuotu rouvan eteen niin uskon että miestä ärsyttää. 

Mielikuvituksesi laukkaa ja sitten perustat   mielipiteesi itse keksimääsi tarinaan.

Rouva ei halua syödä jäätelöä yhteisestä kulhosta  ja hänellä on täysi  oikeus siiihen.  Nipottaja mies  elää kuvitelmissaan romantiikkaa  itsekkäästi luomissa puitteissaan ja sitten  ei löydy mitään joustoa kun ei mene tismalleen kuten itse haluaisi. Toisten kyhnyttäminen olisi ollut täysin  mahdollista vaikka olisi jäätelö syöty eri kulhoistakin,mutta tämä ei käynyt miehelle,  kun  tuli  särö  omiin kuvitelmiin.

[/quote]

[/quote]

No kyllähän sä itsekin värität kuvaa niinkuin mielikuvituksesi sanelee. Et voi tietää tilannetta sen paremmin kuin minäkään. 

Vierailija
28/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen yhden kerran olis voinut tehdä miehen mieliksi? Ja sitten seuraavalla kerralla oman mielen mukaan? Kun toinen kerran sen jäätelön jo ehti siihen soppakulhoon laittaa. Parisuhde on kuitenkin kasa kompromisseja, aina ei voi eikä ole edes järkevää tehdä tasan niin kuin itse haluaa. Jos miehestä on kiva syödä sun kanssa samasta kulhosta niin tee sitä joskus. Ei joka kerta, mutta joskus. Se on sitä toisen huomioonottamista. Niitä pieniä eleitä joilla saa toiselle hyvän mielen.

Vierailija
29/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:36"]Sängyssä sit turha odottaa mieheltä kovin intiimejä palveluksia. [/quote] Mitä ihmeen palveluksia?Sehän on yhteistoimintaa kun seksiä harrastaa.

[/quote]

Se on palvelus siinä vaiheessa, kun toinen kokee suoritettavan asian jotenkin työlääksi tai omalta osaltaan ei-kiihottavaksi. 

Vierailija
30/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:31"]Olisit voinut joustaa romantiikan vuoksi.  [/quote] Tuossa ei ollut mitään romanttista. Miehen pitää jo tuossa vaiheessa tietää että naisensa haluaa syödä omasta kupista ja jos haluaa olla romanttinen niin nimenomaan tuoda naiselle oma kuppi. Se olisi huomaavaista ja romanttista.

[/quote]

Niin, nainen ei voi itse sitä sanoa tai hakea sen kuppinsa? Eheei. Jos on itse niin eritekammoinen niin hakekoot oman pakettinsakin. 
[/quote]
Ei vaan alussa lukee että mies innostui ja meni hakemaan. Ja kyllä hänen pitäisi jo naisensa tuntea. Mutta mies ei laita mitään mieleen. Ja jos nainen menee hakemaan oman kuppinsa niin sr tarkoittaa tietenkin sitä että nainen ei luota miehen kykyihin ja taas on naisessa vika.

Vierailija
31/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää! YÖK. En ole ennen kuullutkaan, että jäätelöä syö koko perhe samasta kiposta.

Vierailija
32/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:06"]Eikö sen yhden kerran olis voinut tehdä miehen mieliksi? Ja sitten seuraavalla kerralla oman mielen mukaan? Kun toinen kerran sen jäätelön jo ehti siihen soppakulhoon laittaa. Parisuhde on kuitenkin kasa kompromisseja, aina ei voi eikä ole edes järkevää tehdä tasan niin kuin itse haluaa. Jos miehestä on kiva syödä sun kanssa samasta kulhosta niin tee sitä joskus. Ei joka kerta, mutta joskus. Se on sitä toisen huomioonottamista. Niitä pieniä eleitä joilla saa toiselle hyvän mielen.
[/quote]
Niinpä ja se nainenkin tulee joskus hyvälle mielelle kun hänet otetaan huomioon. Se on sitä huomioonottamista. Ja aloittajan mies tietää ettei naisensa halua syödä samasta soppakulhosta ja tahallaan tekee niin vaikka tietää että toinen ei siitä tykkää eli tarkoittaa minä en välitä yhtään vaikka että tykkääkään. Ja naisen vika.

Vierailija
33/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää jakaa ruokaa kun syömistahti on eri. Mies ei tykkää syödä/juoda samasta astiasta ei vaikka sitä ei tekisi samaa aikaa vaan minä vaikka söisin ensin ja sitten mies. Miehen mielestä ruokailuvälineet ovat henkilökohtaiset ja on ällöttävää syödä/juoda samasta. Ei suostu edes siihen, että lapsemme joisi samalla pillillä. Kummallista sillä kyllä sitä voi kielen jonnekin muuallekin tunkea mielestäni tuo on aika pieni asia siihen verratuna, jos tietätte mitä tarkoitan.

Vierailija
34/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ihmettele, että avioliitoista 43% purkautuu. Jos asenne on se, että minä teen mitä tahdon (enkä varmasti tee sun mieliksi mitään niin kamalaa kuin syön samasta kulhosta jäätelöä) niin erojahan siinä tulee. Varsinkin naisilla näkyy olevan tätä asennetta, minä haluan ja minä teen. Sitten samaan aikaan oletetaan miehen joustavan ja tekevän ikäviä asioita miellyttääkseen vaimoaan. Miten sellaista voi vaatia toiselta jos itsekään ei moiseen pysty?

Kyllä se kuulkaa niin on, että parisuhteessa on kummankin osapuolen joskus joustettava. Ja taivuttava jopa syömään samasta kulhosta jäätelöä. Ei siihen kuole, mutta sillä voi tuoda hyvää mieltä sille omalle puolisolle.

Vierailija
35/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:57"]Totta puhuen olet ärsyttävä nipo. Ja tyypillinen nainen. Jos itse olisit tehnyt saman, ja mies olisi hakenut oman kipon, niin palstalla olisi nyt ketju "mies ei ole yhtään romanttinen, jätän hänet!!!!" ja kanssasisaret myötäilemässä. :D Olisit voinut miehen mieliksi syödä, niin kaikilla olisi nyt hyvä mieli. Ja toteuttaa seuraavalla kerralla sitten vasta omia nirppanokkailujasi. [/quote] No eihän kaikilla olisi hyvä mieli vain miehellä! Mutta eihän se naisen ole niin väliksi. Itse olen tullut siihen ikään että tiedän että mikä minusta ei ole kivaa tai mitä en halua niin sitä en tee. Miksi tekisin?

[/quote]

Siis nainen aina se jolla on oltava hyvä mieli? Miehen saa jyrätä joka kerta ja aina voi vedota siihen että mulla pitää olla hyvä mieli? Milloin on miehen vuoro?

Entäs jos mies ilmoittaa tulleensä siihen ikään että tietää mikä hänestä on kivaa tai mikä ei ja tekee tasan niin kuin haluaa? Miksi hänkään tekisi jotain muuta?

Vierailija
36/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:06"]Eikö sen yhden kerran olis voinut tehdä miehen mieliksi? Ja sitten seuraavalla kerralla oman mielen mukaan? Kun toinen kerran sen jäätelön jo ehti siihen soppakulhoon laittaa. Parisuhde on kuitenkin kasa kompromisseja, aina ei voi eikä ole edes järkevää tehdä tasan niin kuin itse haluaa. Jos miehestä on kiva syödä sun kanssa samasta kulhosta niin tee sitä joskus. Ei joka kerta, mutta joskus. Se on sitä toisen huomioonottamista. Niitä pieniä eleitä joilla saa toiselle hyvän mielen. [/quote] Niinpä ja se nainenkin tulee joskus hyvälle mielelle kun hänet otetaan huomioon. Se on sitä huomioonottamista. Ja aloittajan mies tietää ettei naisensa halua syödä samasta soppakulhosta ja tahallaan tekee niin vaikka tietää että toinen ei siitä tykkää eli tarkoittaa minä en välitä yhtään vaikka että tykkääkään. Ja naisen vika.

[/quote]

Eli lopulta se on aina mies joka tekee naisen mieliksi. Joka kerta. Mies haluaisi syödä samasta kulhosta jäätelöä, mutta sitä ei ikinä tehdä, koska nainen on se jonka pitää saada hyvä mieli. Viis miehestä ja hänen toiveistaan, koska naisen toiveet menee aina niiden ohi. Miehen pitää joustaa, naisen ei koskaan. Ei edes kerran vuodessa. Eikö naisella tosiaan ole ikinä velvollisuutta tehdä kuten mies haluaisi? Eikö ikinä?

Vierailija
37/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:04"]

[/quote]

[/quote]

No kyllähän sä itsekin värität kuvaa niinkuin mielikuvituksesi sanelee. Et voi tietää tilannetta sen paremmin kuin minäkään. 

[/quote]

Periaatteeessa olet oikeassa,mutta itse puolustin  jonkun oikeutta olla oma itsensä. Kun taas sinä  etsit perusteita sille että miten  avaajan oikeuksia olisi oikeutettua polkea :)

Vierailija
38/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:46"]Musta on ihana syödä mun miehen kanssa jätskiä samasta kulhosta! Muka kilpaillaan kumpi saa parhaat suklaapalaset ja välillä varastetaan toisen lusikasta. Ja tietenki pussaillaan samalla :) Ei tarvi ottaa niin vakavasti!
[/quote] Yök. Niin sielun silmin nään kyseisen teennäisen tilanteen. Terveisin epäromantikko

Vierailija
39/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:16"]En mä ihmettele, että avioliitoista 43% purkautuu. Jos asenne on se, että minä teen mitä tahdon (enkä varmasti tee sun mieliksi mitään niin kamalaa kuin syön samasta kulhosta jäätelöä) niin erojahan siinä tulee. Varsinkin naisilla näkyy olevan tätä asennetta, minä haluan ja minä teen. Sitten samaan aikaan oletetaan miehen joustavan ja tekevän ikäviä asioita miellyttääkseen vaimoaan. Miten sellaista voi vaatia toiselta jos itsekään ei moiseen pysty?

Kyllä se kuulkaa niin on, että parisuhteessa on kummankin osapuolen joskus joustettava. Ja taivuttava jopa syömään samasta kulhosta jäätelöä. Ei siihen kuole, mutta sillä voi tuoda hyvää mieltä sille omalle puolisolle.
[/quote]
Ei tarvi syödä samasta koulusta ja on kyllä kumma liitto jos siihen kaatuu. Mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
40/41 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:06"]Eikö sen yhden kerran olis voinut tehdä miehen mieliksi? Ja sitten seuraavalla kerralla oman mielen mukaan? Kun toinen kerran sen jäätelön jo ehti siihen soppakulhoon laittaa. Parisuhde on kuitenkin kasa kompromisseja, aina ei voi eikä ole edes järkevää tehdä tasan niin kuin itse haluaa. Jos miehestä on kiva syödä sun kanssa samasta kulhosta niin tee sitä joskus. Ei joka kerta, mutta joskus. Se on sitä toisen huomioonottamista. Niitä pieniä eleitä joilla saa toiselle hyvän mielen. [/quote] Niinpä ja se nainenkin tulee joskus hyvälle mielelle kun hänet otetaan huomioon. Se on sitä huomioonottamista. Ja aloittajan mies tietää ettei naisensa halua syödä samasta soppakulhosta ja tahallaan tekee niin vaikka tietää että toinen ei siitä tykkää eli tarkoittaa minä en välitä yhtään vaikka että tykkääkään. Ja naisen vika.

[/quote]

Eli lopulta se on aina mies joka tekee naisen mieliksi. Joka kerta. Mies haluaisi syödä samasta kulhosta jäätelöä, mutta sitä ei ikinä tehdä, koska nainen on se jonka pitää saada hyvä mieli. Viis miehestä ja hänen toiveistaan, koska naisen toiveet menee aina niiden ohi. Miehen pitää joustaa, naisen ei koskaan. Ei edes kerran vuodessa. Eikö naisella tosiaan ole ikinä velvollisuutta tehdä kuten mies haluaisi? Eikö ikinä?
[/quote]
No ei tietenkään jos se asia on sellainen josta ei tykkää. Aloittajan tapauksessa mies on vajaa kun tietää että nainen ei tykkää syödä samasta kupista ja eikö vaan sitä tyrkytä nokan alle. Sehän on vähän sama jos nainen tykkäisi rapsuttaa miehen röllykkä mahaa ja mies sanoisi ettei tykkää siitä niin nainen aina vaan haluaisi olla romanttinen ja rapsuttaa miehen mahaa. Ja miehensähän on tietenkin se kestettävä kun eikö sitä voi tehdä toiselle mieliksi pitääkö sina mennä niinkuin itse haluaa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi