Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isketään mies?

Vierailija
04.07.2015 |

Olen siis nainen joka ei uskalla/osaa lähestyä miehiä ja tehdä aloitetta. Kertokaa miten tehdään aloite vaikkapa baarissa tai kaupassa. Nettitreffit olen testannut, eikä se oikein ollut mun juttu ja tinderiin en alennu. Haluan tavata miehen ihan oikeassa elämässä. Olen ihan tavallisen näköinen normaalipainoinen, jos  sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännän nyt tämän vielä kerran rautalangasta. EI TARVITSE TEHDÄ MITÄÄN MUUTA KUIN MENNÄ SEN MIEHEN LUOKSE JA ALKAA JUTTELEMAAN. EI MITÄÄN MUUTA. Voi olla että mies on varattu, voi olla että mies on homo, voi olla että mies ei juuri silloin ole kiinnistunut sinusta. Nää ongelmat on aina kohdattava kun iskee jotakuta.

Tulee ihan joku 70-luvun leffa mieleen :D things just happens

Vierailija
22/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on kyllä miehen homma iskee

Totta, naiselle riittää, että on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi einari että on ujolle naiselle tuo kumppanin saaminen helppoa. Että ottaa päähän. Oliko vielä ensimmäinen jota menit iskeen?

Itse joutuu tekee miljuuna viissataatuhatta aloitusta ja vastaus on "Mä oon varattu" tai kalman hiljaisuus.

Vierailija
24/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mitään muuta ei tarvita? Olen elämässäni mennyt juttelemaan kymmenille miehille ja siitä on seurannut vain ja ainostaan juttelua. Miten siis juttelusta edetään aloitteeseen? Ja kenen se pitää tehdä? Minusta olisi reilua että oltaisiin vähän niinkuin vuorovedolla eli se jota lähestytään aloittamalla keskustelu ottaisi seuraavan askeleen, ettei tarvi viikkotolkulla pähkäillä ahdistelenko nyt vaan tätä miesraukkaa hakeutumalla toistuvasti juttusille. Mutta joo monet suomalaiset miehet on sellaisia, että ne pitää hakea kotoa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännän nyt tämän vielä kerran rautalangasta. EI TARVITSE TEHDÄ MITÄÄN MUUTA KUIN MENNÄ SEN MIEHEN LUOKSE JA ALKAA JUTTELEMAAN. EI MITÄÄN MUUTA. Voi olla että mies on varattu, voi olla että mies on homo, voi olla että mies ei juuri silloin ole kiinnistunut sinusta. Nää ongelmat on aina kohdattava kun iskee jotakuta.

Vierailija
25/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iskeminen" voi olla turn off. Ihan tavallinen juttelu ja tutustuminen toimii.

Vierailija
26/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kuulu iskeä ketään. Me olemme palkinto. Miehet iskee meitä ja me valkataan parhaat päältä ja annetaan muille ressukoille pakit.

T: Naisellinen nainen

Vierailija
27/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko siis ihan oikeasti mennä vaan kaupassa tms. paikassa juttelemaan kiinnostaville miehille ilman että pitävät minua ihan pöhkönä? Ja olen oikeasti kaunis, naisellinen ja hyväkroppainen, kaikkia ei tietenkään voi koskaan miellyttää mutta väittäisin etten ainakaan huonoimmasta päästä.

Vierailija
28/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko siis ihan oikeasti mennä vaan kaupassa tms. paikassa juttelemaan kiinnostaville miehille ilman että pitävät minua ihan pöhkönä? Ja olen oikeasti kaunis, naisellinen ja hyväkroppainen, kaikkia ei tietenkään voi koskaan miellyttää mutta väittäisin etten ainakaan huonoimmasta päästä.

Joo. Eikö olekin uskomatonta? Ihmisille voi puhua!

Vierailija
29/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on selkeä riski, jos tuleekin pakit, niin sitten pitää kieriskellä loppuelämä itsesäälissä, kun "mä en kelpaa kenellekään" ja "en enää ikinä puhu yhdellekään ihmiselle".

Vierailija
30/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai kiinnostavan näköinen mies, koska naiset usein hymyilevät ja tuijottavat minua. En siltikään haluaisi, että naiset lähestyisivät minua, koska olen aseksuaali.

Vierailija
31/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä tulisi kyllä heti mieleen jossain kaupassa, että nainen joko pelleilee tai sitten haluaa seksiseuraa.

Vierailija
32/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein viitsi lähestyä miehiä, koska suurin osa on luultavasti "normaaleja" ja haluaisivat seksiä. Aseksuaaleja taas on mahdotonta tunnistaa mitenkään ulkoisesti.

Vierailija
33/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on kyllä miehen homma iskee

Vähän ot mutta onko liikaa vaadittu että antaa kunnolla selkeät pakit? Onko niin vaikeaa vaikka valehdella olevansa varattu? Ärsyttävää jäädä miettimään että kiinnostaako vai ei kun vihreää valoa tulee mutta sitten ei tulekaan. Miettii että onko tuo nyt sellainen nainen joka haluaa että mies hoitaa määrätietoisesti iskemisen kokonaan vai haluaako se että jättää rauhaan. :(

Vierailija
34/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mennyt usein juttelemaan miehille, jotka ovat olleet omaan silmään kiinnostavia. Oon nätti, mutta aina ei ole onnannut. Pari monivuotista suhdetta on alkanut näin, joku lyhyempi hölmöily ja joskus luultiin, että kauppaan tavaraani...No ehkä oikeaa rakkautta vastaan.

Tää sopii mulle, sillä en ns. Tykkää olla saaliina. Tietysti eka kannattaa kokeilla katsekontaktia/vilkuilua, sillä useimmat miehet tykkäävät olla niitä saalistajia ja sekään ei toimi jos on liian helppo.

Vierailija
35/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitat vain keskustelun mistä tahansa, esim kaupassa millä osastolla olettekaan niin ei muuta kuin siitä joku tuote josta kysyt jotain tai niistä tuotteista toteat jotain ylipäätään

Ennen lähestymistä ota katsekontakti ja ole positiivisen oloinen, hymyile jos se tulee luontevasti

Keskustele siis ensin ja katso miten se sujuu, sitten vasta numeron vaihtoa, tosin jos juttu kulkee niin voi olla että mies itse kysyy sitä

Jossain elokuvissa se voi mennä noin, mutta ei oikeassa elämässä. Ei se keskustelu vaan lähde siitä itsestään soljumaan, varsinkaan, jos keskustelija on ujo ja hiljainen. Ja ei ole normaalia kysyä puhelinnumeroa noin vaan tuntemattomalta. Ei ainakaan täällä Suomessa.

Vierailija
36/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitat vain keskustelun mistä tahansa, esim kaupassa millä osastolla olettekaan niin ei muuta kuin siitä joku tuote josta kysyt jotain tai niistä tuotteista toteat jotain ylipäätään

Ennen lähestymistä ota katsekontakti ja ole positiivisen oloinen, hymyile jos se tulee luontevasti

Keskustele siis ensin ja katso miten se sujuu, sitten vasta numeron vaihtoa, tosin jos juttu kulkee niin voi olla että mies itse kysyy sitä

Jossain elokuvissa se voi mennä noin, mutta ei oikeassa elämässä. Ei se keskustelu vaan lähde siitä itsestään soljumaan, varsinkaan, jos keskustelija on ujo ja hiljainen. Ja ei ole normaalia kysyä puhelinnumeroa noin vaan tuntemattomalta. Ei ainakaan täällä Suomessa.

Jos pääset juttusille kaupassa, voit kysyä reseptiä ja antaa siinä yhteydessä sähköpostiosoitteesi (tee varalle tätä varten joku osoite). Lisäksi mies varmaan ymmärtää vastata jo että "tästä reseptistä ainakin tyttöystäväni tykkää kovasti" jos onkin varattu.

Vierailija
37/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantikkona

Mielestäni, jos mies ei saa mitään aikaiseksi, eli hae tanssimaan, tule juttelemaan tms., se ei ole sitten minun mieleiseni mies. Sen verran miehen pitää kouluttaa itseään, että pystyy lähestymään mieleistään naista, jos nainen on hänestä kiinnostunut. Vaikka olisi kuinka ujo, vaikka olisi saanut sadat pakit, pitää uskaltaa ottaa riski. Ihmissuhteita voi opiskella, tärkeintä on olla rehellinen ja aito. Kyllä nainen havaitsee pian tasapainoisuuden ja terveyden, itsensä kanssa sinut-olemisen, itsestään huolehtimisen, älykkyyden, fiksuuden, samanhenkisyyden, hienotunteisuuden ja lämmön.

Vierailija
38/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas masentava ketju. Hienoa että ap tulit lesoilemaan tänne suhteellasi.

Vierailija
39/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas masentava ketju. Hienoa että ap tulit lesoilemaan tänne suhteellasi.

Miten niin lesoilemaan? En ymmärrä miten jonkun ihmisen omalla työllä ja rohkeudella saavuttama haluttu lopputulos on mitään keneltäkään pois. Suomalaista kateuttako? AP:han on nimenomaan  kannustava esimerkki siitä, että kannattaa uskaltaa avata se suu. Itse olen sinkkunainen, jolta puuttuu rohkeus tuollaisiin vetoihin, mutta AP:n rohkeus sai minutkin ajattelemaan asioita hieman uudesta vinkkelistä. 

Vierailija
40/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö 70-luvun jälkeen ole ollut normaalia sosiaalisuutta?

Miten tutustut toiseen ihmiseen. Aloitat keskustelun hänen kanssaan. Ei sen tämän vaikeampaa tarvitse olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme