Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isketään mies?

Vierailija
04.07.2015 |

Olen siis nainen joka ei uskalla/osaa lähestyä miehiä ja tehdä aloitetta. Kertokaa miten tehdään aloite vaikkapa baarissa tai kaupassa. Nettitreffit olen testannut, eikä se oikein ollut mun juttu ja tinderiin en alennu. Haluan tavata miehen ihan oikeassa elämässä. Olen ihan tavallisen näköinen normaalipainoinen, jos  sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne myös vinkit kehiin!

Vierailija
2/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa voit kysyy et meille vai teille. kysyt niin monelta et joku suostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä kolmonen, mutta en etsi yhdenillanjuttuja. Olisiko kellään jotain muuta ideaa? -ap

Vierailija
4/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kiinnostunut minusta. Se toimii. Jos leikit vaikeeta, yrität olla superkaunis, tai olet, olet fiksumpi kuin minä, siis ensi hetkestä alkaen, myöhemmin saat olla; näin ei toimi.

Olen mies ja tavallaan helppo, mutta se jokin täytyy olla, haluan että olemme toisillemme erityiset, mutta ei liian ihmeelliset ja saavuttamattomat. Tiedän kyllä rajani, jos tulee saavuttamatonta tarjolle jostain syystä.

Vierailija
5/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olisin otettu jos nainen tulisi juttelemaan ja aloittaisi keskustelun. En tarvitse tuon kummempaa iskemistä.

Vierailija
6/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:28"]

Olemalla kiinnostunut minusta. Se toimii. Jos leikit vaikeeta, yrität olla superkaunis, tai olet, olet fiksumpi kuin minä, siis ensi hetkestä alkaen, myöhemmin saat olla; näin ei toimi.

Olen mies ja tavallaan helppo, mutta se jokin täytyy olla, haluan että olemme toisillemme erityiset, mutta ei liian ihmeelliset ja saavuttamattomat. Tiedän kyllä rajani, jos tulee saavuttamatonta tarjolle jostain syystä.

[/quote] Siinä tuli jo ensimmäisessä lauseessa se ongelma. Jos olen kiinnostunut jostakin miehestä, menen täysin lukkoon. En saa sanaa suusta ja punastun. Jälkeenpäin tulee mieleen kaikkea mitä olisi voinut sanoa tai tehdä. -ap

Vierailija
7/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpelillä. Etenkin baarissa. Mies sitten lähestyy.

Vierailija
8/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:27"]

Kiitos vinkistä kolmonen, mutta en etsi yhdenillanjuttuja. Olisiko kellään jotain muuta ideaa? -ap

[/quote]

Seksistä yleensä muuttuu parisuhde.

Vierailija
9/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:28"]

[/quote] Siinä tuli jo ensimmäisessä lauseessa se ongelma. Jos olen kiinnostunut jostakin miehestä, menen täysin lukkoon. En saa sanaa suusta ja punastun. Jälkeenpäin tulee mieleen kaikkea mitä olisi voinut sanoa tai tehdä. -ap

[/quote]

Sama mulla miehenä, mut naisella se hyväksytään, mulla miehenä se on totaalinen stoppi.

Vierailija
10/44 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näissä asioissa ongelmana on se, että ihmiset jostain syystä haluavat kovin tiukkoja raameja ja rooleja asialle. Ikään kuin kyseessä olisi joku shakki, että nyt kun siirrät näin, niin sitten toinen siirtää näin jne.

Miksi ei vaan voisi ottaa ihmisiä ihmisinä ja lopettaa sen pohtimisen että kenen "kuuluu" tehdä aloite ja muut sellaiset tiukat säännöt. Ei nyt varmaan vastaa kysymykseen mitenkään mutta tulipahan vaan mieleen.

Vierailija
11/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet sanomaan vaikka että "moi mitä kuuluu". Siitä se lähtee tai on lähtemättä.

Vierailija
12/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele liikaa vaan olet ystävällinen, helposti lähestyttävän näköinen ja katsot silmiin. Aina sitä jostakin puheenaihetta keksii.

Vierailija
13/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kirjanmerkeistä viime kesänä aloittamani ketjun. No nyt voin kertoa, että "iskin" puolitutun miehen, josta olin kiinnostunut jo pitemmän aikaa, laittamalla viestin jossa pyysin kahville tai kaljalle. Yhdessäoloa on takana nyt puolisen vuotta :) -ap

Vierailija
14/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on kyllä miehen homma iskee

Vierailija
15/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et alennu Tinderiin? Huoh.

Vierailija
16/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat vain keskustelun mistä tahansa, esim kaupassa millä osastolla olettekaan niin ei muuta kuin siitä joku tuote josta kysyt jotain tai niistä tuotteista toteat jotain ylipäätään

Ennen lähestymistä ota katsekontakti ja ole positiivisen oloinen, hymyile jos se tulee luontevasti

Keskustele siis ensin ja katso miten se sujuu, sitten vasta numeron vaihtoa, tosin jos juttu kulkee niin voi olla että mies itse kysyy sitä

Vierailija
17/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ekat terveiseni ikinä palstalla Porvooseen.

T. N35

Vierailija
18/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kirjanmerkeistä viime kesänä aloittamani ketjun. No nyt voin kertoa, että "iskin" puolitutun miehen, josta olin kiinnostunut jo pitemmän aikaa, laittamalla viestin jossa pyysin kahville tai kaljalle. Yhdessäoloa on takana nyt puolisen vuotta :) -ap

HIENO JUTTU! kerrankin jotain positiivista saa luke täältä. Onnea teille!

Vierailija
19/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on kyllä miehen homma iskee

Sillehän me emme voi mitään. Tämä asennehan se selkeästi toimi ketjun aloittajallakin ihan tosi hienosti.

Vierailija
20/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän nyt tämän vielä kerran rautalangasta. EI TARVITSE TEHDÄ MITÄÄN MUUTA KUIN MENNÄ SEN MIEHEN LUOKSE JA ALKAA JUTTELEMAAN. EI MITÄÄN MUUTA. Voi olla että mies on varattu, voi olla että mies on homo, voi olla että mies ei juuri silloin ole kiinnistunut sinusta. Nää ongelmat on aina kohdattava kun iskee jotakuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän