Miksi kiltit miehet eivät kiinnostu minusta? :((
Minussa ei kai tarpeeksi särmää. Ihastuvat ennemmin ulospäinsuuntautuneisiin, ehkä vähän "räväkänpuoleisiin" naisiin. Minusta kiinnostuu aina sellaiset ylisosiaaliset naisten naurattajat, jotka sitten kyllä ovat kiinnostuneita helposti muistakin. Haluaisin oman kiltin miehen!!!
t. nainen 24v
Kommentit (52)
Sä et ole tarpeeksi kaunis. Noi naistennaurattajat tosiaan jaksavat pelailla oman aikansa keskitasoistenkin naisten kanssa.
Itse olen äärimmäisen ujo ja aina ollut. Ensimmäinen tyttöystävä tuli kirjaimellisesti hakemaan mut kotoani ja teki kaikki aloitteet. Ilman tuota tapausta varmaan vieläkin olisi poikuus tallella ja en olisi ikinä tutustunut yhteenkään naiseen.
Mitä AP olet tehnyt sen eteen että tavoittaisit kiltin miehen?
Kiltti nainen saa kai kiltin miehen vasta kun menee ja sellaisen ottaa - niin ne "pahat tytöt" ilmeisesti myös tekevät. Itsevarmuutta ja hieman itsekkyyttäkin peliin: Minkälaisen miehen MINÄ haluan!? Kiltit miehet vain odottavat ottajaansa, aivan kuten me kiltit naiset . Nyt tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:40"]
Mulla aina ollut sama ongelma. Olen introverttiluonne ja aika vakava. Nuorena olin kuitenkin varsin kaunis. Yhdistelmä johti siihen että kiltit hyvät miehet ei koskaan lähestyneet minua, mutta playerit ja alfaurokset senkin edestä. Suhdehistoriani onkin surullinen kokoelma pettäjiä, henkisesti tai fyysisesti väkivaltaisia miehiä sun muuta paskaa. Kolmevitosena päätin että en enää halua ollenkaan sekaantua miehiin kun ei heistä ole mulle tullut kuin ahdistusta ja tuskaa pääosin, liian kova hinta seksistä.
[/quote]
Kohtalotoverini.
T. N37
[/quote]
Täällä yksi lisää.
N38
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:40"]
Mulla aina ollut sama ongelma. Olen introverttiluonne ja aika vakava. Nuorena olin kuitenkin varsin kaunis. Yhdistelmä johti siihen että kiltit hyvät miehet ei koskaan lähestyneet minua, mutta playerit ja alfaurokset senkin edestä. Suhdehistoriani onkin surullinen kokoelma pettäjiä, henkisesti tai fyysisesti väkivaltaisia miehiä sun muuta paskaa. Kolmevitosena päätin että en enää halua ollenkaan sekaantua miehiin kun ei heistä ole mulle tullut kuin ahdistusta ja tuskaa pääosin, liian kova hinta seksistä.
[/quote]
Kohtalotoverini.
T. N37
[/quote]
Huonoa tuuria tai jonkin opitun mallin tiedostamatonta toistoa.
m41
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:52"]
Itse olen äärimmäisen ujo ja aina ollut. Ensimmäinen tyttöystävä tuli kirjaimellisesti hakemaan mut kotoani ja teki kaikki aloitteet. Ilman tuota tapausta varmaan vieläkin olisi poikuus tallella ja en olisi ikinä tutustunut yhteenkään naiseen.
[/quote]
Olen tehnyt alotteitakin, vaikka se on tosi vaikeaa minulle. Jotenkin vaan ne jutut on aina silti lässähtänyt. Ei juuri mitään vastakaikua. Kaverina olen koittanut myös tutustua, ja kuvitellut että tunne olisi molemminpuoleinen, kunnes sitten tämä mies päätyi yllättäen yhteen naisen kanssa, joka täysin vastakohtani. Vaikea sitten yrittäää siinä kilpailla, jos mies ei vaan tunne vetoa minuun. Sitten nämä naistenmiehet jaksavat kyllä roikkua perässä... -ap-
Nyt kun mietin, kaikilla hieman "vaikeilla", oikuttelevilla ystävilläni on melko täydelliset miehet. Naiset vaikeilevat, jotkut ovat pettäneet miehiään, toiset kohtelevat muuten vaan huonosti heitä. Miten ovatkin löytäneet niin hyvät miehet itselleen? Tukevat vaan aina, eivätkä varmaan koskaan itse pettäisi tms... -ap-
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:16"]Nyt kun mietin, kaikilla hieman "vaikeilla", oikuttelevilla ystävilläni on melko täydelliset miehet. Naiset vaikeilevat, jotkut ovat pettäneet miehiään, toiset kohtelevat muuten vaan huonosti heitä. Miten ovatkin löytäneet niin hyvät miehet itselleen? Tukevat vaan aina, eivätkä varmaan koskaan itse pettäisi tms... -ap-
[/quote]
Tiedän kans vastaavia tapauksia. Ahdistavaa seurasta vierestä. Tai suoraan sanoen, ärsyttää, raivostuttaa ja vituttaa.
Mitäpä tuota tekisi, kun on töissä miesvaltaisella alalla ja ei ole mitään sosiaalisia harrastuksia. Ei tuu pahemmin törmättyä sosiaalisiin tilanteisiin kodin ja työpaikan välilläkään. Ainoat toisinaan hymyilevät naiset löytyvät kassan takaa kun käyn ostoksilla.
t. 24v kiltti-mutta-ei-aina-hiljainen
Lisäys: Jos joku tietää että missä kiltit, kivat ja nuoret naiset ovat, niin kertokaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:25"]
Lisäys: Jos joku tietää että missä kiltit, kivat ja nuoret naiset ovat, niin kertokaa.
[/quote]
Kaikkialla, mutta et huomaa niitä, koska eivät kerjää huomiota tai näytä ylitsevuotavan seksikkäältä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Olen tehnyt alotteitakin, vaikka se on tosi vaikeaa minulle. Jotenkin vaan ne jutut on aina silti lässähtänyt. Ei juuri mitään vastakaikua. Kaverina olen koittanut myös tutustua, ja kuvitellut että tunne olisi molemminpuoleinen, kunnes sitten tämä mies päätyi yllättäen yhteen naisen kanssa, joka täysin vastakohtani. Vaikea sitten yrittäää siinä kilpailla, jos mies ei vaan tunne vetoa minuun. Sitten nämä naistenmiehet jaksavat kyllä roikkua perässä... -ap-
[/quote]
Tavoittelet liian suosittuja poikia, varmasti löytyy sellaisiakin mistä sinun ei tarvitse kilpailla yhtään kenenkään kanssa. Toinen huomio on että et anna varmaan tarpeeksi selviä signaaleita, tai mies varmaan kuvitteli että tulet pitämään häntä ikuisesti friendzonella, etkä ole oikeasti kiinnostunut hänestä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:28"]
Oma nykyiseni ja exänikin ovat ns. "kilttejä" miehiä ja ovat kertoneet, että kiinnostuivat minusta, koska olin "paha tyttö". Vastakohdat viehättää?
[/quote]
Vastakohdat ehkä viehättää, mutta pidemmän päälle samankaltaisuudet pitävät yhdessä. Olen kyllä monesti huomannut tämän, kuinka sellaiset "pahat tytöt" vievät kiltit miehet nenäni edestä. -ap-
[/quote]
Mieheni on kiltti, rauhallinen ja luonteeltaan ihana. Itse olen toisinaan villi, rauhaton ja luonteeltani en niin ihana. Olen aika temperamenttinen. Mieheni teki aloitteen ja totta puhuen en syttynyt hänestä. Hän oli makuuni liian.. nössö. Päätin kuitenkin antaa mahdollisuuden ja se on parasta mitö olen tehnyt. Rakastan ja palvon miestäni. Olemme niin erilaisia luonteeltamme ja tyyliltämme (mm. ruokamaku, vaatemaku, musiikkimaku), olemme toistemme vastakohdat. Silti olemme yhdessä vieläkin. Herran jestas kahdeksan vuotta jo! En siis allekirjoita täysin tuota sinun "samankaltaisuudet pitää yhdessä". Tiedän muutaman pariskunnan jotka ovat toistensa vastakohtia ja hyvin menee heilläkin :) Löytyy jopa akateeminen nainen ja duunarimies, hui!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:31"]
[/quote]
[/quote]
Tavoittelet liian suosittuja poikia, varmasti löytyy sellaisiakin mistä sinun ei tarvitse kilpailla yhtään kenenkään kanssa. Toinen huomio on että et anna varmaan tarpeeksi selviä signaaleita, tai mies varmaan kuvitteli että tulet pitämään häntä ikuisesti friendzonella, etkä ole oikeasti kiinnostunut hänestä.
[/quote]
Tämä voi olla totta. Mutta kaveri- ja tuttavapiirissäni miehet taitaa kaikki olla sitten suht suosittuja yksilöitä.. Mutta kyllä ystävänikin ovat löytäneet kiltit miehensä yhteisistä tutuista.
Sekin on varmaan totta etten aina anna tarpeeksi selviä signaaleita, mutta toisaalta jos on erilaisesta miehestä kysymys (siis tällaisesta itsevarmasta naistenmiehestä), niin hän ottaa pienimmänkin katseen merkkinä siitä että olen kiinnostunut. Vaikeaa! -ap-
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:28"] Oma nykyiseni ja exänikin ovat ns. "kilttejä" miehiä ja ovat kertoneet, että kiinnostuivat minusta, koska olin "paha tyttö". Vastakohdat viehättää? [/quote] Vastakohdat ehkä viehättää, mutta pidemmän päälle samankaltaisuudet pitävät yhdessä. Olen kyllä monesti huomannut tämän, kuinka sellaiset "pahat tytöt" vievät kiltit miehet nenäni edestä. -ap- [/quote] Mieheni on kiltti, rauhallinen ja luonteeltaan ihana. Itse olen toisinaan villi, rauhaton ja luonteeltani en niin ihana. Olen aika temperamenttinen. Mieheni teki aloitteen ja totta puhuen en syttynyt hänestä. Hän oli makuuni liian.. nössö. Päätin kuitenkin antaa mahdollisuuden ja se on parasta mitö olen tehnyt. Rakastan ja palvon miestäni. Olemme niin erilaisia luonteeltamme ja tyyliltämme (mm. ruokamaku, vaatemaku, musiikkimaku), olemme toistemme vastakohdat. Silti olemme yhdessä vieläkin. Herran jestas kahdeksan vuotta jo! En siis allekirjoita täysin tuota sinun "samankaltaisuudet pitää yhdessä". Tiedän muutaman pariskunnan jotka ovat toistensa vastakohtia ja hyvin menee heilläkin :) Löytyy jopa akateeminen nainen ja duunarimies, hui!
[/quote]
Tuo akateeminen nainen+duunarimieshän on kai ihan hyvä yhdistelmä? Eikös juuri ollut jossain tutkimus siitä, että korkeassa asemassa olevat miehet tykkäävät monesti hieman yksinkertaisista naisista? Ei tietenkään aina, mutta tätä asiaa oli tutkittu ja huomattu kuitenkin tällainen piirre.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:28"]
Oma nykyiseni ja exänikin ovat ns. "kilttejä" miehiä ja ovat kertoneet, että kiinnostuivat minusta, koska olin "paha tyttö". Vastakohdat viehättää?
[/quote]
Vastakohdat ehkä viehättää, mutta pidemmän päälle samankaltaisuudet pitävät yhdessä. Olen kyllä monesti huomannut tämän, kuinka sellaiset "pahat tytöt" vievät kiltit miehet nenäni edestä. -ap-
[/quote]
Mieheni on kiltti, rauhallinen ja luonteeltaan ihana. Itse olen toisinaan villi, rauhaton ja luonteeltani en niin ihana. Olen aika temperamenttinen. Mieheni teki aloitteen ja totta puhuen en syttynyt hänestä. Hän oli makuuni liian.. nössö. Päätin kuitenkin antaa mahdollisuuden ja se on parasta mitö olen tehnyt. Rakastan ja palvon miestäni. Olemme niin erilaisia luonteeltamme ja tyyliltämme (mm. ruokamaku, vaatemaku, musiikkimaku), olemme toistemme vastakohdat. Silti olemme yhdessä vieläkin. Herran jestas kahdeksan vuotta jo! En siis allekirjoita täysin tuota sinun "samankaltaisuudet pitää yhdessä". Tiedän muutaman pariskunnan jotka ovat toistensa vastakohtia ja hyvin menee heilläkin :) Löytyy jopa akateeminen nainen ja duunarimies, hui!
[/quote]
Toisinaan jannattaa
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä voi olla totta. Mutta kaveri- ja tuttavapiirissäni miehet taitaa kaikki olla sitten suht suosittuja yksilöitä.. Mutta kyllä ystävänikin ovat löytäneet kiltit miehensä yhteisistä tutuista.
Sekin on varmaan totta etten aina anna tarpeeksi selviä signaaleita, mutta toisaalta jos on erilaisesta miehestä kysymys (siis tällaisesta itsevarmasta naistenmiehestä), niin hän ottaa pienimmänkin katseen merkkinä siitä että olen kiinnostunut. Vaikeaa! -ap-
[/quote]
No pitääkö sinun tehdä kaikki samalla tavalla kuin ystäväsi? Mikäli joku tapa hoitaa asioita ei toimi, niin silloin kannattaa kokeilla jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Toisinaan jannattaa
[/quote]
Jee mobiili.
Toisinaan kannattaa katsoa peli loppuun asti, eikä torpata heti alkuunsa. Palkinto voi olla hyvä.
Ap on lihava ja matalasti koulutettu (lähäri) siiderivalas jolla ei ole sosiaalisia vaikutus taitoja. M20
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:19"]
Minussa ei kai tarpeeksi särmää. Ihastuvat ennemmin ulospäinsuuntautuneisiin, ehkä vähän "räväkänpuoleisiin" naisiin. Minusta kiinnostuu aina sellaiset ylisosiaaliset naisten naurattajat, jotka sitten kyllä ovat kiinnostuneita helposti muistakin. Haluaisin oman kiltin miehen!!!
t. nainen 24v
Vaikea vastata mikä siinä on. Itsehän olen nimenomaan ns. kiltti mies, hyvinkin omiin maailmihini vetäytyvä, erakkomainenkin välillä, joskin sitä sosiaalisuutta löytyy, mutta mikään naisten naurattaja ja suhari en tosiaankaan ole. En haluaisi naisenkaan olevan sellainen räväkkyys.
[/quote]
[/quote]
Minä antasin kaikkeni tuollaselle naiselle.