Voi helvetti tota Sannin määkimistä Ruisrockissa!
Miksi se laulaa nyt noin kummallisesti, kun osaa paremminkin?
Kommentit (168)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:10"]
Toisaalta ei parikymppiseltä tytöltä varmaan voi mitään kovaa lavashowta ja karismaa odottaakaan. Lauluääni oli pettymys. Ihan kivoja ralleja radiosta kuunneltuna, mutta kyllä tää telkusta ainakin melko kauhealta kuulosti. Mutta aika harvassapa ne solistit on jotka livenä oikeasti kuulostaa hyvältä.
[/quote]
Kyllä voi odottaa. Mutta paskoilta listapop-artisteilta ei.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 06:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 05:43"]
Tuolla ulkonäöllä ja vaatetuksella on aivan sama miten laulaa..
[/quote]
En ihan ymmärrä kommenttiasi, oletko kenties Sannin sukulainen? Ämmän naama on kuin naapurin lehmällä samoin hampaat, hiukset värjätty täll äkertaa sinisiksi (aiemmista värivalinnoista poiketen) mikä näkyy fledan huonokuntoisuutena jopa tv:n välityksellä. Ja säälittävä yritys kalastella "seksipisteitä" riisumalla paita pois ja "paljsatamalla" AA-miinus kupin tissit, hohhoijjaa. Ei siis tuolla ulkonäöllä valitettavasti säväytä riittävästi peittääkseen surkean laulutaidon ja nenään honottavan polyyppiäänen.
[/quote]
Katso peiliin ja itke.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:37"]Siis kuka lausuu (tai määkii) suomenkieltä näin :D ''Mua ei nhaurattthaa.. lauanTTAI-iltaana, mä en osaa vasthataha...'' [/quote] Mulla jäi suorastaan suu auki, kun kuulin tämän kohdan ja sitten aloin nauraa räkättää. :D Ei helvetti mitä lausumista ja tällaista joku jaksaa kuunnella monen kappaleen verran. Juuh, ei sovi mun korville, kaipaan tasokkaampaa laulamista ja sävellystä. Ja näitä vaatimuksia ei löydy valitettavasti suomalaisesta "musiikista".
[/quote]
Sanni (järkyttävää paskaa) ei ole yhtä kuin suomalainen musiikki. Kuuntele Jenni Vartiaista. Nainen on paitsi jumalaisen kaunis, omaa myös upean lauluäänen ja kappaleet ovat koskettavia.
Laulutekniikasta kiinni... Sanni ns. naukuu ja levittää ääntä sivulle päin. Laulu kuulostaa siltä kuin hän hymyilisi kauhean leveästi koko ajan. Tuhoisaa äänelle pidemmän päälle ja lihaksetkin varmasti kovilla. Minäkin kuulostan samalta jos laulan levittäen ääntä ja vastaavasti Sannin laulua ei samaksi tunnistaisi jos vaihtaisi tekniikkaa
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:37"]Siis kuka lausuu (tai määkii) suomenkieltä näin :D ''Mua ei nhaurattthaa.. lauanTTAI-iltaana, mä en osaa vasthataha...'' [/quote] Mulla jäi suorastaan suu auki, kun kuulin tämän kohdan ja sitten aloin nauraa räkättää. :D Ei helvetti mitä lausumista ja tällaista joku jaksaa kuunnella monen kappaleen verran. Juuh, ei sovi mun korville, kaipaan tasokkaampaa laulamista ja sävellystä. Ja näitä vaatimuksia ei löydy valitettavasti suomalaisesta "musiikista".
[/quote]
Sanni (järkyttävää paskaa) ei ole yhtä kuin suomalainen musiikki. Kuuntele Jenni Vartiaista. Nainen on paitsi jumalaisen kaunis, omaa myös upean lauluäänen ja kappaleet ovat koskettavia.
[/quote]
Voi sua raukkaa...Et taida ymmärtää ettei täällä saa vahingossakaan kehua Jenni vartiaista, jota palstamammat suu vaahdossa vihaa ja halveksii!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:12"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:57"]Totta. Ei ehkä mikään huippukaunotar mutta tihkuu seksiä, kroppa erityisesti on näin miehen silmään aivan hunajaa. [/quote] Nojaa. Mitä meinaa tihkuu seksiä. Pikkutisut itelle on ihan ok. Ryhti on aika huono ja ei ole kyllä mikään gasellimainen ketteryyskään. Peppu sais olla pyöreämpi. Mutta kyllä kelpais silti. Olis kiva nähdä Sannin tisut. Onkohan isot nännipihat ja nöpönännit :) [/quote] Tarkotan tuota vähän vosumaista olemusta yleensä. En muuttaisi mitään tuossa kropassa. [/quote] Tarkoitatko tuolla sitä, että ilme on sellainen kuin haluaisi panna, olematta kuitenkaan tyrkky. Se on sellainen piirre jota muut naiset vihaa.
[/quote]
Juuri sitä. Pikkuhame ja "Istun muuten pimpin päällä"- ilme tekevät kieltämättä vielä hiomista kaipaavan lauluäänen merkityksettömäksi. Ainakin miespuolisille faneille.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:47"]
Aika lyhyt hamonen päällä. Pikkupöksyt vilkkuu :-) moni tosin varmaan tykkää.
[/quote]Mutta itsensä takiahan naiset pukeutuu - ei muiden takia
Kuulostaa siltä ettei Sannin ääni oikein riitä eikä kanna, joten kompensoi tilannetta korottamalla ääntään luonnottomasti. Ja kauhea feikkinasaali.
En ole Ruisrockiin perehtynyt, mutta eikös sen pitäisi olla Rock-festari? Mitä rokkia tuo on olevinaan. B-luokan purkkapoppia joka kuulostaa lauantai-illan karaokejollotukselta.
Ottamatta kantaa Sannin ulkonäköön, en ole koskaan pitänyt hänen äänestään yhtään. Kamalan kuuloista..
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:41"]
Kuuntelin ihan samaa. Onko ääni noin kovasti muokattu biiseihin? Koska toi oli niin kauheaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:04"]Sen pylly ei hylly
[/quote]
Jep. Mut ääni on perseestä.
Te ette tykkää koska on nuori ja kaunis. Sama juttu kun Anna Abreun kanssa.
Yle Areenassa on jo. Heti etusivulla YleX kesäfestarit tms ja sieltä aika 1h 25min niin tulee Sanni.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:18"]
Yle Areenassa on jo. Heti etusivulla YleX kesäfestarit tms ja sieltä aika 1h 25min niin tulee Sanni.
[/quote] Ihana. Kiitti vinkistä. Sanni on niin hot.
Parkkoselta ääni tulee hiuksista. jvg on kauheeta kuraa.
Näytti vähän siltä et se ei jaksa "laulaa" (huudella mikkiin) ni piti sitä mikkiä kohti yleisöä että laulais sen puolesta. Lol. Kamalaa yök. Ei näyttäny yleisökään kauheen innostuneelta
Toisaalta ei parikymppiseltä tytöltä varmaan voi mitään kovaa lavashowta ja karismaa odottaakaan. Lauluääni oli pettymys. Ihan kivoja ralleja radiosta kuunneltuna, mutta kyllä tää telkusta ainakin melko kauhealta kuulosti. Mutta aika harvassapa ne solistit on jotka livenä oikeasti kuulostaa hyvältä.