Voi helvetti tota Sannin määkimistä Ruisrockissa!
Miksi se laulaa nyt noin kummallisesti, kun osaa paremminkin?
Kommentit (168)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:05"]Nyt siellä komeet uroot jammaa
[/quote]
Mä oon ihan ulkona nykymusiikista. Ihan ihme musaa! Ja miten toi yleisö osaa nää kaikki sanatkin? Kai mä sit vaan on vaan jo ihan vi**un vanha! T. 34 vee
Minä tykkään Sannista :) en ollut kuuntelemassa paikan päällä, mutta olen ollut parilla keikalla eikä minusta ole mitenkään oudosti laulanut. Siis aika samalla tavalla kuin levyllä, toki jonkin verran leikittelee. Onhan sen musiikki aika mielipiteitä jakavaa, jotkut tykkää :)
Joo, vaikka Sannista tykkäänkin niin aika hirveää oli. Mutta ei se vielä mitään, nyt tulee JVG:tä, ja jos tuosta pystyy joku paskemmaksi pistää niin onneksi olkoon.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:13"]
Minä tykkään Sannista :) en ollut kuuntelemassa paikan päällä, mutta olen ollut parilla keikalla eikä minusta ole mitenkään oudosti laulanut. Siis aika samalla tavalla kuin levyllä, toki jonkin verran leikittelee. Onhan sen musiikki aika mielipiteitä jakavaa, jotkut tykkää :)
[/quote]
Joo mutta nyt kuulosti tosi oudolta se ääni, vaikka radiosta kun oon kuullut niin oonkin tykännyt biiseistään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:19"]
Joo, vaikka Sannista tykkäänkin niin aika hirveää oli. Mutta ei se vielä mitään, nyt tulee JVG:tä, ja jos tuosta pystyy joku paskemmaksi pistää niin onneksi olkoon.
[/quote]
Joo, ihan hirveetä paskaa! Luojan kiitos Pete Parkkonen tuli lavalle!
Ääni tuntui jotenkin tosi ohuelta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:05"]Nyt siellä komeet uroot jammaa
[/quote]
Mä oon ihan ulkona nykymusiikista. Ihan ihme musaa! Ja miten toi yleisö osaa nää kaikki sanatkin? Kai mä sit vaan on vaan jo ihan vi**un vanha! T. 34 vee
[/quote]
Täällä kotisohvalla samaa mietin :-) t. 27v
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:13"]
[/quote]
Joo mutta nyt kuulosti tosi oudolta se ääni, vaikka radiosta kun oon kuullut niin oonkin tykännyt biiseistään.
[/quote]
Aijaa :/ no mikähän sen teki. Toivottavasti tulee videoita, olisi kiva katsoa
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:50"]Hippu Kyllberg
[/quote] jootää
[/quote]Mää ihmettelin just sammaa siel.
Sannin honotus oli hirveää, mutta on kyllä todella kaunis nuori nainen. Ville Gallen takatukan väri oli kauhea. :D Nämä esitysten väliset juontajien "komediaosiot" herättää myötähäpeää.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:13"] Minä tykkään Sannista :) en ollut kuuntelemassa paikan päällä, mutta olen ollut parilla keikalla eikä minusta ole mitenkään oudosti laulanut. Siis aika samalla tavalla kuin levyllä, toki jonkin verran leikittelee. Onhan sen musiikki aika mielipiteitä jakavaa, jotkut tykkää :) [/quote] Joo mutta nyt kuulosti tosi oudolta se ääni, vaikka radiosta kun oon kuullut niin oonkin tykännyt biiseistään. [/quote] Aijaa :/ no mikähän sen teki. Toivottavasti tulee videoita, olisi kiva katsoa
[/quote]
Nää kaikki keikat tulee kuulemma yle areenaan kokonaisuudessaan, juontaja sanoi just.
Laulaako Teemu Brunila livenä jossain tuolla lavan screenin takana Studio Killersin keikalla vai onko lauluosuudet ennakkoon nauhoitettu ja miksattu?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:37"]Siis kuka lausuu (tai määkii) suomenkieltä näin :D ''Mua ei nhaurattthaa.. lauanTTAI-iltaana, mä en osaa vasthataha...''
[/quote]
Mulla jäi suorastaan suu auki, kun kuulin tämän kohdan ja sitten aloin nauraa räkättää. :D Ei helvetti mitä lausumista ja tällaista joku jaksaa kuunnella monen kappaleen verran. Juuh, ei sovi mun korville, kaipaan tasokkaampaa laulamista ja sävellystä. Ja näitä vaatimuksia ei löydy valitettavasti suomalaisesta "musiikista".
Näkeekö vielä mistään netistä tuota Sannin laulamista, tekis mieli katsoa et miten se määkii? :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:41"]Laulaako Teemu Brunila livenä jossain tuolla lavan screenin takana Studio Killersin keikalla vai onko lauluosuudet ennakkoon nauhoitettu ja miksattu?
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288710950788.html Miksi tuossa uutisessa sanotaan, että Studio Killers esiintyi teltassa, vaikka olivat tuossa äsken näytetyssä tv-pätkässä ulkoilmassa? Ja uutisen mukaan Jenni Vartiainen saapui lavalle laulamaan Jenny-biisin, vaikka tv:ssä niin ei käynyt? Eikö kyseessä ollut kuitenkin sama Ruistockin keikka? En ymmärrä :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:51"]Näkeekö vielä mistään netistä tuota Sannin laulamista, tekis mieli katsoa et miten se määkii? :D
[/quote]
Ehkä voit katsoa joko se on tullut sinne Areenaan..?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:41"]Laulaako Teemu Brunila livenä jossain tuolla lavan screenin takana Studio Killersin keikalla vai onko lauluosuudet ennakkoon nauhoitettu ja miksattu?
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288710950788.html Miksi tuossa uutisessa sanotaan, että Studio Killers esiintyi teltassa, vaikka olivat tuossa äsken näytetyssä tv-pätkässä ulkoilmassa? Ja uutisen mukaan Jenni Vartiainen saapui lavalle laulamaan Jenny-biisin, vaikka tv:ssä niin ei käynyt? Eikö kyseessä ollut kuitenkin sama Ruistockin keikka? En ymmärrä :D
[/quote]
Sun linkkaama uutinen on vuoden takaa.
Noloa nuo soittoyritykset, hakkaa jotain rumpuja ja kantaa kitaraa kaulassa ihan vain ollakseen pop/rock. Kauheeta määkimistä ja honotusta.
Laulaa ehkä huonosti/oudosti mutta ulkomusiikillisista seikoista sen sai huomata että tosi kaunis ja sopusuhtainen nuori nainen ilman silikoneja tai muuten vaan isoa etuvarustusta.