Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta että koira voi syödä ulostetta?!

Vierailija
19.02.2022 |

Tämmösen kuulin ohimennen. Itselläni ei ole ollut koskaan koiraa, tietämys vähäistä. Olen kyllä nähnyt että nuuhkivat jätöksiä mutta että suuhunkin menisi? Okä tulee kurkkuun. Ja sitten jotkut antaa koirien nuolla naamaansa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla joku puute tai ongelmia ruuansulatuksessa, jos näin tekee. Toki jotkut koirat syö mitä vaan 

Vierailija
42/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinkohan oman suolen kuntoon hevonkakalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteiden syöminen johtuu usein mm. b-vitamiinin puutoksesta. Pennuilla kakan syönti lähtee usein uteliaisuudesta ja voi kehittyä tavaksi, mutta usein kun ruokavaliossa on vitamiinit kohdillaan, niin loppuu kakan syöminen pennullakin yhdistettynä siihen, että opettaa että kakan syönti ei ole ok.

Vierailija
44/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin äijä paskatti ja kusetti koiransa postilaatikolla. Käytiin parin kaverin kanssa syöttämässä sille lautasella kerättyä koiranpaskaa. Sen jälkeen jaksoi kävellä jo pidemmälle

Vierailija
45/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänis ja majava vasta ovatkin epähygieenisiä. Syövät omaa sontaansa suoraan pakoputkesta. Ne jäniksen papanat joita näette (ja joita koirat syövät) ovat siis kahteen kertaan syötyjä, ensin jänis syö omat papanansa, ja sitten koira syö jäniksen jätökset. Niin että siitä vain kauhistelemaan...

Vierailija
46/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on eläimenä paljon siistimpi kuin kuolaavat ja haisevat rakit.

Vierailija
47/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinkohan oman suolen kuntoon hevonkakalla?

Äitini oli nähnyt joskus 60-luvulla sairaalassa miespotilaan, joka oli yrittänyt parantaa jalassaan olevaa avohaavaa hevonpaskahauteella.

Vierailija
48/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevon paskáá syövät ihan hulluna. Sitten nuolevat omistajiensa naamaa.

Vierailija
49/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin koira oikein idotti että kissa käy kakkimassa laatikkoonsa ja koira veti kissanhiekka nompareilla kuorrutetut haisevat páskákikkareet antaumuksella suihinsa.

YÖÖÖÖÖÖK!!!!!!

Vierailija
50/56 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin koira oikein idotti että kissa käy kakkimassa laatikkoonsa ja koira veti kissanhiekka nompareilla kuorrutetut haisevat páskákikkareet antaumuksella suihinsa.

YÖÖÖÖÖÖK!!!!!!

Oon kuullut samaa, kissan kakka on koirien herkkua, kun siinä on hiiren luiden palasia.

Vierailija
51/56 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pankinjohtajan chihuahaua nuoleskeli lehmänpaskat meikäläisen navettasaappaista. Ilmeisesti kivennäisaineidemn puutetta sillä oli.

Vierailija
52/56 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on labbis ja viisas koira. Ei syö ei edes omaa yrjöä.

Vierailija
53/56 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

Minun koira tykkää tuoreesta hevosen ulosteesta. Saa tarkkaan katsoa lenkillä kun iskee heti kiinni jos näkee höyryävän kasan. On husky

Ehkä hevosenlannassa on jotain koiralle tarpeellista. Kissanpaskojen syömistä on vaikea ymmärtää, mutta sitäkin ne tekevät.

Vierailija
54/56 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö koirat sairastu näistä sonnista?

Ei vaan pikemminkin päin vastoin. Kumma kyllä, edes kissapaskojen mukana menevästä hiekasta ei näytä olevan haittaa.

Vierailija
55/56 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden koiran kanssa ongelmana se, että se tykkäsi mun kissan paskoista. Piti aina yrittää päihittää koira kissanlaatikolle, ottamaan pökäle pois, ettei koira hotkaise sitä.

Vierailija
56/56 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira rakastaa pupun pipanoita. Hotkii kaikki mitkä löytää.