Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain taas pakit. Itkettää :(

Vierailija
19.02.2022 |

Pyysin yhtä sinkkumiestä luokseni tänä iltana. Ei kuulemma ehdi, mutta ei myöskään ehdottanut mitään muuta ajankohtaa tms. Se siitäkin sitten.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä noin suoraan kysy heti kotiisi. 

Miehet on arkoja. 

Vierailija
2/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita epäonnistuneita naisia paikalla? En tiedä mitä teen väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
4/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole helppo vaan varma. Ja se on pahemman luokan turn-off.

Vierailija
5/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain päin maailmaa itketään että tuleeko sotaa vai ei, ja sä tuuttaat tänne tälläsiä pilipaliongelma-paskaaloituksia. Hanki v***u elämä. 

Vierailija
6/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies kirjoitti:

Naisten pitäisi tehdä alotteita, mutta näin tehdessään ovatkin liian helppoja eikä sitten kiinnostakaan. Miehet, yrittäkää jo päättää mitä haluatte!

Vierailija
7/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kirjoitti:

Naisten pitäisi tehdä alotteita, mutta näin tehdessään ovatkin liian helppoja eikä sitten kiinnostakaan. Miehet, yrittäkää jo päättää mitä haluatte!

Tee aloite esim nähtäiskö tänään lasillisella? Älä pyydä suoraan kotiisi tai höpise mitään panohommia viesteissä.

Vierailija
8/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kirjoitti:

Yhden miehen mielipide on kaikkien miesten mielipide?

9/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis aiemmin tavannut tätä miestä ap?

Mun mielestä pakit on se, kun on jo vähintään kerran tavannut ihmisen ja itse haluaisi tavata uudelleen, mutta se toinen ilmoittaa, ettei halua enää tavata.

Vierailija
10/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mun mielestä pakit on se, kun on jo vähintään kerran tavannut ihmisen ja itse haluaisi tavata uudelleen, mutta se toinen ilmoittaa, ettei halua enää tavata.

Ollaan tavattu kerran aiemmin.

Ap

Vierailija
11/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain päin maailmaa itketään että tuleeko sotaa vai ei, ja sä tuuttaat tänne tälläsiä pilipaliongelma-paskaaloituksia. Hanki v***u elämä. 

Valitettavasti en ole niin jalo ihminen, että kykenisin ajattelemaan juuri nyt, että olenpa onnekas, kun ei ole sotaa. Aika kylmä ihminen pitää olla, jos missään ei tunnu sellaisen ihmisen torjunta, josta tykkää ja jonka kanssa viihtyy.

Ap

Vierailija
12/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut pakit kaikilta sinkkumiehiltä, joita olen lähestynyt. Myös niiltä, joita olen lähestynyt kaverimielessä. Olen jättänyt kaikenlaisen lähestymisen jo aikoja sitten, ja nyt olen 55+ ikisinkku.

Ne, jotka eivät ole antaneet pakkeja, ovat olleet ukkomiehiä. Muistikuvakin inhottaa: se nopea opportunistinen välähdys varatun miehen silmissä, kun he uskovat löytäneensä helpon panon. Minä en ukkomiehistä innostu, mutta muutama on onnistunut esittämään sinkkua harmillisen pitkään.

Vierailija
13/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Ap

Muistatko mistä hän puhui tavatessanne? Jos et, niin siinä voi olla yksi selitys.

Vierailija
14/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kirjoitti:

Miehet eivät ole parviäly sen enempää kuin naisetkaan.

15/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt useita kertoja samoin kuin ap:lle. Tottuukohan sitä joskus pakkeihin niin, ettei se enää tunnu miltään?

Vierailija
16/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Ap

Muistatko mistä hän puhui tavatessanne? Jos et, niin siinä voi olla yksi selitys.

Muistan kaiken.

Ap

Vierailija
17/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut pakit kaikilta sinkkumiehiltä, joita olen lähestynyt. Myös niiltä, joita olen lähestynyt kaverimielessä. Olen jättänyt kaikenlaisen lähestymisen jo aikoja sitten, ja nyt olen 55+ ikisinkku.

Ne, jotka eivät ole antaneet pakkeja, ovat olleet ukkomiehiä. Muistikuvakin inhottaa: se nopea opportunistinen välähdys varatun miehen silmissä, kun he uskovat löytäneensä helpon panon. Minä en ukkomiehistä innostu, mutta muutama on onnistunut esittämään sinkkua harmillisen pitkään.

Samanlainen tilanne. Olen yrittänyt jos jotain, mutta sinkut torjuvat, Ukkomiehiltä erittäin ihanilta kyllä ehdotuksia tulee. No, olenpa osaan suostunutkin, ihan mukavia hetkiä on ollut paljon. Mutta en nyt niistä saa sen enempää, vaan toivoisin oikeaa suhdetta,

Vierailija
18/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kirjoitti:

Miehet haluaa aloitteita vain kauniilta naisilta. Ei tuolla kaikkia tarkoiteta.

Vierailija
19/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen saanut pakit varatuiltakin. En tosin tiennyt lähestyessäni, että ovat varattuja. Huomio tietenkin kelpasi ja itsetunnon kohotus toisen kiinnostuksesta, siksi leikkivät hetken sinkkua ja sitten paljastivat olevansa varattuja.

Vierailija
20/100 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap tyydy olemaan ystävä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän