Sain taas pakit. Itkettää :(
Pyysin yhtä sinkkumiestä luokseni tänä iltana. Ei kuulemma ehdi, mutta ei myöskään ehdottanut mitään muuta ajankohtaa tms. Se siitäkin sitten.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ole iloinen, että aikaa ei mene turhaan täysin sopimattoman deitin kanssa olemiseen. Kiinnostus on oltava aina molemminpuolista. Muuten ei synny mitään.
Monet parisuhteessa olevat osaa kuvitella kuinka raastavalta nuo toistuvat paki, ghostaamiset jne tuntuvat pitkään yksin olleelta. Kyllä siinä väkisinkin miettii mitä perustavanlaatuista vikaa itsessä on. Varmaan jotkut vanhat lapsuudentraumat aktivoituvat siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ole iloinen, että aikaa ei mene turhaan täysin sopimattoman deitin kanssa olemiseen. Kiinnostus on oltava aina molemminpuolista. Muuten ei synny mitään.
Hyvin mies osasi sitten esittää, että viihtyy kanssani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit kaikilta sinkkumiehiltä, joita olen lähestynyt. Myös niiltä, joita olen lähestynyt kaverimielessä. Olen jättänyt kaikenlaisen lähestymisen jo aikoja sitten, ja nyt olen 55+ ikisinkku.
Ne, jotka eivät ole antaneet pakkeja, ovat olleet ukkomiehiä. Muistikuvakin inhottaa: se nopea opportunistinen välähdys varatun miehen silmissä, kun he uskovat löytäneensä helpon panon. Minä en ukkomiehistä innostu, mutta muutama on onnistunut esittämään sinkkua harmillisen pitkään.
osa naisista on h...ia ja alkavat ukkomiehen sivupanoksi koska nainen on naiselle susi. Vielä kehuskelevat täällä asialla. Tässä onkin naisen kaksinaismoralismista hyvä esimerkki, varatun miehen h...raa ylistetään, mutta varattu mies joka kertoo pettävänsä vaimoaan ollaan heti hirttämässä munistaan.
Älä viitsi vääristellä vanhoja sanontoja ja niiden merkityksiä. Ihan samalla tavalla voisit selittää, että mies on miehelle susi, koska osa miehistä käy kiinni kaveriensakin vaimoihin, jos vain tilaisuus aukeaa. Tuntemattomien miesten vaimoista puhumattakaan.
En tiedä yhtään kaverin vaimoa pannutta miestä. Nainen on laumaeläin, mutta silti erittäin petoollinen omaa lajitoveriaan kohtaan. Yhdessä piipitetään naisten oikeuksista, mutta heti ollaan valmiita antamaan reikää sen viereisen naisen miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ja vähemmän yllättäen kaikki naiset on aina yksien ja samojen miesten perässä. Niin se on meidänkin työpaikalla. Yksi mies kerää kaiken huomion ja nusauttelee näitä naisia aina vapaa-ajallaan. Yksi nainen jopa jätti miehensä kun ihastui tähän häntäheikkiin, joka ei todellekaan rupea näitten naisten kanssa millekään vakavammalle. Silti naiset ihastuu tähän.
Naiset haluavat saman miehen, joten sen takia mies aina panee muita naisia. Naisten puolustuspuheenvuoroa kovasti odottelen tuohon tosikertomukseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet parisuhteessa olevat osaa kuvitella kuinka raastavalta nuo toistuvat paki, ghostaamiset jne tuntuvat pitkään yksin olleelta. Kyllä siinä väkisinkin miettii mitä perustavanlaatuista vikaa itsessä on. Varmaan jotkut vanhat lapsuudentraumat aktivoituvat siinä.
Lähdetään siitä, että onko nainen pläski? Onko siitä miehestä kiinnostuneet kaikki muutkin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit kaikilta sinkkumiehiltä, joita olen lähestynyt. Myös niiltä, joita olen lähestynyt kaverimielessä. Olen jättänyt kaikenlaisen lähestymisen jo aikoja sitten, ja nyt olen 55+ ikisinkku.
Ne, jotka eivät ole antaneet pakkeja, ovat olleet ukkomiehiä. Muistikuvakin inhottaa: se nopea opportunistinen välähdys varatun miehen silmissä, kun he uskovat löytäneensä helpon panon. Minä en ukkomiehistä innostu, mutta muutama on onnistunut esittämään sinkkua harmillisen pitkään.
osa naisista on h...ia ja alkavat ukkomiehen sivupanoksi koska nainen on naiselle susi. Vielä kehuskelevat täällä asialla. Tässä onkin naisen kaksinaismoralismista hyvä esimerkki, varatun miehen h...raa ylistetään, mutta varattu mies joka kertoo pettävänsä vaimoaan ollaan heti hirttämässä munistaan.
Älä viitsi vääristellä vanhoja sanontoja ja niiden merkityksiä. Ihan samalla tavalla voisit selittää, että mies on miehelle susi, koska osa miehistä käy kiinni kaveriensakin vaimoihin, jos vain tilaisuus aukeaa. Tuntemattomien miesten vaimoista puhumattakaan.
En tiedä yhtään kaverin vaimoa pannutta miestä. Nainen on laumaeläin, mutta silti erittäin petoollinen omaa lajitoveriaan kohtaan. Yhdessä piipitetään naisten oikeuksista, mutta heti ollaan valmiita antamaan reikää sen viereisen naisen miehelle.
Onpa kiihottunutta tekstiä. Kumpuaako tuo viha henkilökohtaisista kokemuksista, vai siitä, että kokemukset ovat peräti jääneet saamatta?
Osaa ne naisetkin olla valikoivia. Minä olen joskus olut kiinnostunut vakavammassa mielessä paristakin varmaan lähemmäs satakiloisesta naisesta (sellaisia suunnilleen Maria Sid-vartalomallia), niin pakit on tullu. Vaikka kuinka yrittää mielestään realistisia kohteita, niin vitut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiihottunutta tekstiä. Kumpuaako tuo viha henkilökohtaisista kokemuksista, vai siitä, että kokemukset ovat peräti jääneet saamatta?
Keskity itse asiaan äläkä nolosti kiertele ja ala änkyttää nolosti"saamattomuudesta" Ensin voit aloittaa tuosta naisen petoollisuudesta omaa lajitoveriaan kohtaan. On hyvin ironista, että naiset seisovat yhteisen kyltin alla piipittämässä esim. oikeudesta lapsenmurhaan, mutta heti ollaan valmiita antamaan reikää sen kyltin toista päätä pitelevän naisen miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No valiettava totuushan on, että jos siitä miehestä on kiinnostunut yksikin toinen nainen niin se mies menee sille nuoremmalle ja kauniimmalle. Puhumattakaan jos kiinnostuneita naisia on enemmän. Erikakin häviää kilpailun Dannystä nuoremmalle ja kauniimmalle Helmille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntäheikkejä on kyllä paljon enemmän etsimässä sitä reikää. Kuka tahansa kun sellaiselle kelpaa.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Paljon tulee pakkeja ennenkuin löytää kumppanin.
Hanki hyviä ystäviä, harrastuksia ja muuta iloa elämään.
Tsemppiä!
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Oisitko antanut pimpaa, jos hän olisi tullut luoksesi?
Sain itsekin pakit. Tindermies sanoi että odottaa seuralaista viikonlopun viettoon. Uusi kierrossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mies osasi sitten esittää, että viihtyy kanssani.
Ap
No jollet ymmärrä, että ”viihtyy hyvin kanssani” ei tarkoita samaa kuin ”olen kiinnostunut sinusta ja ihastunut”, niin ei voi mitään.
Anna minä arvaan. Et ollut vielä kauaa tuntenut, mutta menit antamaan pimppaa ja juttu oli sen jälkeen ohi.
Ole onnellinen, että saat pakit tuossa vaiheessa. Kun olet toisen kanssa jo avo- tai avioliiton kaltaisessa tilanteessa ja koetat lähestyä toista ihmistä saadessasi pakit ensin kuukaudesta ja sitten vuodesta toiseen, tulee aika itsestäänselvä ja arvoton olo, kun toinen ei yritä parisuhteen eteen mitään.
Kun sitä on koettanut itse kehua toista, lähestyä halaten ja suudelmin, toinen on vähintään torjuva.
Säästyt vähällä ja eteenpäin meneminen elämässäsi on helpompaa, kun ei rasitteena ole vielä yhteistä taloutta, kiintymystä ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Osaa ne naisetkin olla valikoivia. Minä olen joskus olut kiinnostunut vakavammassa mielessä paristakin varmaan lähemmäs satakiloisesta naisesta (sellaisia suunnilleen Maria Sid-vartalomallia), niin pakit on tullu. Vaikka kuinka yrittää mielestään realistisia kohteita, niin vitut.
Vinkkinä voin kertoa, että jos mies käyttää sanaa v****, niin saa minulta pakit aivan varmasti.
Yleisesti ihmetyttää, miksi yksikään nainen ottaisi naisiin vihamielisesti suhtautuvaa miestä tai miksi yksikään mies ottaisi miehiin halveksivasti suhtautuvaa naista? (Monissa viesteissä asenteet paistaa suoraan läpi.) No, ehkä ulkonäkökeskeisille se luu-lihas-nahkapinta on oleellisin, mutta on niitäkin ihmisiä, jotka aivan oikeasti ovat kiinnostuneita toisen luonteesta. Lisäksi vielä luonteen ja huumorin samankaltaisuudesta. Tupakoitsijoille, päihteidenkäyttäjille ja metsästäjille annan kohteliaat pakit, koska arvomaailmat eivät kohtaisi kuitenkaan. Varmasti mukavia miehiä, mutta ei sopivia minulle enkä minä todellakaan heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä voin kertoa, että jos mies käyttää sanaa v****, niin saa minulta pakit aivan varmasti.
Yleisesti ihmetyttää, miksi yksikään nainen ottaisi naisiin vihamielisesti suhtautuvaa miestä tai miksi yksikään mies ottaisi miehiin halveksivasti suhtautuvaa naista? (Monissa viesteissä asenteet paistaa suoraan läpi.) No, ehkä ulkonäkökeskeisille se luu-lihas-nahkapinta on oleellisin, mutta on niitäkin ihmisiä, jotka aivan oikeasti ovat kiinnostuneita toisen luonteesta. Lisäksi vielä luonteen ja huumorin samankaltaisuudesta. Tupakoitsijoille, päihteidenkäyttäjille ja metsästäjille annan kohteliaat pakit, koska arvomaailmat eivät kohtaisi kuitenkaan. Varmasti mukavia miehiä, mutta ei sopivia minulle enkä minä todellakaan heille.
Mitä tarkoittaa päihteiden käyttäminen sinun mittapuussasi, täysraittiutta? Tai jos ihminen polttaa tupakkaa, niin hänen ajatusmaailmansa täytyy olla automaattisesti täysin eri kuin sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa päihteiden käyttäminen sinun mittapuussasi, täysraittiutta? Tai jos ihminen polttaa tupakkaa, niin hänen ajatusmaailmansa täytyy olla automaattisesti täysin eri kuin sinulla?
Meillä kullakin on elämässä tärkeitä asioista ja vähemmän tärkeitä. Minulle miehen ulkonäkö tai varallisuus eivät ole tärkeitä asioita, mutta savuttomuus ja päihteettömyys ovat. Sellaisten miesten kannattaa etsiä itselleen tupakoiva ja päihteitä käyttävä nainen, joille asia ei ole mikään ratkaiseva tekijä.
Tupakointiin liittyy montakin arvokysymystä, mutta haju laukaisee myös migreenin. En väittänyt, että ajatusmaailma olisi täysin erilainen, mutta riittävän erilainen. Tämä on myös oikeasti tärkeä näkökulma, että mieskään ei saa minusta vääränlaista kumppania. Joskus on pelastettava joku kovin uskovainen mies itseltään, kun hän kaavailee saavansa minusta hartaan uskovaisen kumppanin, eikä hahmota lainkaan, että en ole sisimmältäni hänen haaveidensa kaltainen. Ulkoiselta olemukseltani ehkä.