Sain taas pakit. Itkettää :(
Pyysin yhtä sinkkumiestä luokseni tänä iltana. Ei kuulemma ehdi, mutta ei myöskään ehdottanut mitään muuta ajankohtaa tms. Se siitäkin sitten.
Kommentit (100)
Tuttua. Ei mustakaan kiinnostu kukaan.
N25
Oletpa ihana. kannattaa kysyä tosi monelta niin kyllä löytyy tulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Poikamiesaikoona fwb-nainen lähti pe-iltana lenkille ja soitti kämppäni tienoilta että pääsiskö suihkuun luokseni. Toki pääsi ja jäi yökyläänkin.
h..rahan tuollainen nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Oletko siis aiemmin tavannut tätä miestä ap?
Mun mielestä pakit on se, kun on jo vähintään kerran tavannut ihmisen ja itse haluaisi tavata uudelleen, mutta se toinen ilmoittaa, ettei halua enää tavata.
Ollaan tavattu kerran aiemmin.
Ap
Olet siis sekä helppo, että tyhmä. Joka paikass varoitellaan, että tuntematonta miestä ei missään nimessä kannata pyytää kotiinsa ja kyllä et tunne miestä yhtään yhden tapaamisen perusteella.
Miehellä muuten on todennäköisesti kauniimpi nainen kiikarissa, kyllä sinä muuten paremman puutteessa kelpaisit varsinkin kun sinulta ilmeisesti helposti saa.
Montako tapaamiskertaa tarvitaan siihen, että mies ei ole tuntematon? Pitääkö tapaamisen tapahtua kasvotusten, että tutustuminen etenee? Eikö puhelimessa puhuminen tai viestittely ole tutustumista? Mun mielestä menee monta vuotta siihen, että oikeasti tuntee ihmisen. Siihenkö asti pitää odottaa, että voi kutsua miehen kotiinsa?
Ap
Miksi oletit, että komea mies on sinusta kiinnostunut?
Lukeeko jossain, että mies on komea?
Ap
Kosta!
Syytä sitä raiskauksesta. Siihenhän ei mitään näyttöä tartte.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että kannattaisi laihduttaa?
En aio laihduttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti miehet ovat metsästäjiä, toki osa naisistakin. Liian helppo saalis ei tyydytä metsästäjän viettiä. Mitä harvinaisempi ja mitä useampi tavoittelee saalista, sitä enemmän sen arvo kasvaa metsästäjän silmissä ja sitä kiihkeämmin hän tavoittelee saalista.
Jotkut naiset osaavat kasvattaa tuota omaa arvoaan omalla käyttäytymisellään ja ohjata hienovaraisesti miestä tekemään naisen kannalta oikean päätöksen.
Se on hyväksi havaittu käyttäytymismalli. Jos naiset kiinnostuu herkästi miehestä, niin mies saattaa kiinnostua pelaamaan naisten tunteilla. Mies ei saata hakea rakkautta, vaan hetken huumaa. Nainen kun ihastuu, niin häneltä heikkenee suojeluvaisto ja mielikuvitus luo miehestä omanlaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Jossain päin maailmaa itketään että tuleeko sotaa vai ei, ja sä tuuttaat tänne tälläsiä pilipaliongelma-paskaaloituksia. Hanki v***u elämä.
Maailmassa on joka ikinen hetki useita käynnissäkin olevia sotia.
Myös Ukrainassa on jo sota, on ollut vuodesta 2014 asti.
Jos minulle tekisi yksikin nainen kutsun: "Tule, juodaan viiniä ja rakastellaan koko yö luonani"
niin menisin varmasti enkä antaisi pakkeja. Mutta tämä on vain unelmaa, ei yksikään nainen kiinnostu keskinkertaisesta tavanomaisesta miehestä.
Taktiikkasi vetoaa epätoivoisiin inceleihin, tavoittelet selkeästi jotain omanarvon omaavaa sonnia.
Ja vähemmän yllättäen kaikki naiset on aina yksien ja samojen miesten perässä. Niin se on meidänkin työpaikalla. Yksi mies kerää kaiken huomion ja nusauttelee näitä naisia aina vapaa-ajallaan. Yksi nainen jopa jätti miehensä kun ihastui tähän häntäheikkiin, joka ei todellekaan rupea näitten naisten kanssa millekään vakavammalle. Silti naiset ihastuu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit kaikilta sinkkumiehiltä, joita olen lähestynyt. Myös niiltä, joita olen lähestynyt kaverimielessä. Olen jättänyt kaikenlaisen lähestymisen jo aikoja sitten, ja nyt olen 55+ ikisinkku.
Ne, jotka eivät ole antaneet pakkeja, ovat olleet ukkomiehiä. Muistikuvakin inhottaa: se nopea opportunistinen välähdys varatun miehen silmissä, kun he uskovat löytäneensä helpon panon. Minä en ukkomiehistä innostu, mutta muutama on onnistunut esittämään sinkkua harmillisen pitkään.
osa naisista on h...ia ja alkavat ukkomiehen sivupanoksi koska nainen on naiselle susi. Vielä kehuskelevat täällä asialla. Tässä onkin naisen kaksinaismoralismista hyvä esimerkki, varatun miehen h...raa ylistetään, mutta varattu mies joka kertoo pettävänsä vaimoaan ollaan heti hirttämässä munistaan.
Älä viitsi vääristellä vanhoja sanontoja ja niiden merkityksiä. Ihan samalla tavalla voisit selittää, että mies on miehelle susi, koska osa miehistä käy kiinni kaveriensakin vaimoihin, jos vain tilaisuus aukeaa. Tuntemattomien miesten vaimoista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle tekisi yksikin nainen kutsun: "Tule, juodaan viiniä ja rakastellaan koko yö luonani"
niin menisin varmasti enkä antaisi pakkeja. Mutta tämä on vain unelmaa, ei yksikään nainen kiinnostu keskinkertaisesta tavanomaisesta miehestä.
Ja silti suurin osa naisista on parisuhteessa ihan keskinkertaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja vähemmän yllättäen kaikki naiset on aina yksien ja samojen miesten perässä. Niin se on meidänkin työpaikalla. Yksi mies kerää kaiken huomion ja nusauttelee näitä naisia aina vapaa-ajallaan. Yksi nainen jopa jätti miehensä kun ihastui tähän häntäheikkiin, joka ei todellekaan rupea näitten naisten kanssa millekään vakavammalle. Silti naiset ihastuu tähän.
Ihan samalla tavalla miehetkin toimii. Mun työpaikalla kaikki miehet on kiinnostuneita kauneimmasta ja nuorimmasta naisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä olikin hyvä esimerkki, mitä yritin tulla ylempänä kertoa
49
No itket itkut pois, siinä se. Unohdat tuon ja katselet eteenpäin. Jos haluaa varman tilauksen, pitää maksaa ammattilaispalveluista.
Ihmissuhteet perustuu juuri siihen tasapainoiluun. Ettei ole varmuutta, vaan joka hetki on lahja. Sekin, että oli joku, kenelle ehdottaa.
Parempi sulle, että tyyppi teki oman kantansa selväksi heti. Ei kannata haikailla sellaisen perään, joka ei ole susta tai yhdessäolosta kiinnostunut.
Itku piristää - ja tanssi tai kakkukahvit sen jälkeen. Musiikki ja vanhat iskelmäsanoitukset on parasta seuraa kaihossa.
Tinderissä olen joskus ollut pienen hetken ja sieltä ei todennäköisesti ole mitään aitoa saatavilla. Kun ihmisiä ei oikeasti tunne, niin siellä tutustutaan toisiin helposti samalla logiikalla kuin vaikka johonkin vaatekatalogiin. Sieltä Tinder-katalogista valitaan tyyppejä, joita vähän sovitellaan ja sitten mietitäänkin, että "nääh, ei tää ollutkaan kovin hyvä".
Kaikki merkittävät ihmissuhteeni ovat alkaneet koulu-, työ- tai harrastuskaveruudesta. Kun tutustutaan jonkin yhteisen kokemuksen äärellä, niin siitä saa pohjaa mihin rakentaa päälle. Ei kukaan harrastuskaveri todennäköisesti antaisi esim. tylyjä pakkeja, kun pitää kuitenkin nähdä toista siellä harrastuksessa.
Eli minun neuvoni on, että deittailut tauolle ja keskityt sinua kiinnostaviin asioihin, jotka vaativat sitä, että lähdet ovesta ulos. Silloin tutustut muihin ja koet aitoja kohtaamisia toisten ihmisten kanssa, jotka voivat johtaa johonkin.
Nyt tekisi kyllä mieli tanssia...
Jep ja miksi ostaa lehmää, kun maitoa saa kaupasta.