Sain taas pakit. Itkettää :(
Pyysin yhtä sinkkumiestä luokseni tänä iltana. Ei kuulemma ehdi, mutta ei myöskään ehdottanut mitään muuta ajankohtaa tms. Se siitäkin sitten.
Kommentit (100)
Kristiina xx kirjoitti:
Mulle on käynyt useita kertoja samoin kuin ap:lle. Tottuukohan sitä joskus pakkeihin niin, ettei se enää tunnu miltään?
Ei totu. Lopulta vaan nielee tappionsa ja lakkaa yrittämästä.
Kristiina xx kirjoitti:
Mulle on käynyt useita kertoja samoin kuin ap:lle. Tottuukohan sitä joskus pakkeihin niin, ettei se enää tunnu miltään?
Miehillä on tästä huomattavasti naisia laajempi kokemus yleensä, koska miesten pitää olla keskimäärin aloitteellisempia. Kyllä siihen turtuu ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Et ole helppo vaan varma. Ja se on pahemman luokan turn-off.
Naisten pitäisi tehdä alotteita, mutta näin tehdessään ovatkin liian helppoja eikä sitten kiinnostakaan. Miehet, yrittäkää jo päättää mitä haluatte!
Mistä tiedät, että ap "sai pakit" (jos edes sai, sekin on epävarmaa) siksi että "oli liian helppo" (eikä esim. siksi että on vittumainen ihminen tai jostain muusta syystä)?? Ja suakin moni yläpeukuttaa. Voivoi.
Ehkä ongelma on tuo monen naisen ylitulkitseminen ja vankkumaton varmuus siitä, että itse ollaan niin oikeassa tulkintoineen... Itsekin olen nainen ja tiedän, että tuo on yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Oletko siis aiemmin tavannut tätä miestä ap?
Mun mielestä pakit on se, kun on jo vähintään kerran tavannut ihmisen ja itse haluaisi tavata uudelleen, mutta se toinen ilmoittaa, ettei halua enää tavata.
Ollaan tavattu kerran aiemmin.
Ap
Olet siis sekä helppo, että tyhmä. Joka paikass varoitellaan, että tuntematonta miestä ei missään nimessä kannata pyytää kotiinsa ja kyllä et tunne miestä yhtään yhden tapaamisen perusteella.
Miehellä muuten on todennäköisesti kauniimpi nainen kiikarissa, kyllä sinä muuten paremman puutteessa kelpaisit varsinkin kun sinulta ilmeisesti helposti saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Naisten pitäisi tehdä alotteita, mutta näin tehdessään ovatkin liian helppoja eikä sitten kiinnostakaan. Miehet, yrittäkää jo päättää mitä haluatte!
Nainen joka antaa helposti on ns. yleinen nainen.
Taitaa olla nyt naisten kommentteja. En minä ainakaan miehenä ajattele tuolla tavalla, mutta olisin todella yllättynyt jos edes kerran elämässäni nainen tekisi jonkinlaisen aloitteen. En ehkä tajuaisi edes että ollaan ns romanttisessa mielessä liikkeellä, saattaisin ajatella että kyse on jostain kaverijutusta tai että nainen haluaa jotain palvelusta minulta yms.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Ei totu. Lopulta vaan nielee tappionsa ja lakkaa yrittämästä.
Noin käy kun nainen yrittää itseään tasokkaampaa miestä, kovasti se nainen lyö päätään mäntyyn eikä opi kerrasta. Keski-ikäisen naisen kannattaa katsella miestä lähibaarista, sieltä saattaa löytyä pultsari. Komeat miehet voitte jättää suosiolla nuorilla ja kauniille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Jossain päin maailmaa itketään että tuleeko sotaa vai ei, ja sä tuuttaat tänne tälläsiä pilipaliongelma-paskaaloituksia. Hanki v***u elämä.
No kyllä ne henkilökuhtaiset ongelmat ovat niitä, jotka koskettavat enemmän kuin joku kaukana taphtuva tragedia.
Nytkö täällä pitäisi kaikkien olla kyynelehtimässä jonkun sodanuhan, maanjäristyksen tai tulivuorenpurkauksen vuoksi. Tuolla periaatteella saisi itkuvirsiä hoilata koko ajan ja olla pommisuojassa piilossa.
Ongan sekin tietysti murhe, että kukkaiskedon raikas vauvapalsta pilaantuu ihmisten hekilökohtaisten murheiden vuoksi. Todella harmillista. Nytkin on sinun lauantaiaamupäiväsi täysin pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Taitaa olla nyt naisten kommentteja. En minä ainakaan miehenä ajattele tuolla tavalla, mutta olisin todella yllättynyt jos edes kerran elämässäni nainen tekisi jonkinlaisen aloitteen. En ehkä tajuaisi edes että ollaan ns romanttisessa mielessä liikkeellä, saattaisin ajatella että kyse on jostain kaverijutusta tai että nainen haluaa jotain palvelusta minulta yms.
Ei kyllä minä mies olen joka kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kirjoitti:
Mistä tiedät, että ap "sai pakit" (jos edes sai, sekin on epävarmaa) siksi että "oli liian helppo" (eikä esim. siksi että on vittumainen ihminen tai jostain muusta syystä)?? Ja suakin moni yläpeukuttaa. Voivoi.
Ehkä ongelma on tuo monen naisen ylitulkitseminen ja vankkumaton varmuus siitä, että itse ollaan niin oikeassa tulkintoineen... Itsekin olen nainen ja tiedän, että tuo on yleistä.
Viestisi logiikasta käy ilmi että olet nainen, ei tarvitse alleviivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain päin maailmaa itketään että tuleeko sotaa vai ei, ja sä tuuttaat tänne tälläsiä pilipaliongelma-paskaaloituksia. Hanki v***u elämä.
No kyllä ne henkilökuhtaiset ongelmat ovat niitä, jotka koskettavat enemmän kuin joku kaukana taphtuva tragedia.
Nytkö täällä pitäisi kaikkien olla kyynelehtimässä jonkun sodanuhan, maanjäristyksen tai tulivuorenpurkauksen vuoksi. Tuolla periaatteella saisi itkuvirsiä hoilata koko ajan ja olla pommisuojassa piilossa.
Ongan sekin tietysti murhe, että kukkaiskedon raikas vauvapalsta pilaantuu ihmisten hekilökohtaisten murheiden vuoksi. Todella harmillista. Nytkin on sinun lauantaiaamupäiväsi täysin pilattu.
Niin kauan kun se tragedia tapahtuu samalla planeetalla kuin millä asut niin se koskettaa sinua kyllä, eikä se tapahdu"kaukana" vaan naapurimaasi on siihen osallinen. Ihmisillä on tapana kuvitella elävänsä jossain lintukodossa ja mikään ei kosketa minua paitis miehen antamat pakit tai oman kissan kuolema, ne muut tapahtuat"jossain kaukana" ja niistä näkee vain internetissä.
Kyllä komeat miehet saa turhankin paljon ehdottelua naisilta, useimmat vaan vähän eri tasolla.
Poikamiesaikoona fwb-nainen lähti pe-iltana lenkille ja soitti kämppäni tienoilta että pääsiskö suihkuun luokseni. Toki pääsi ja jäi yökyläänkin.
Naiset ei kestä pettymyksiä ja torjumisia ilman että romahtaa ja luovuttaa.
Ei olisi kauheen montaa suhdetta edes perustettu jos miehet luovuttaisi joka pakkien jälkeen. Mies kun saa elämänsä aikana satoja pakkeja ja moni kestää ne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Mun mielestä pakit on se, kun on jo vähintään kerran tavannut ihmisen ja itse haluaisi tavata uudelleen, mutta se toinen ilmoittaa, ettei halua enää tavata.
Ap
Olet siis sekä helppo, että tyhmä. Joka paikass varoitellaan, että tuntematonta miestä ei missään nimessä kannata pyytää kotiinsa ja kyllä et tunne miestä yhtään yhden tapaamisen perusteella.
Miehellä muuten on todennäköisesti kauniimpi nainen kiikarissa, kyllä sinä muuten paremman puutteessa kelpaisit varsinkin kun sinulta ilmeisesti helposti saa.
Montako tapaamiskertaa tarvitaan siihen, että mies ei ole tuntematon? Pitääkö tapaamisen tapahtua kasvotusten, että tutustuminen etenee? Eikö puhelimessa puhuminen tai viestittely ole tutustumista? Mun mielestä menee monta vuotta siihen, että oikeasti tuntee ihmisen. Siihenkö asti pitää odottaa, että voi kutsua miehen kotiinsa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit kaikilta sinkkumiehiltä, joita olen lähestynyt. Myös niiltä, joita olen lähestynyt kaverimielessä. Olen jättänyt kaikenlaisen lähestymisen jo aikoja sitten, ja nyt olen 55+ ikisinkku.
Ne, jotka eivät ole antaneet pakkeja, ovat olleet ukkomiehiä. Muistikuvakin inhottaa: se nopea opportunistinen välähdys varatun miehen silmissä, kun he uskovat löytäneensä helpon panon. Minä en ukkomiehistä innostu, mutta muutama on onnistunut esittämään sinkkua harmillisen pitkään.
osa naisista on h...ia ja alkavat ukkomiehen sivupanoksi koska nainen on naiselle susi. Vielä kehuskelevat täällä asialla. Tässä onkin naisen kaksinaismoralismista hyvä esimerkki, varatun miehen h...raa ylistetään, mutta varattu mies joka kertoo pettävänsä vaimoaan ollaan heti hirttämässä munistaan.
Kuulostaa siltä että kannattaisi laihduttaa?
Erityisesti miehet ovat metsästäjiä, toki osa naisistakin. Liian helppo saalis ei tyydytä metsästäjän viettiä. Mitä harvinaisempi ja mitä useampi tavoittelee saalista, sitä enemmän sen arvo kasvaa metsästäjän silmissä ja sitä kiihkeämmin hän tavoittelee saalista.
Jotkut naiset osaavat kasvattaa tuota omaa arvoaan omalla käyttäytymisellään ja ohjata hienovaraisesti miestä tekemään naisen kannalta oikean päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Ap
Montako tapaamiskertaa tarvitaan siihen, että mies ei ole tuntematon? Pitääkö tapaamisen tapahtua kasvotusten, että tutustuminen etenee? Eikö puhelimessa puhuminen tai viestittely ole tutustumista? Mun mielestä menee monta vuotta siihen, että oikeasti tuntee ihmisen. Siihenkö asti pitää odottaa, että voi kutsua miehen kotiinsa?
Ap
Miksi oletit, että komea mies on sinusta kiinnostunut?