Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut?

Vierailija
04.07.2015 |

Ollaan fb:n kautta yhteydessä joka päivä, jo about 5kk ajan.

On sanonut kumminkin silloin tällöin, ettei halua suhdetta. Silti, ensimmäiseksi aamulla ja viimeisenä illalla, tulee viestiä. Jakaa mun kanssa esim. sen että kirjoitti äidilleen kirjeen, ihan sisällön kertoi mulle sanasta sanaan. On kertonut perheestään kipeitä asioita.

Tällä hetkellä on festareilla ja aiemmin tuollaiset kaveriporukan reissut on olleet sekopäistä juomista yms. No, ensimmäisenä kun on saapunut hotelliin, niin menee hotellin koneelle kirjoittamaan mulle. Nytkin vähän väliä höpöttää jotain sieltä. (Ei omista puhelinta, jolla pääsisi nettiin.)

Kertoo monesti, et mihin on menossa ja kenen kanssa, vaikka en edes kysy.

Tiedän, tämmöset nettikeskustelut kuullostaa lapsellisilta, mutta kukin tyylillään.

Olin ulkomailla viikon, ja ensimmäinen asia mitä hän kysyi puhelimessa, että onko mulla ollu jotain heilaa siellä.

Olen aikaisemmin keväällä sanonut, etten missään tapauksessa aloita suhdetta alkoholistin kanssa. Mies on vähentänyt juomistaan rajusti.

Vielä ollessani työttömänä, heräsin yleensä ysin aikaan ja mies selkeästi tiesi sen, koska silloin alkoi viestiä tulemaan. Nyt kun olen töissä ja herään aikaisemmin, ekat viestit tulee aikaisemmin, saattaa tulla jo kuudelta aamulla.

Mies silti sanoo, ettei kiinnosta ja ihan kavereina vaan ollaan aamusta iltaan viestittelemässä. Uskoisin kuitenkin, ettei ihan muitten kavereiden kanssa jaa äidilleen kirjoitettuja kirjeitä.

Ja ilmoittaa, ettei ole käynyt panemassa ketään jos on ollut jossain riennoissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollaan kolmekymppisiä, jos joku miettii, että miten on noin lapsellista meininkiä.

Vierailija
4/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on päässä fiba jos ei halua tuon perusteella jotain muuta kuin ystävyys suhteen. Kokeile kepillä jäätä ja kerro kun panettaa, voiko auttaa, tai kysele miten saat rahaa johonkin ostokseen. Jos se auttaa eikä vaadi mitään vatinetta SE on kiinnostunut sinusta.

Vierailija
5/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua. Ei päätä eikä häntää

Vierailija
6/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako sinua itseäsi?

Vierailija
7/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:36"]

[/quote]

Mitä väliä sillä on? Haluan vain kuulla, että tämäkin mies haluaa minua, koska se hivelee itsetuntoani.

-ap

Vierailija
8/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa, että näköpiiriin tulee jotain pikkaisen parempaa. Harmi vaan, että usein jää luu käteen. On sekä naisten että miesten ongelma.

Vierailija
9/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies on yksinäinen, ehkä jopa mielenterveysongelmaa taustalla. Tätä veikkaan kun on kokemusta samantyyppisestä viestittelystä. Oikeastaan meni jokseenkin täysin kuten aloittaja kuvasi.

Vierailija
10/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:40"]

[/quote]

Mitä väliä sillä on? Haluan vain kuulla, että tämäkin mies haluaa minua, koska se hivelee itsetuntoani.

-ap

[/quote]

Oikea ap tässä.

Kiinnostaa. Ollaan tunnettu 10 vuotta. Menetin tutustuessa hänelle neitsyyteni.

Mullekkin tuli mieleen, että odottaa jotakin parempaa. Ei ainakaan ole suuttunut siitä, että mahdollisesti deittailisin muita.

Vierailija
11/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:40"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Oikea ap tässä.

Kiinnostaa. Ollaan tunnettu 10 vuotta. Menetin tutustuessa hänelle neitsyyteni.

Mullekkin tuli mieleen, että odottaa jotakin parempaa. Ei ainakaan ole suuttunut siitä, että mahdollisesti deittailisin muita.
[/quote]

No katso miten reagoi kun sanot deittailevasi?

Vierailija
12/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:02"]

Sillä on päässä fiba jos ei halua tuon perusteella jotain muuta kuin ystävyys suhteen. Kokeile kepillä jäätä ja kerro kun panettaa, voiko auttaa, tai kysele miten saat rahaa johonkin ostokseen. Jos se auttaa eikä vaadi mitään vatinetta SE on kiinnostunut sinusta.

[/quote]

Ollaan pantu viimeksi vuosi sitten. Sen jälkeen päätin, etten mainitse asiasta hänelle ollenkaan, jos se vaikuttaisi asiaan jotenkin. Eipä hän ole seksin perään kysellytkään, saattanut joskus ihmetellä enkö jääkään yöksi. Joskus kännissä hän on saattanut mainita asiasta.

En oikein usko, että rahan pyytäminen auttaisi mihinkään. Itse olen töissä ja hän on työtön, eikä hänellä ole ylimääräistä. Lisäksi esim. edellinen tyttöystävä tyhjensi hänen tilinsä ja eli muutenkin hänen rahoillaan pelkästään, joten hänellä ei kauhean hyvää kokemusta asiasta ole. Enkä tiedä onko sillä oikeasti hänen suhteensa niin suurta merkitystä, että se kertoisi hänen tunteistaan jotain.

Vierailija
13/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Jos sinun täytyy kysyä sitä, ja selitellä avauksessa av:llä, niin siitä voit tehdä johtopäätökset.

Vierailija
14/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:36"] Kiinnostaako sinua itseäsi? [/quote] Mitä väliä sillä on? Haluan vain kuulla, että tämäkin mies haluaa minua, koska se hivelee itsetuntoani. -ap [/quote] Oikea ap tässä. Kiinnostaa. Ollaan tunnettu 10 vuotta. Menetin tutustuessa hänelle neitsyyteni. Mullekkin tuli mieleen, että odottaa jotakin parempaa. Ei ainakaan ole suuttunut siitä, että mahdollisesti deittailisin muita. [/quote] No katso miten reagoi kun sanot deittailevasi?

[/quote]

Sanoo vaan, että hänelle on ihan sama.

Jos joku hänen kaverinsa on koittanut mua pokailla, hän on sitten kahdenkesken sanonut, ettei tuon ja tuon kanssa kannata sitten treffeille mennä, kun eivät ole kunnollisia. Myös kännissä huutanut päin naamaa, että jos yhden hänen kaverinsa kanssa panen, niin hän ei puhu minulle enää ikinä. Mut ku kännin perusteella ei loppujen lopuksi kannata sanoa mitään. (En antanut ymmärtää, että olisin kaverin kanssa säätämässä mitään, päinvastoin.)

Vierailija
15/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:01"]Ja ollaan kolmekymppisiä, jos joku miettii, että miten on noin lapsellista meininkiä.
[/quote]

Luulin, että kaksikymppisiä. Silloin olisi melkein ymmärtänytkin noin lapsellisen meiningin. Siis - melkein. Parhain terveisin nro 12, 23-v.

Vierailija
16/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:13"]

Huoh. Jos sinun täytyy kysyä sitä, ja selitellä avauksessa av:llä, niin siitä voit tehdä johtopäätökset.

[/quote]

Totta tietysti tuokin.

Varmaan pitää vaan keskittyä muiden treffailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi