Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson peiliin. Musta pipo, musta maski ja mustat aurinkolasit. Valmiina Lidliin. Hihkun innosta, tunnistaakohan kukaan minua kun maksan satasen sileällä setelillä.

Vierailija
19.02.2022 |

Kaupassa huomasin että ostoslista oli unohtunut keittiön pöydälle. Mitä ihmettä siinä luki.
Ostan 2 whisshyä, banaania, lihapullat muusilla ja juustoa. Olen ihan sekaisin. En edes huomaa ihastuttavia wau kuiskauksia kassalla kun ojennan sileän setelin lompakosta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, oon Lidlissä töissä ja eilenkin vietin muutaman tunnin kassaneitinä. Taisi olla useampikin 100 ja 200 euron seteliä lippaassa, ja oikeasti ei ketään kiinnosta millä rahalla kukakin maksaa. Paras ettei käyttäisi käteistä lainkaan. Joskus on eka käteisellä maksava tullut ostamaan jonkun tikkarin 500 eurolla että saisi rikottua rahan. Harmi vaan kun pohjakassa on alle 500 ja siinäkin puolet kolikoita ja puolet kymppejä ja femmoja. Ja jos niitä isoja seteleitä sattuisikin olemaan niin ne laitetaan turvaboxiin.

Vierailija
22/22 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, oon Lidlissä töissä ja eilenkin vietin muutaman tunnin kassaneitinä. Taisi olla useampikin 100 ja 200 euron seteliä lippaassa, ja oikeasti ei ketään kiinnosta millä rahalla kukakin maksaa. Paras ettei käyttäisi käteistä lainkaan. Joskus on eka käteisellä maksava tullut ostamaan jonkun tikkarin 500 eurolla että saisi rikottua rahan. Harmi vaan kun pohjakassa on alle 500 ja siinäkin puolet kolikoita ja puolet kymppejä ja femmoja. Ja jos niitä isoja seteleitä sattuisikin olemaan niin ne laitetaan turvaboxiin.

Vaihdatteko rahaa kassoilla? Jos tulen vaikka 10x50€ setelin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi